Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5: ostopaikat ja hintatiedot - ei trokauskeskustelua!

Täällä meni myös läpi heti 10.00 jälkeen. Ilmeisesti kannatti pitää konsoli ostoskorissa edellisestä kerrasta, koska pääsin saman tien laittamaan tilauksen eteenpäin. Kaveri kokeili toisaalla koriin lisäämistä kun minä olin jo saanut tilausvahvistuksen. Jos ette nyt saaneet tilattua niin jättäkää konsoli ostoskoriin. Näyttää siltä, että nopeuttaa toimitusta seuraavalla kerralla.

Joku jo aiemmin totesi, että kyllä on tavallaan outo olo kun marraskuusta asti yrittänyt ostaa ja nyt se on tulossa.. Haikea tunne.
 
Minä jäin ilman vaikka koriin sain heti kympiltä. Viimeksi poistin pleikkarin ostokorista, mutta jätänpä sinne jos tässä tänäänkin vapautuisi vielä konsoleita.
 
Onko nää pakko maksaa vaikka konsolia ei saisikaan heti? Onhan tuolla gigantissa lasku mahdollisuus mutta siinäkin vain 14päivää vai tarkoittaako tää koneen saamisesta 14 päivää?
 
Onko nää pakko maksaa vaikka konsolia ei saisikaan heti? Onhan tuolla gigantissa lasku mahdollisuus mutta siinäkin vain 14päivää vai tarkoittaako tää koneen saamisesta 14 päivää?
Klarna laittaa laskun siitä hetkestä kun myyjä toimittaa tilauksen.
 
Hei missähän päivässä verkkokaupan tilaukset menee? Olen itse tilannut 29.9. klo 11.09 ja odottelen hyvin jännittyneenä
 
Hei missähän päivässä verkkokaupan tilaukset menee? Olen itse tilannut 29.9. klo 11.09 ja odottelen hyvin jännittyneenä
Viime sunnuntaina sain 18.9. tilatun konsolin ja tämän ketjun perusteella sai muutama muukin.
Hieman yllätti kyllä että sunnuntaina sai konsolin vihdoinkin hakea kotiin!
 
Joo aika paskaa. Duunissa tänään 5 kaverin voimin koitettiin saada 1kpl ps5. Osa nettikoneella & osa puhelimella. 2/5 sai PS5 koneen ostoskoriin mutta kukaan ei pystynyt sitä maksamaan. Bad gateway ja 30min refreshejä ja sitten näille kahdelle "ostoskorissa olevia tuotteita ei ole enää saatavilla" Trokkarit taasen myy heti 700e avaamattomia ps5 torissa. Mitä kusetusta nuo osto kampanjat oikein on?

Ps. Toivon, että trokkareilla jää koneet käsiin. Itse en ainakaan 200e ylimääräistä maksa vaan odotan vaikka 2v. Koneella ei ole kiire mutta mieluisesti päivittäisin ps4 - Ps5. Ostan 550e jos jollakin tarjota
 
Joo aika paskaa. Duunissa tänään 5 kaverin voimin koitettiin saada 1kpl ps5. Osa nettikoneella & osa puhelimella. 2/5 sai PS5 koneen ostoskoriin mutta kukaan ei pystynyt sitä maksamaan. Bad gateway ja 30min refreshejä ja sitten näille kahdelle "ostoskorissa olevia tuotteita ei ole enää saatavilla" Trokkarit taasen myy heti 700e avaamattomia ps5 torissa. Mitä kusetusta nuo osto kampanjat oikein on?
Gigantin verkkokauppahan siinä vain kusi. Koriin meni itselläkin (vaivalla) mutta kassalle ei enää päässyt. Puolisen tuntia koko saitti enemmän tai vähemmän jumissa ja kun kassalle lopulta pääsi, tuli juuri tuo "ei enää saatavilla" -ilmoitus. Siitä sitten vartin verran eteenpäin niin yhtäkkiä sen pystyikin sitten maksamaan. Rahat ainakin meni ja tilausvahvistus tuli, että saa nyt nähdä miten käy. Ainakin jos sattui olemaan rekisteröitynyt asiakas ja tuo ostoskoriin saakka meni, kannattanee vielä käydä vilkaisemassa josko se olisi siellä yhä ja josko sen nyt - tavanomaisen ryysiksen jälkeen - voisi peräti jopa maksaa.
 
Tilattu tammikuussa, tosin 2020, ja hyvin ehti Verkkokaupasta julkkariksi :) Pelejä on vielä niin vähän, etten nyt kamalaa menetystä olisi kokenut vaikka olisi jäänyt heti julkkarista pleikka saamatta.

Vinkkinä. Tehkää tunnukset valmiiksi kauppoihin. Jos luottokortti löytyy, kannattaa sekin lisäillä tietoihin. Kaupassa kun tulee se ruuhka, on kaikki tiedot valmiina ja erilaisella maksutavalla voi saada tilauksen läpi sen ratkaisevat 10-20sek aiemmin.
 
VPD saa 550e. Heinäkuuhun tällä erää toimitukset. Amazon löi kanssa 45k konetta tänää myyntiin niin puolijohteet on vissiin piristynyt.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Verkkiksestä tilattu marraskuussa. Mä en ihmettelis jos saisin vasta syyskuussa oman koneen. Eihän siihen ole enää kuin 6kk. Sit ois pyöreä vuosi mennyt konsolin julkaisusta. Hah, on tää melkoista
 
Verkkiksestä tilattu marraskuussa. Mä en ihmettelis jos saisin vasta syyskuussa oman koneen. Eihän siihen ole enää kuin 6kk. Sit ois pyöreä vuosi mennyt konsolin julkaisusta. Hah, on tää melkoista
Toisaalta kun noita konsoleita kuitenkin tippuu kokoajan eri kauppoihin, niin veikkaan, että varausjonotkin lyhenee kokoajan. Esim. jos mulla nyt tuo Gigantin eilinen ostos oikeasti saapuu, niin hyppään pois kolmen eri kaupan jonoista.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Joo aika paskaa. Duunissa tänään 5 kaverin voimin koitettiin saada 1kpl ps5. Osa nettikoneella & osa puhelimella. 2/5 sai PS5 koneen ostoskoriin mutta kukaan ei pystynyt sitä maksamaan. Bad gateway ja 30min refreshejä ja sitten näille kahdelle "ostoskorissa olevia tuotteita ei ole enää saatavilla" Trokkarit taasen myy heti 700e avaamattomia ps5 torissa. Mitä kusetusta nuo osto kampanjat oikein on?

Ps. Toivon, että trokkareilla jää koneet käsiin. Itse en ainakaan 200e ylimääräistä maksa vaan odotan vaikka 2v. Koneella ei ole kiire mutta mieluisesti päivittäisin ps4 - Ps5. Ostan 550e jos jollakin tarjota
Aika outoa että jollain ei toiminut ja toisilla ei mitään ongelmia. Itse lisäsin vahingossa aluksi ps5 ohjaimenkin ja se piti sitten poistella sieltä ostoskorista, ja klarnalla maksoin niin siellä klarnan sivuillakin meni hetki aikaa. Ei missään vaiheessa mitään ongelmia ollut gigantin sivujen kannsa. Puhelimella tilasin.
 
Mulla meni ihmeellisesti 11.20 läpi tilaus tai noh vissiin ku rahat meni ja vahvistus tuli sähköpostiin mutta saa nähä ku oli todella haastava saada tilausta läpi ja välillä meni sivu nurin ja oli Ps5 loppu mutta sitten ku oli jo luovuttanut niin päivitin kassan vielä kerran niin yht äkkiä näytti vihreetä ja läpi meni
 
Ylös Bottom