Jos odottaa PS5 Prolta jotain leukaa lattiaan tipauttavaa eroa verrattuna perus-PS5:een, pettyy taatusti. Itse pitäisin odotukset varsin maltillisina, eli Prolla saa hieman parempaa kuvanlaatua* ja/tai tasaisempaa ruudunpäivitystä sekä ehkä joissain peleissä enemmän RT:n käyttöä myös 60 fps -tilassa. Jos nuo eivät ole sellaisia juttuja, joista haluaa maksaa, kannattaa pysyä hyvillä mielin PS5:ssä (tai muissa pelilaitteissa).Mua nyt lähinnä kiinnostaa että onko tähän ps5 proo malliin oikeesti lykätty jotain niin paksua sisään että se on niin kallis ja tehokas ja antaa peleille oikeesti boostia mikä näkyy ja tuntuu? Vai onko kyseessä vain mainospuheet "most powerfull shöshö eva". Ellen väärin muista oli PS4 proon kohdalla samat puheet most powerfull shöshö johon itse lankesin aikoinaan, ja ne pelit mitä kokeilin eivät kyllä mitenkään leukoja loksautellut.
* Puhun mieluummin kuvanlaadusta kuin resoluutiosta, koska PSSR:ää tukevissa peleissä kuvanlaatu on toistaiseksi nähdyn perusteella selvästi parempi kuin FSR2/3:a käyttävissä, vaikka varsinainen natiiviresoluutio ei välttämättä olisi paljoa noussutkaan.