Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5 Pro

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HideoMiyamoto
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Harmin paikka, että juhlaversion kanssa kävi kuten ennakoitiin. Nyt siitä pääsevät nauttimaan lähinnä trokarit ja somevaikuttajat, kun normaalit pelaajat ja fanit jäävät nuolemaan näppejään. Toisaalta tässä olisi nyt Sonylle tarjolla taas käytännössä ilmaista rahaa, kun laittaisivat pihalle noita samaan teemaan kuuluvia vaihtokuoria. Tiedän itse ainakin yhden ääliön, joka ostaisi oikean näköisiä muovipaloja 30-40e hintaan. Mallihan noihin on jo valmiina ja valmistus tuskin maksaa maltaita.

Vähän jo tuli arvottua tuon valkoisen ammattilaiskonsolin hankintaa, kun niin moni täälläkin jo höyryää laitteen perään. Taidan odottaa vielä toistaiseksi, kun on vielä BF-tarjouksetkin tulossa loppuvuodesta ja muutakin rahanmenoa on odotettavissa.
 
Laite sinällään kiinnostaa tällä hetkellä, mutta suurin este hankinnalle on pelien puute. Myönnettäköön, että minulla on varmaan maailman suppein pelimaku (lähinnä aikuiseen makuun suunnatut putkijuoksut). Nyt jos laitteen ostaisin, niin saisin pienen TLOU2 päivityksen ja Alan Wake 2 rullaisi hieman paremmin. Siinä oikeastaan se.

En sitten tiedä millä tavoin tuo PS Pro game boost ominaisuus toimii, eli osaisiko konsoli kaunistaa ja sulavoittaa automaattisesti vanhempia suosikkipelejä. Jos näin on, niin kiinnostus voisi nousta hyvinkin nopeasti. Jäädään vielä seurailemaan.

Jos Sony olisi puskenut tai puskemassa useita veret seisauttavia yksinoikeuksia, jotka repisivät Prosta kaikki tehot irti, niin innostus olisi luonnollisesti tällä hetkellä eri tasolla.
 
Täysin idioottimaista päivittää olemassa oleva tuohon hintaan. Oman ps5 digitalin hommasin julkkarista siihen 430€ niin ei takuu varmasti ole puolet parempi tekele. Mut eihän siinä mitään jos ylimääräistä pätykkää löytyy, mutta kun laite ei edes takaa että kaikki olemassa olevat/ tulevat pelit tukevat 60fps ->
 
Ihan mielenkiinnosta, niin saiko täällä kukaan ennakkotilausta sisään tuosta Pron juhlamallista? Tosiaan tunnostaa jotenkin älyttömältä, että ihan sekunneissa meni mm. Verkkiksestä, kun itse olin tosiaan sekunnilleen tasan kymmeneltä pistämässä tilausta sisään ja ehti jo loppua siinä.
 
Ihan mielenkiinnosta, niin saiko täällä kukaan ennakkotilausta sisään tuosta Pron juhlamallista? Tosiaan tunnostaa jotenkin älyttömältä, että ihan sekunneissa meni mm. Verkkiksestä, kun itse olin tosiaan sekunnilleen tasan kymmeneltä pistämässä tilausta sisään ja ehti jo loppua siinä.
No eipä tuo niin älyttömältä tunnu, kun ajattelee että sitä valmistetaan 12300kpl joten Verkkokauppa.com on varmaan saanut vain jokusen kymmentä kappaletta jos sitäkään.
 
Laite sinällään kiinnostaa tällä hetkellä, mutta suurin este hankinnalle on pelien puute. Myönnettäköön, että minulla on varmaan maailman suppein pelimaku (lähinnä aikuiseen makuun suunnatut putkijuoksut). Nyt jos laitteen ostaisin, niin saisin pienen TLOU2 päivityksen ja Alan Wake 2 rullaisi hieman paremmin. Siinä oikeastaan se.

En sitten tiedä millä tavoin tuo PS Pro game boost ominaisuus toimii, eli osaisiko konsoli kaunistaa ja sulavoittaa automaattisesti vanhempia suosikkipelejä. Jos näin on, niin kiinnostus voisi nousta hyvinkin nopeasti. Jäädään vielä seurailemaan.

Jos Sony olisi puskenut tai puskemassa useita veret seisauttavia yksinoikeuksia, jotka repisivät Prosta kaikki tehot irti, niin innostus olisi luonnollisesti tällä hetkellä eri tasolla.

Repisivät ensin karvalakkimallista kaikki tehot irti.
 
Laite sinällään kiinnostaa tällä hetkellä, mutta suurin este hankinnalle on pelien puute. Myönnettäköön, että minulla on varmaan maailman suppein pelimaku (lähinnä aikuiseen makuun suunnatut putkijuoksut). Nyt jos laitteen ostaisin, niin saisin pienen TLOU2 päivityksen ja Alan Wake 2 rullaisi hieman paremmin. Siinä oikeastaan se.

En sitten tiedä millä tavoin tuo PS Pro game boost ominaisuus toimii, eli osaisiko konsoli kaunistaa ja sulavoittaa automaattisesti vanhempia suosikkipelejä. Jos näin on, niin kiinnostus voisi nousta hyvinkin nopeasti. Jäädään vielä seurailemaan.

Jos Sony olisi puskenut tai puskemassa useita veret seisauttavia yksinoikeuksia, jotka repisivät Prosta kaikki tehot irti, niin innostus olisi luonnollisesti tällä hetkellä eri tasolla.
Repisivät ensin karvalakkimallista kaikki tehot irti.
Ja tänä vuonna oli köyhä vuosi Playstation yksinoikeuksien osalta. Missä Spider-Man 2 DLC ja Wolverine viipyy? Edellisestä Unchartedista on myös jo kauan. Alkuperäinen Ghost of Tsushima julkaistiin jo vuonna 2020, no onneksi sille tulee jatko-osa näillä näkymin ensi vuonna.
 
Ylös Bottom