Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5: ostopaikat ja hintatiedot - ei trokauskeskustelua!

Näkyikö niille ketkä osti Prismasta, että montako niitä konsoleita oli siellä varastossa/myymälässä?
 
Viimeksi muokattu:
Taas meni ohi :D ehkä kertoo siitä ettei minullakaan tarve ole tällä hetkellä kovinkaa suuri. Olisi kiva kuitenkin kiva jossain vaihdessa saada päivitettyä uuten konsoliin. Vissiin nyt kaikki tyrkyttää tota toista ohjainta mukaan.
 
Itse voitin jo 3. kerran osto-oikeuden citymarkettiin. :) Kyllä sukulaiset kiittää, kun saa informoida, että kyllä näitä konsoleita heillekkin riittää. Harmi, että ei ole samanlaista onnea veikkauksen peleissä. :(
 
Äsken tuli joku erä taas giganttiin tällä kertaa ehdin minäkin!
Itsekin tällä kertaa laitoin tilauksen. Nyt vaan pitäisi hankkia 4k-tykki ja vahvari :eek:

Ennen joulua tulee vielä varmasti uusia eriä eri myyjille joko siten, että ovat hillonneet laitteita erityisesti joulunalusmyyntiä varten tai Sonyltä tulee vielä lisätoimituksia.
 
Yllättävän kauan oli gigantissa erä lisättävissä ostoskoriin. Tuli tänään uusi ennätys ps5 suomessa sivuston sähköpostien lähetyksessä, 6669
 
Vuoden enemmän ja vähemmän aktiivisesti metsästin laitetta. Tänään sain vihdoin tilattua Gigantista. Hauskinta, että tilauksen jälkeen tuli ilmoitus K-ryhmästä, että voitin osto-oikeuden sinnekin. Vähän jopa nauratti kun vuoden jälkeen samana päivänä sain kaksi laitetta.
 
Vähän ottaa kupoliin. Sivut oli aivan takussa, hienosti sai ostoskoriin ja pääsi lukuisten f5:ten jälkeen kassalle, sittenhän se kyykähti kun piti ruveta amatöörimäisesti valitteen toimituspaikkaa ja tämän jälkeen pahoittelujen kera ostoskori tyhjänä :D
 
Sain digiversion koriin mutta mitäpä minä sillä tai ylipäänsä enää PS5:lla tekisin. Fyysinen näköjään hävisi jo kaupasta (EDIT: niin lähti digikin nyt).

Niin ja otin pois sen korista että jää niille, jotka sen oikeasti haluavat. Teki vain mieli testata miten pahasti sivut jumittavat tai eivät.
 
Sain digiversion koriin mutta mitäpä minä sillä tai ylipäänsä enää PS5:lla tekisin. Fyysinen näköjään hävisi jo kaupasta (EDIT: niin lähti digikin nyt).

Niin ja otin pois sen korista että jää niille, jotka sen oikeasti haluavat. Teki vain mieli testata miten pahasti sivut jumittavat tai eivät.
Tuota olen itsekkin monesti koittanut eri verkkokaupoissa. Yleensä sen tuotteen saa suht kivuttomasti sinne ostoskoriin, mutta kassalle siirryttäessä ne ongelmat sitten alkavat. Eli "Ei kannata nuolaista ennenkuin tipahtaa". (hauskoja nämä vanhat sanonnat. ) :D
 
Viimeksi muokattu:
Kaveri jotenkin ihmeen kaupalla saanut niiitä jo 5 kappaletta, mutta kaikki mennyt kavereille ihan normaaliin hintaan toki. Ihmettelen vain, että miten voi olla noin hyvä tuuri kun ite piti muutaman kuukauden taistella, että saa oman.
 
Kaveri jotenkin ihmeen kaupalla saanut niiitä jo 5 kappaletta, mutta kaikki mennyt kavereille ihan normaaliin hintaan toki. Ihmettelen vain, että miten voi olla noin hyvä tuuri kun ite piti muutaman kuukauden taistella, että saa oman.
Ei kai se nyt mahdotonta ole jos järjestelee vain asiat niin että tuo onnistuu. Pitää seurata tarkkaan ja olla valmiina tekemään tilaus ASAP kun löytyy konsolia myynnistä. Luulen että moni trokari on noita ostanut paljon enemmän.
 
Viisi olen itsekin saanut hankittua suhteellisen vähällä vaivalla. Tietenkin vaatinut sitoutumista aina sen tunnin rämpyttämään päivitä-nappia jumiutuneessa verkkokaupassa työpäivänkin aikana. Ja koko WZ/BF peliporukalle tosiaan menivät suoraan ilman voiton tavoittelua.

Ehkä jollain kierolla tavalla sekin alkoi tuntua melko lystikkäältä puuhalta ja hyvän fiiliksenhän sitä onnistuessaan sai. Uskomatonta, että saatavuus on vieläkin tätä luokkaa.

Kuinkahan muuten kävi taannoin Tammiston gigantissa myynnissä olleen 500kpl erän suhteen, joka täytyi tulla varaamaan paikan päälle? Olikohan ryysistä vai miten myynti sujui?
 
Ylös Bottom