Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5 Pro

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HideoMiyamoto
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Itsekin ostin viimein Pron eilen, nykyinen pleikkari on PS4 Slim, joten on tässä jonkun aikaa odoteltu sopivaa hetkeä. Kiinnostavaa pelattavaa ei kuitenkaan ole niin paljoa ollut, että kannattaisi hankkia. Oikeastaan ostin vain sen takia, että pääsen pelaamaan Gran Turismo seiskaa paremmilla asetuksilla, jos se nyt innostaisi. Tulossa on toki vielä pari kiinnostavaa peliä pleikkarille ja Ghost of Tsushima ja Yotei on pelaamatta.
Vedä nyt ainakin Yotei, siihen saat palamaan aikaa sen verran että tulee toivottavasti kaipaamasia nimikkeitä kauppoihin. Itse olen ollut ihan myyty tähän Crimson Desert peliin. Prostahan se ottaa kuulemma kaiken irti. Uusi PSSR yms

Olen kyllä Jogin kanssa samaa mieltä, että tuo Crimson Desertin performance tilassa on aivan karsea kuva perus PS5:lla. Periaatteessa ei saisi niin huonotasoista edes julkaista. Todella iso ero PS5 Pro versioon, normaalia isompi ero. Saa nähdä, jos päivityksillä paranee. Kuten esim. Horizon Forbidden Westin performance tilalle kävi aikoinaan. Paskasta tuli kelvollinen ja PS5 Pro teki sitten siitä vielä loistavan.

Onneksi CD:n Balanced modessa ei ole mitään isompaa vikaa perus PS5:lla ja saa ihan laadukkaan pelikokemuksen. Toki hurjimmat myllytykset vielä itseltä kokematta. Paljon parempi kuin vaikkapa mitä Star Wars Outlaws tarjosi perus PS5:lla.

Jännä nähdä mitä CD Projekt Red saa aikaan Cyberpunkin 2077 PS5 Pro päivityksellä. Riittäkö tehot muuhun kuin Pisserin parempaan kuvaan? Raskas peli, mutta ehkä ne saa jotain muitakin parannuksia revittyä irti.

Itselläkin kävi mielessä josko tässä ennen Pron hinnannousua sen hankkisin, mutta oon nyt melko varma, että julkkaripäivänä hommatulla perusPlösöllä mennään tämä konsolipolvi. Tuntuupahan sitten Ps6 julkaisussa isommalta visuaaliselta harppaukselta. Meinaan on se Pro silti vähän turhan tyyris välipäivitys mitä sillä rahalla lopulta siinä saa

Itselläkin kävi mielessä josko tässä ennen Pron hinnannousua sen hankkisin, mutta oon nyt melko varma, että julkkaripäivänä hommatulla perusPlösöllä mennään tämä konsolipolvi. Tuntuupahan sitten Ps6 julkaisussa isommalta visuaaliselta harppaukselta. Meinaan on se Pro silti vähän turhan tyyris välipäivitys mitä sillä rahalla lopulta siinä saa
Sama suunnitelma mikäli pleikkari pysyy hengissä siihen saakka.

Siis lähinnä että joillain pelintekijöillä on noissa perf moodeissa alkanut lipsua luokattomaksi resot ja ruudunpäivitys.. ja kelvollinen vasta prolla. Tilanne jota ei pitäisi konsoleilla syntyä. Pro saa olla tarkempi jne mutta se ote ei saa lipsua peuskonsoleilla.
Miksei saa lipsua? Mikä hemmetin sääntö tämä nyt on?

Konsoliversiot on olleet *aina* huonompia. Sen takia nyt on näitä Pro-versioita on kehitetty viime vuodet, jotta pelit saataisiin edes jollain tapaa lähemmäs pc-versioita

Miksei saa lipsua? Mikä hemmetin sääntö tämä nyt on?

Konsoliversiot on olleet *aina* huonompia. Sen takia nyt on näitä Pro-versioita on kehitetty viime vuodet, jotta pelit saataisiin edes jollain tapaa lähemmäs pc-versioita
mikä siinä nyt närää tai ihmetystä aiheuttaa?.. kautta aikojen on ollut tärkeää että konsoli pelit on mahdollisimman siloteltuja, tasaiset ruudunpäivitykset, hyvä kuva kaikkiaan.. se on se sääntö ja nyt sitten kokoajan lisääntyy lipsuminen, resot repsottaa, ruudunpäivitys takkuaa enemmän, useammin. Veikkaan että ennen oli nuo sony/xbox laatuseulakin sellainen että ei ihan läpi mennyt jos vaikka ruudunpäivitys oli mitä sattuu.

Ylös Bottom