Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5: ostopaikat ja hintatiedot - ei trokauskeskustelua!

1615551405732.png

Telialla on aika likainen tarjous tällä hetkellä päällä. Uuden Rajaton 200M liittymän kanssa saa mahdollisuuden tilata PS5 Digital Editionin.

Ottivat tämän takia pois sen Digital Editionin omasta verkkokaupastaan, jotta saavat PS5:n rinnalla myytyä uusia liittymiä. Kunnon pyllistämistä vanhoille asiakkaille. Aivan kuin nuo eivät menisi muuten kaupaksi. Olisivat mieluummin antaneet vanhojen asiakkaiden tilailla nämä itselleen, kun yrittävät kalastella uusia.

No täytyy vaihtaa liittymät ja ostella sitten PS5:lle telkkaria myös sitten toisaalta.
 
Viimeksi muokattu:
Itse olen tilannut 19.9. Konsolinetistä. Vielä ei ole kuulunut mitään. Onkohan täällä ketään, joka on myös tilannut tuolta? Milloin olette tilanneet ja oletteko vielä saaneet pleikkaria?
 
Itse olen tilannut 19.9. Konsolinetistä. Vielä ei ole kuulunut mitään. Onkohan täällä ketään, joka on myös tilannut tuolta? Milloin olette tilanneet ja oletteko vielä saaneet pleikkaria?

Tämä antanee jotain osviittaa: tilattu Konsolinetistä 15.6.2020, tuli noudettavaksi 1.12. En noutanut tilausta tuossa kohtaa, joten tarjottiin 3.3. ja se haettiin. Digimalli kyseessä. Edit. ei tietoa, mihin kohtaan jonoa putosin, kun en noutanut joulukuussa.
 
Sais tilattua RDE.fi sivustosta PS5 konsolin mut hinta on 982.25€ ..
 

Liitetiedostot

  • 3AA34B7E-E8C3-4DD4-8875-5B88A6CC7A72.png
    3AA34B7E-E8C3-4DD4-8875-5B88A6CC7A72.png
    1,2 MB · Lukukerrat: 52
Tuli perjantaina noudettua verkkiksestä kauan odotettu 17.9. klo 22.07 tilattu levyasemallinen PS5. Siihen kylkeen NBA 2K21 suurena pallofanina. Oli muuten kateellisia ja ihmetteleviä katseita muilla asiakkailla kun kävelin konsoli kourassa kaupasta ulos :D
 
Cittarin osto-oikeus käytetty ja levyasemallinen malli kotiutettu! Olin kolmas voittaja kyseisessä marketissa. Ei osannut asiakaspalvelija kertoa, paljonko konsoleita oli jaossa kokonaisuudessaan kaikissa liikkeissä. Kehui vaan, että todella harvinainen voitto. Muutama muukin asiakas silmäili ostosta täälläkin.:D
 
Mietin itsekin että "myyjä varmaan ihmetteli/katsoi pidempään" mutta en silti voi olla ajattelematta että kuinka suuri osuus on vain oman pään sisällä. Mitä jos minunkin tapauksessani myyjä katsoi pakettia vain sen vuoksi uusiksi että otti varmasti oikean paketin. Se että itsestä tuntuu että "kaikki vähän ihmettelee" voi olla havaintoharhaa kun itselle asia on niin merkittävä.

Sama kuin jos ostaa jonkin tietyn mallisen auton, niin "yhtäkkiä" niitä onkin liikenteessä paljon. Ei ole, ne vain huomaa nyt paremmin kun siihen on itsellä yhteys. Aiemmin ei kiinnostanut.

Eipä siinä, varmasti monet silti katsovatkin, tuli vain tällainen mieleen kun itse niin paljon ajattelee asioita "ulkoisesti" muiden näkökulmasta.
 
Näytti taas nyt olevan prisman verkkokaupassa ainakin levyasemallista versioo. Itse sain sen sieltä tuurilla jokunen viikko sitten.
 
Mikä lie virhe, koska edes ostoskoriin lisäys ei toimi.
Nämä ovat niitä arvonnan voitto konsoleita, jotka voi lunastaa ajalla 15-21.3. Itse sain lisättyä voittamani levyasemallisen konsolin ostoskoriin vasta kirjauduttuani prisman verkkokauppaan. Eli ainoastaan arvonnan voittajille.
 
Viimeksi muokattu:
Nämä ovat niitä arvonnan voitto konsoleita, jotka voi lunastaa ajalla 15-21.3. Itse sain lisättyä voittamani levyasemallisen konsolin ostoskoriin vasta kirjauduttuani prisman verkkokauppaan. Eli ainoastaan arvonnan voittajille.
Ah, kiitos tästä tiedosta. Enpä arvontaan osallistunut, joten sen takia ei onnistunut edes kirjautuneena.

(Ei, en olisi ollut ostamassa toista konsolia, mutta melkein twiittasin tuotelinkit, ennen kuin testin vuoksi kokeilin, saako niitä edes teoriassa ostettua.)
 
Ah, kiitos tästä tiedosta. Enpä arvontaan osallistunut, joten sen takia ei onnistunut edes kirjautuneena.

(Ei, en olisi ollut ostamassa toista konsolia, mutta melkein twiittasin tuotelinkit, ennen kuin testin vuoksi kokeilin, saako niitä edes teoriassa ostettua.)
Ja ei kai tuo nyt väärin olisi ollut vaikka olisit toisenkin ostanut. ;)
 
Konsolinet toimi nopeesti
Tilasin verkkokaupasta digital edition version 20.11.2020. Paria viikkoa myöhemmin tilasin myös elisalta ja dna kaupasta. Muutama viikko sitten joku kirjoitti tällä palstalla ett konsolinetistä voi tilata. Tein tilauksen 3.3.2021 ja juuri tuli viesti konsolinetistä että pleikkari on matkalla hesasta minulle. Varmaan huomenna kotiutuu. Olin jo ihan varma ettei tuota nyt ainakaan mitään tule ennnen syksyä, mut eipä tarvinnu tuolta pitkään ootella :)
 
Ylös Bottom