Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5: ostopaikat ja hintatiedot - ei trokauskeskustelua!

Hobbyhallin vastaus:

kiitos palautteesta.
Korkea hinta johtuu siitä että tuote on ollut heti saatavilla, valitettavasti asiakaspalvelu ei päättää hinnoista ja palauttee annetu edeenpäin.
Tällä hetkellä on tuote myyty loppuun.

Ystävällisin terveisin
Emilie
asiakaspalvelu
Hobby Hall Suomi Oy


Aika karvasta touhua on.
 
Hobbyhallin vastaus:

kiitos palautteesta.
Korkea hinta johtuu siitä että tuote on ollut heti saatavilla, valitettavasti asiakaspalvelu ei päättää hinnoista ja palauttee annetu edeenpäin.
Tällä hetkellä on tuote myyty loppuun.

Ystävällisin terveisin
Emilie
asiakaspalvelu
Hobby Hall Suomi Oy


Aika karvasta touhua on.
Hyi vittu saatana. Teen parhaani ettei yksikään tuttu osta tuolta mitään koskaan. Vittu jengi on kyllä epätoivoisia noiden konsoleiden suhteen.

Edit: Ja tuo vastaus on kyllä niin ympäripyöreätä paskaa ettei mitään järkeä.
 
Viimeksi muokattu:
Hobbyhallin vastaus:

kiitos palautteesta.
Korkea hinta johtuu siitä että tuote on ollut heti saatavilla, valitettavasti asiakaspalvelu ei päättää hinnoista ja palauttee annetu edeenpäin.
Tällä hetkellä on tuote myyty loppuun.

Ystävällisin terveisin
Emilie
asiakaspalvelu
Hobby Hall Suomi Oy


Aika karvasta touhua on.
Sain ihan saman tyyppisen vastauksen. Tietääkseni Sony on antanut ovh jälleenmyyjille millä hinnalla konsolia tulisi myydä, tietenkin jokaisella maalla on oma verotus vielä päälle. Mutta tuo noitten hinta on aivan ryöstöä jo. Voisko asiasta ilmoittaa Sonylle ja kuluttajavirastolle? Toivon että hobbyhall menettäisi oikeuden myydä Playstation tuotteita loppullisesti
 
Ei tullut mitään postiin gigantilta, olen kyllä jo jäsen eli se voi vaikuttaa.
Itse olen myös ollut klubijäsen jo pitkään ja tänne tuli tuo "olet mukana arvonnassa"

En kyllä olisi edes halunnut olla, mutta tällä mennään nyt.
 
Itellä meni silleen, et en ollut aiemmin klubilainen ja kun täytin lomakkeen ekan kerran, niin sain myöhemmin ainoastaan "Tervetuloa Gigantti-klubiin" -sähköpostin. Kun täytin muutama päivä myöhemmin uudelleen lomakkeen, niin sitten sain "BOOM! Olet nyt mukana PS5 osto-oikeus arvonnassa" -sähköpostin. Yksi kertahan pitäisi riittää, mutta näin meni omalla kohdalla
 
Itellä meni silleen, et en ollut aiemmin klubilainen ja kun täytin lomakkeen ekan kerran, niin sain myöhemmin ainoastaan "Tervetuloa Gigantti-klubiin" -sähköpostin. Kun täytin muutama päivä myöhemmin uudelleen lomakkeen, niin sitten sain "BOOM! Olet nyt mukana PS5 osto-oikeus arvonnassa" -sähköpostin. Yksi kertahan pitäisi riittää, mutta näin meni omalla kohdalla
Täysin sama kävi minullekkin.
 
Ihan mielenkiinnosta, mistä porukka hoksasi tuon eilisen powerin et f5 myynnissä yhtäkkiä vai onko porukka vaa päivitelly joka päivä tasa tunnein ?
 
Nyt lähti matkaan eilen Powerin F5 arpajaisista voitettu pleikka ja arvioitu toimituspäivä huomenna.
Sama homma täällä, nyt kyllä oli nopeaa toimintaa. Tää pleikkari tipahti ihan puskista; pistin Verkkokauppaan tilauksen vasta marraskuun lopussa ja olin asennoitunut että jos huhti-toukuussa saisin omani.
 
Minä huomasin täällä ja menin epätoivoisesti päivitteleen jos jollain tippuisi pois ostoskorista

Aivan vastaavasti kävi itselleni. Olin vieläpä käynyt aamulla Power sivuilla katsomassa olisiko konsolia, sitten täältä satuin bongaamaan vartti aiemimn kirjoitetun viestin että oli ollut myynnissä ja kaikki meni. Menin Powerin sivuille ja osta-nappi oli aktiivinen mutta ilmoitti että kaikki myyty tai varattu ostoskoriin, sivuilla kuitenkin maininta että tuote säilyy ostokorissa 15min. Päätin kokeilla onnea ja hakata hetken osta-nappia jos vapautuisi konsoli, oli aikamoinen yllätys kun 20. kerran kohdalla konsoli napsahti ostoskoriin.
 
Onnea kaikille powerin arpajaisissa onnistaneille! Meni taas työt tärkeämpien asioiden päälle ja eipä tuota tullut huomattua tälläkään kertaa :D
Pessimistinä en jaksa odotella tuosta gigantinkaan arpajaisista mitään kun osallistujia on varmaa useita tuhansia.
 
bbs tech ps5 kannulla joku sanoi siitä
Ihan mielenkiinnosta, mistä porukka hoksasi tuon eilisen powerin et f5 myynnissä yhtäkkiä vai onko porukka vaa päivitelly joka päivä tasa tunnein ?
Doodi alkaa ps5 valumaan immeisille hyvää tahtia pikku hiljaa. Amazon nykäs rahat tililtä tänä aamuna ja näyttää saapumiseksi 6-9.2. Ens viikolla sitten pääsee toivottavasti tykittään uutta konsolia :)
 
Viimeksi muokattu:
bbs tech ps5 kannulla joku sanoi siitä

Doodi alkaa ps5 valumaan immeisille hyvää tahtia pikku hiljaa. Amazon nykäs rahat tililtä tänä aamuna ja näyttää saapumiseksi 6-9.2. Ens viikolla sitten pääsee toivottavasti tykittään uutta konsolia :)
Amazon.de oletan? Paljon tuli konsolille kokonaishintaa postejen kanssa?
 
Ylös Bottom