Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5: ostopaikat ja hintatiedot - ei trokauskeskustelua!

Näyttää tuokin vähän arpajaisilta jo, monet myöhemmin tilanneet saanut aikaisemmin tilanneita ennen. Ei reilua kyllä mielestäni, itse jaksan odottaa kyllä, saa ainakin "paremman" laitteen. Noissahan ekan erän konsoleissa ollut älyttömästi vikoja?
Onko joku muka saanut jo tuon jälkeen tilannut? Ei mullakaan varsinainen kiire ole, mutta tuosta voisi antaa jo palautetta
 
Onko joku muka saanut jo tuon jälkeen tilannut? Ei mullakaan varsinainen kiire ole, mutta tuosta voisi antaa jo palautetta
Siis meinasin vaan, että aikaisemmin ostaneita/varanneita ei ole saanut ja myöhemmin varanneita/ostaneita saanut jo. Ihan vaan mitä eri paikoista lukenut.
 
Siis meinasin vaan, että aikaisemmin ostaneita/varanneita ei ole saanut ja myöhemmin varanneita/ostaneita saanut jo. Ihan vaan mitä eri paikoista lukenut.
Ainakaan tällä foorumilla tai io techin puolella ei oo kyllä mulla ainakaan tullut ketään vastaan, joka ois saanut aiemmin kun toinen.
 
Löin itse myös palautetta

Edit: Saatoin asian myös Playstation Suomen tietoon Twitterissä.
 
Viimeksi muokattu:
Itsekin palstaa kytännyt jo tovin kun poikaystävälle koittanut metsästää ps5:ta. Kyllä tuo hobbyhallin touhu alkaa jo olla härskiä, itsekin laitoin kyselyä että ihanko tosissaan tuolla hinnalla ovat myymässä, ottivat hetkeksi tuotteen pois myynnistä ja aspa vastasi että "pahoittelut mutta tuote on nyt loppuunmyyty". Ja nyt taas on myynnissä tuohon ryöstöhintaan joten vastasin että eipä taida olla loppuunmyyty kun edelleen pyydätte enemmän kuin torin trokarit .
 
Mulla oli joskus tuo tili seurannassa, mutta sulkivat tilin, mutta nyt se on taas avattu näköjään viime elokuussa. Ei näytä kovin aktiiviselta.
Se Twitter-tili oli aktiivinen vain sen aikaa, kun Sony ja muutamat muut yritykset hetkellisesti boikotoivat Facebookia. Sen jälkeen tili unohdettiin, ja someviestintä palasi takaisin Facebookiin.

Sony’s PlayStation brand is the latest to jump on board with other companies who have stopped running ads on Facebook and Instagram, reports GamesIndustry.biz. PlayStation is joining a host of other brands who’ve stopped running ads on the platforms to protest how the company handles hate speech and other hateful content.

In a statement to GamesIndustry.biz, PlayStation said "In support of the #StopHateForProfit campaign, we have globally suspended our Facebook and Instagram activity, including advertising and non-paid content, until the end of July. We stand for working (and playing) together for good."

Lähde: Games Industry
 
Ylös Bottom