Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5: ostopaikat ja hintatiedot - ei trokauskeskustelua!

Netissä myydään eteenpäin tilausnumeroa, jolla saa verkkokaupasta haettua ps5. Tarkistetaanko verkkokaupassa henkilöllisyys, kun hakee ps5 tilausnumerolla?
 
Viimeksi muokattu:
Netissä myydään eteenpäin tilausnumeroa, jolla saa verkkokaupasta haettua ps5. Tarkistetaanko verkkokaupassa henkilöllisyys, kun hakee ps5 tilausnumerolla?
Mulla ei tarkistanu, kun äsken hain, vaikka Verkkiksestä tulleessa meilissä sanottiin että tarkistavat. Tosin näytin omasta luurista liikkeestä tulleen tekstarin.
Jep, oma napa on kaikista tärkein. Näköjää vaimonki kans niin huonot välit että samassa taloudessa pitää olla 2 eri konsolia ettei tarvitse samassa huoneessa pelata xD
Kai sitä saa olla vaikka kaikilla perheenjäsenillä omat jos nähdään tarpeelliseksi. Oma vaimoke ei pleikkaa pelaa, mutta voin kuvitella että jos pelaisi, niin hyvin eri pelejä kuin minä itse. Tässä tapauksessa meiltä löytyisi kaksi PS5:sta, sillä pelaaminen tapahtuisi todennäköisesti pääsääntöisesti samaan aikaan ja eri televisioista. Nyt tänään hakemani menee kummitytölle koska omasta hyllystä jo löytyy.
 
Joo viimeks kun kyselin ni sano että helmi-maaliskuussa sais.
Minä tilasin levyllisen 4.12 ja asiakaspalvelusta sanoivat että saisin konsolin luultavasti maaliskuussa. Aikaisemmin tilanneet saisi jo helmikuussa. No eipä tässä niin kiire ole, kun ei ole vielä paljoo pelejäkään.
 
Minä tilasin levyllisen 4.12 ja asiakaspalvelusta sanoivat että saisin konsolin luultavasti maaliskuussa. Aikaisemmin tilanneet saisi jo helmikuussa. No eipä tässä niin kiire ole, kun ei ole vielä paljoo pelejäkään.
Milloin olit kysynyt asiaa? VPD:llä ollut vähän ristiriitasia vastauksia mutta en syytä asiakaspalvelua työtään ne vaan tekee ja konsolien kysyntä on suuri. Myönnän että itseeni ottaa suunnattomasti päähän kun en ole vielä saanut konsolia :D
 
Milloin olit kysynyt asiaa? VPD:llä ollut vähän ristiriitasia vastauksia mutta en syytä asiakaspalvelua työtään ne vaan tekee ja konsolien kysyntä on suuri. Myönnän että itseeni ottaa suunnattomasti päähän kun en ole vielä saanut konsolia

Milloin olit kysynyt asiaa? VPD:llä ollut vähän ristiriitasia vastauksia mutta en syytä asiakaspalvelua työtään ne vaan tekee ja konsolien kysyntä on suuri. Myönnän että itseeni ottaa suunnattomasti päähän kun en ole vielä saanut konsolia :D
Viikko sitten kyselin. Tiedä sitten että mikä on se totuus Pakkohan niitten on jotain arvioo heittää että porukka pysyy suthkot tyytyväisenä
 
Netissä myydään eteenpäin tilausnumeroa, jolla saa verkkokaupasta haettua ps5. Tarkistetaanko verkkokaupassa henkilöllisyys, kun hakee ps5 tilausnumerolla?
Tarkistetaan, eikä sitä voi ilman valtakirjaa hakea kukaan muu kuin tilaaja itse.
Tarkistetaan jos tilaus on maksettu ennakkoon tai tilattu jollain osarilla. Ei tarkisteta jos noutaja maksaa tilauksen hakiessa.
 
Älkää nyt jumalauta kukaan tukeko noita osto-oikeuksiensa myyjiä. Ihan yhtä persreikiä mitä trokaajat botteineen. Sitten toki ok, jos antaa vaan oikeuden ilmaiseksi/jotain kahvipakettia pyytää vaihtona, kun saanut jo konsolin muualta.
 
Ylös Bottom