Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5 Pro

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HideoMiyamoto
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tuskin maltan odottaa että pääsee testaa GTA5 Enchanted Allmost Remaked Remastered Rebooted Boosted versiota PS5 proolla, sekä kaikkia jo muita vuosien takaisia monesti läpi tahkottuja pelejä uudelleen hivenen paremmalla kuvalla. :p

Tuskin maltan odottaa että pääsee testaa GTA5 Enchanted Allmost Remaked Remastered Rebooted Boosted versiota PS5 proolla, sekä kaikkia jo muita vuosien takaisia monesti läpi tahkottuja pelejä uudelleen hivenen paremmalla kuvalla. :p
Sais ainakin pyöriä sen 120fps konsolin hintaa nähden.

Ghost of Yõtein julkistuksen myötä alkoi jo vähän kutkuttelemaan PS5 Pro:n mahdollinen hankinta. Muistuipa sitten mieleen Pro:n levyaseman puute, jota itse pidän välttämättömyytenä. Mitäs tämä lysti mahtaakaan maksaa? Kone 849€, levyasema 149€, eli siis tonni selällään. Eipä taida tarvitakaan hankkia. :confused:
Joo jää kyllä tämä konsoli kauppaan tolla järkyttävällä hinnalla. Eikä julkkarissa oikeen mielenkiintoisia pelejä oo. Ehkä jos uus tuleva GoW ja TLoU 3 pyöris 4K@120fps, niin sit alkaisin jopa harkitsemaan tän ostoa.

En nyt mene haukkumaan tuota laitetta, varmasti on tulossa hyvä, vaan hintalaatusuhde ei ole kohdillaan. Mutta saa kyllä pelata ruutua aika läheltä että näet peleissä suurimman eron.

En nyt mene haukkumaan tuota laitetta, varmasti on tulossa hyvä, vaan hintalaatusuhde ei ole kohdillaan. Mutta saa kyllä pelata ruutua aika läheltä että näet peleissä suurimman eron.

Veikkaan että aika moni joka on ollut pettynyt PS5 tarjoamaan kuvanlaatuun tulee huomaamaan massiivisen eron detailin määrässä ja kuvan terävyydessä. Varsinkin jos on joku 65+ tuumainen tv.

Melko epärealistisia toiveita kyllä nämä 120 fps-unelmat, vaikka miten se moneen kertaan harmiteltu hinta korpeaisi.

No ainakin tekijät mehustelee sillä "jopa 120fps" mikä käytännös tarkoittaa just joku tyyliin yksi peli ihan vaan että "kyllä pystyy".

Kiitos tiedosta!
Kiva kuulla! Se on aina positiivista, jos edes yksi hyötyy mun kommenteista.

Ite pelaan pääosin PS5:llä, mutta en mitenkään pysty itselleni perustelemaan konsolin (pro) ostoa. Kyllä rahaa sen verran löytyy, et vaikka 3v-maksuajalla sen saisin hommattua, mutta järki siitä on kaukana. En vaan viitti tonnia maksaa tästä lystistä, varsinkin jos tulevat pelit ei pysty 4K@120fpsään. Joo kyllähän mua Dragon Age kiinnostaisi, mut sen takia en rupee tätä julkkariksi hommaamaan, ja sehän toimii sitäpaitsi "vanhalla" laitteella.

Näillä hinnoilla joutuu kohta puuceen hommaamaan, ja siihen kylkeen vaikka Switch 2.

Sanotaan vielä et jos ylimääräistä pätäkkää löytyy takataskusta 1k verran, ja haluatte laitteen, nii hommatkaa se ihmeessä. Eihän se teiltä ole pois, jos jätän konsolin kauppaan. Ompahan teille halukkaille yks laite enemmän. :cool:

Ite pelaan pääosin PS5:llä, mutta en mitenkään pysty itselleni perustelemaan konsolin (pro) ostoa. Kyllä rahaa sen verran löytyy, et vaikka 3v-maksuajalla sen saisin hommattua, mutta järki siitä on kaukana. En vaan viitti tonnia maksaa tästä lystistä, varsinkin jos tulevat pelit ei pysty 4K@120fpsään. Joo kyllähän mua Dragon Age kiinnostaisi, mut sen takia en rupee tätä julkkariksi hommaamaan, ja sehän toimii sitäpaitsi "vanhalla" laitteella.

Näillä hinnoilla joutuu kohta puuceen hommaamaan, ja siihen kylkeen vaikka Switch 2.

Sanotaan vielä et jos ylimääräistä pätäkkää löytyy takataskusta 1k verran, ja haluatte laitteen, nii hommatkaa se ihmeessä. Eihän se teiltä ole pois, jos jätän konsolin kauppaan. Ompahan teille halukkaille yks laite enemmän. :cool:
Jos pleikkaria tai pc:tä ei vielä löydy niin on Pro ihan harkittava vaihtoehto. Perustan tämän digital foundryn kommenttiin että pron hinnalla ei saa yhtä tehokasta pc:tä. Mulla on perus ps5 malli ja harkitsen tätä. Juuri nyt työn alla FF7 rebirth ja onhan tuo performance mode melko blurri kuvan puolesta. Lisätilakin olisi kiva vaikka sisuksiin on isketty jo 2Tb SSD. Ajattelin katsella hyötyykö esim PS4 pelit tästä loppupelissä mitenkään eli odottelen kaikessa rauhassa. Tosin kivahan tuo olisi esim Alan Wake 2 pelata 4k/60. Mulla vielä kokematta koska odottelen fyysistä

Kannatan tuota taloudellista mallia. Mielestäni kaikki lainat(ml. osamaksut) mihinkään muuhun kun asuntoon / kenties autoon ei ole millään tavalla perusteltua ellei ole ihan oikeasti välttämättömyydesta kyse kuten vaikka pyykinpesukone.

Jos jonkun tonnin vinkulan kovasti halajaa niin sitten säästää siihen. Halvemmaksi se noin tulee kun kun osamaksulla.

Mitä tuota pelilistaa selailin mille Pro tuki on vahvistettu (ja mitä niistä pelannut olen pelannut), toistaiseksi vaikuttaa että Pro on yhden pelin laite eli FF7 Rebirthin, ainoa missä harmitti että kuvanlaatu ei ollut parempi, ja oli pakko suorituskyky uhrata. Varsinkin Sonyn studioiden peleissä (Demon's Souls, Spider-man 2, Horizon 2 jne.) laatu on niin upea, että ei käynyt mielessäkään tarvetta 4K:na niitä pelata. Onhan se toki aina kivempi mitä enemmän karkkia ruudulla on, ja nostaisi uudelleenpelaamis halua.

Itselle laitteen hankinta määräytyy tulevien pelien laadun suhteen. Ghost of Yotei on varmasti semmoinen mikä ihan perus PS5lla tulee olemaan todella upea, ottaen huomioon, kuinka loistava Tsushimakin oli jo PS4lla. Tai voi käydä niin että marraskuussa olen tonnin köyhempi ja löydän itseni taas Rebirthiä pelaamasta.

Operaattorien verkkokauppojen koukkuna onkin, että osamaksulla maksettuna tuotteet maksavat saman kuin kerralla maksettuina. Ei tule mitään lisäkuluja.
No ainakin Teliasta, DNA:sta ja Elisasta saa kuluttoman osamaksun. Sori OT.
Okei, no hyvä jos noin on. Mutta edelleen kyllä suosisin ettei kerää itselleen ylimäärisiä (pakollisia) kuukausikustannuksia. Omaehtoinen säästäminen antaa vapauden olla säästämättä joinain kuukausina jos sattuu tulemaan jotain yllättävää kulua. Tai jopa käyttää niitä niitä säästöjä johonkin jos jotain oikeasti kriittistä tapahtuu. Ja sitten kun on valuuttaa riittävästi tilillä niin laittaa sen minne tykkää ns. humpuukiin.

Esimerkkinä toi meidän Skoda, kuulostaa ihan B-sarjan ralliautolta, menee maanantaina huoltoon ni tiedä lainkaan onko pakoputki rikki vai katalysaattori pöllitty. Toivottavasti on katti viety, menisi vakuutuksiin. Mutta kun takuut ole enää voimassa niin mitä jos sieltä tulee joku tonnin paukku korjata/korvata pakoputket?

Viimeksi muokattu:
Ite näen niin että pidetään tilillä sitä säästöä pahan päivän varalle ja asiat jotka pystyy ottamaan (järjen kanssa) kk maksulle niin ottaa. Sieltä säästöistä sitten maksellaan ne ylimääräiset ja yllättävät kulut mitä ei kk maksulle saa jos hätä iskee. Hätä ei ole PS5 itselle. Se menee kk maksulle

Ylös Bottom