Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5: ostopaikat ja hintatiedot - ei trokauskeskustelua!

Liittymä vaihdolla levyllinen PS5

Jos tuntuu toivottamalta konsolin löytäminen, Telialla kamppanja että uusille asiakkaille PS5 osto-oikeus. Ilmeisesti 200kpl erä ja muutaman päivän pyörinyt.

Liittymäkään ei ollut paha paketti jos vuoden määräaikaisuus ei harmita. Linkki ekassa lauseessa.
 
Tietääkseni osto-oikeudet on henkilökohtaisia eli sillä käyttäjällä pitää ostaa, joka osto-oikeuden on saanut.
No sitä rahaa varmaan voi siirtää ja sitten laittaa maksajan läheiseeen lokeroon? Ei mitään rakettitiedettä ole? Cittarilla se ongelma on kun pitää itse henkilökohtaisesti hakea.
Joo saattaa mennä aika hankalaksi sen siirto sulle.
Ei tuossa prisman kanssa ole ongelmaa, täälläkin kaveri siirsi rahat, maksoin sillä ja toimituksen tilasin hänen lähimpään postin lokeroon.
 
Viimeksi muokattu:
No sitä rahaa varmaan voi siirtää ja sitten laittaa maksajan läheiseeen lokeroon? Ei mitään rakettitiedettä ole? Cittarilla se ongelma on kun pitää itse henkilökohtaisesti hakea.

Ei tuossa prisman kanssa ole ongelmaa, täälläkin kaveri siirsi rahat, maksoin sillä ja toimituksen tilasin hänen lähimpään postin lokeroon.
Joo mut eiks ne takuu jutut tuu mun sähköpostiin sitte?
 
Joo mut eiks ne takuu jutut tuu mun sähköpostiin sitte?
Jep, kyllä toi sellaiseksi säätöripuliksi menee, ettei sellaiseen ole tarkoituksenmukaista lähteä. Tosin vain osallistuminen osto-oikeuslottoon ilman aikomusta ostaa laitetta ihmetyttää. En silti tuomitse, elämässä kun voi tulla muuttujia. Ei muuta kuin uusia lottoja kohti ja lisää p*skaa housuun!
 
Onko kukaan kysynyt siirtoa Primasta toiselle nimelle? "Herra A tässä hei, voitin osto-oikeuden PS5 konsoliin, mutta en sitä halua enää ostaa. Voisitteko siirtää osto-oikeuteni herra B nimiin"
 
Onko kukaan kysynyt siirtoa Primasta toiselle nimelle? "Herra A tässä hei, voitin osto-oikeuden PS5 konsoliin, mutta en sitä halua enää ostaa. Voisitteko siirtää osto-oikeuteni herra B nimiin"
Tuskin onnistuu, koska tuolla Prisman sivuilla sanotaan seuraavaa:

"Osto-oikeuden voittamisesta ilmoitetaan henkilökohtaisesti 30.3.2021 sähköpostilla. Osto-oikeus on voimassa 6.-11.4.2021 välisenä aikana niille, jotka ovat voittaneet osto-oikeuden arvonnasta. Osto-oikeuden voitosta ilmoitetaan sinulle erikseen sähköpostilla."
 
Nää "voitin mutta en halua"-trollit nostaa aina välillä päätään. Jos se on ainoa anti viestissä ilman aikomustakaan myydä ostohintaan muille niin miksi edes vaivautua kirjoittamaan mitään. Sitten on "tosi vaikeaa" kun joku haluaisi kyseisen konsolin ostaa itselleen. Kyseisillä henkilöillä tuskin on konsolia olemassakaan, ainakaan ylimääräisenä tai osto-oikeutena.
 
Nooh, oli miten oli... Itse en halua olla kellekkään vaivaksi ja kaikki ylimääräinen säätö on p*rseestä. Ainahan noissa tilanteissa riski on monensuuntainen, niin osto-oikeuden lunastajalla, kuin ostajalla.

Kukapa sitä huvikseen haluaisi lähteä pahimmillaan useamman kilometrin päähän ostamaan persnetolla tuntemattomalle konsolia ja myydä samaan hintaan, jos vielä ostaja katoaakin kuin pieru Saharaan. En sano tai väitä, että täällä yksikään rahoja pöllisi, mutta myös ostajalla tähän sisältyy riski, ettei rahansiirron jälkeen kuule tästä laupiaasta-pleikkarialaisesta enää pihaustakaan eikä saa pennin jeniä takas.

Toivotaan, että nyt joku prkleen ihme tapahtuisi ja voittaisin jostain pajatsosta luvan maksaa päälle 500€ konsolista.
 
Gigantilla varastossa ps5 digital editioneita?
 

Liitetiedostot

  • Näyttökuva 2021-4-10 kello 22.06.51.png
    Näyttökuva 2021-4-10 kello 22.06.51.png
    48,2 KB · Lukukerrat: 64
Kävin juuri lunastamassa arpajaisvoiton Cittarista ja olipa tiukat turvatoimet :D Sähköpostissa luki, että pitää noutaa henkilökohtaisesti ja tarkastavat paikan päällä, että on oikea henkilö kelle menee kone. Noh. Kysyttiin oletko tämä henkilö. Joo. Sitten kysyttiin sähköpostiosoite. Sitten kone kainaloon ja kotiin. Eli jos jonkun pitää hakea puolesta niin ilmeisesti riittänee kun osaa sanoa voittajan nimen sekä sen sähköpostiosoitteen jolla kisaan on osallistuttu. Ei kyselty henkkareita.
 
Kävin juuri lunastamassa arpajaisvoiton Cittarista ja olipa tiukat turvatoimet :D Sähköpostissa luki, että pitää noutaa henkilökohtaisesti ja tarkastavat paikan päällä, että on oikea henkilö kelle menee kone. Noh. Kysyttiin oletko tämä henkilö. Joo. Sitten kysyttiin sähköpostiosoite. Sitten kone kainaloon ja kotiin. Eli jos jonkun pitää hakea puolesta niin ilmeisesti riittänee kun osaa sanoa voittajan nimen sekä sen sähköpostiosoitteen jolla kisaan on osallistuttu. Ei kyselty henkkareita.
Tai sitten noin toimittiin vain tuossa cittarissa ja jossain toisessa vaativat henkkarit.
 
Tuntuu, että se vaikein homma on saada se osto-oikeus. Tää on kyl upea tuotejulkaisu, menee putkeen ja sillee XD
 
Tuntuu, että se vaikein homma on saada se osto-oikeus. Tää on kyl upea tuotejulkaisu, menee putkeen ja sillee XD
Eiks kyse ole muistakin tuotteista ettei saa oikein kun piirit vähän vähissä plus korona?
Viisaammat voi korjata mut tässä uskossa mä oon elänyt:D
 
Ylös Bottom