Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5, Xbox Series X, Switch 2 – konsolipelaamisen 9. sukupolvi

Otan pienet päiväunet, ja mitä sinä aikana taas tapahtuukaan? Ruvetaan taas käymään ketjuun täysin kuulumatonta iänikuista 30 vs 60 ruutua sekunnissa -jauhantaa ja nälvimään toisia käyttäjiä.

Vaikka on perjantai, niin skarpatkaa nyt taas! Chill pill on se nappi, jota tässä kohtaa tarvitaan.
Must toi koko Xbox+Nintendo oli jo hyvä vääntö, kaivan jo poppareita
 
Laitetaan rajua FAKTAA peliin. Kertokaapas rakkaat ystävät, (kyllä olette kaikki erittäin rakkaita) suurista erimielisyyksistämme huolimatta, niin eikö tällä tavoin esitellä tulevia Next-Gen pelejä?



Onhan tämä nyt neutraalin uuden konsolin ostamista pohtivan henkilön kannalta se kaikista keskeinen juttu. Näet mitä ostat? Näet mitä saat?
 
Tehot ratkaisee ehkä konsoleiden parhauden, pelit ratkaisee pelien keskuudessa parhauden. Koska Xbox on paras, se on nopein, eli sillä on paras mahdollinen potentiaali parhaaseen mahdolliseen peliin. Siksi sille voi tehdä parhaan pelin. On sitten mahdollista, ettei joku tee parasta peliä tai edes parasta mahdollista peliä. (Itse asiassa jokaisen yksittäisen pelin kohdalla sen parhauden parhautta koskevien tilastojen valossa arvioitu todennäköisyys lähenee kiihtyvällä tahdilla nollaa sitä mukaa kun pelejä julkaistaan yhä useammin). Kannattaa muistaa ero näiden parhauksien välillä, koska vain toinen on arvioni mukaan mahdollinen, toinen on niin hyvä, ettei se ole mahdollista ja voi olla, että on olemassa niin hyvä peli, ettei sen toteutuminen ole käytännössä mahdollista, koska se vaatisi äärimmäisen hyvän pelilaitteen ja kaikkien pelilaitteiden parhaus on toistaiseksi osoittautunut rajalliseksi tai sitten parhaus on jotakin joka ei vaadi kaikkein parasta alustaa, jolloin se voi olla jo läsnä peleissä, joita pelaamme näinä aikoina. Todisteiden valossa näyttää silti siltä, että parasta peliä ei ole tulossa vielä lähikuukausina, koska tulevaisuudessa tulee luultavasti parempia pelejä ja siksi muutos on ainoa pysyvä tilanne konsoleiden parissa ennustukseni mukaan vielä ainakin arviolta toistaiseksi. Siksi jokainen, joka uskoo nyt Xboxin parhauteen, on oletettavasti väärässä sub specie aeternitatis näkökulmasta katsottuna, mutta vain jos on olemassa ikuisesti pelaava kaikkivoipa olento, vaikkapa olio nimeltään pelimies, muutoin voi kysymys jäädä ratkaisematta. Tällä hetkellä ei vain pystytä tämän parempaan arvioon parhauden suhteen. Nyt täytyy vain tutkailla tarkasti ja moniulotteisesti eri ilmiöitä, jotta voimme laatia parempia arvioita tulevina viikkoina. Päässä jo silti alati kihelmöi tulevien pelien uskomaton hyvyys. Konsolisota on siis päättynyt yksinkertaiseen tyrmäysvoittoon nyt ja lopullisesti.
 
Laitetaan rajua FAKTAA peliin. Kertokaapas rakkaat ystävät, (kyllä olette kaikki erittäin rakkaita) suurista erimielisyyksistämme huolimatta, niin eikö tällä tavoin esitellä tulevia Next-Gen pelejä?



Onhan tämä nyt neutraalin uuden konsolin ostamista pohtivan henkilön kannalta se kaikista keskeinen juttu. Näet mitä ostat? Näet mitä saat?

Tiesitkö että tuokin peli on multi plättäri peli eikä edes näytä nextgen peliltä :D
 
Ei kannata välittää tuon trollin viesteistä vieläkään.

huoh... väärin.

Ketju vaan aina vaihtuu missä Star-Lord haukkuu kaiken paskaksi ja haastaa riitaa. Välillä se on armoton pc mies ja toisena päivänä plese poika :D

Ja taas väärin.

Tämä kyseinen trolli on pyörinyt aiemminkin tällä foorumilla, mutta eri nimimerkeillä, kuten Kilpikonna09. :D

Väärin.

Selvennys, aina kun olen sanonut pahasti jostain niin suututan fanipojan, joka sitten hyökkää kimppuun ja haukkuu trolliksi. (fanipoika ei ole haukkumista, se on nimi kiihkofanille).

Ja kun se video ei millään tavalla edes lietsonut konsolisotaa, pikemminkin päinvastoin. Jopa videon kommentit, joissa yleensä nähdään soturit sotajalalla, olivatkin pitkälti järkeviä ja ystävällisiä. Keskusteltiin ihan fiksusti videopeleistä.

Tässä on sitten sellainen kirjoittaja joka haluaa aina rauhaa. Asioista ei saa käydä rajua sanasotaa. Nythän on kaikenlisäksi perjantai. Täällä mm. jääteetä ja pähkinöitä. (Lidl sekoitus).

Kävin itsekin katsomassa kyseisen videon ja ihmettelin, että missä vaiheessa se "konsolisota" alkaa, mutta en löytänyt sitä kohtaa ja luulin, että missasin jonkun kohdan. :D

Ja tässä esimerkki kuinka ollaan jonkun puolella, yhteistä vihollista vastaan. Huomatkaa lopussa oleva hymiö jolla korostetaan asiaa.

Tiedän. Ensimmäinen omakohtainen havainto kaverista oli aikoinaan, kun hän mietti ps4:n hankkimista pelatakseen Destinyä. Voi sitä hämmennyksen määrää mikä silloinkin täytti asiaan kuuluvat ketjut. :)

Mutta tämä tästä, ehkä joskus vielä tulee aika, kun penaalin tylsimmätkin kynät löytävät teroittimen.

Hmm... suuri ongelma tälläkin foorumilla on se että osan on hyvin vaikea käsittää asiaa että joku ei omista kaikkia 7 konsolia ja yhtä kissaa. Voi luoja :/

Kyllä tällä hetkellä molemmat ps5 ja Xbox myydään kuin sikaa säkissä meingillä eli ei näytetä mihin pystytään.

Taas väärin.

Vahva amen tälle.

Huomaatteko, vahvistetaan valhetta. Käsien ristimisen sijaan käytetään vahvaa sanaa.

Otan pienet päiväunet, ja mitä sinä aikana taas tapahtuukaan? Ruvetaan taas käymään ketjuun täysin kuulumatonta iänikuista 30 vs 60 ruutua sekunnissa -jauhantaa ja nälvimään toisia käyttäjiä.

Vaikka on perjantai, niin skarpatkaa nyt taas! Chill pill on se nappi, jota tässä kohtaa tarvitaan.

Arvaatte varmaan minkä elokuvan aion tänään katsoa loppu illasta, kyllä sukellan syvälle kanin koloon... modeille sellaiset terveiset että olisi kiva joskus kuulla myös teidän mielipiteitänne. En voi sille mitään että PS osaa esitellä pelejä ja konsoliaan, kun Xbox ei oikein nyt osaa?

Jos minun mielestäni Nintendo on suunnattu lapsiperheille niin silloin se on. Perustelut ovat painavia. Ei se ole haukkumista. Eläinten risteyttämis peli on varmaan luova, mutta kuinka moni aikuinen jaksaa sellaista pelata... onko peli tehty aikuisille? Vai onko peli tehty lapsiperheille, jolloin isä päättää... "Hei lapset teidän on pelattava tätä peliä koska?" Niimpä niin... mutta juu hyviä pointteja modelta, otetaan huomioon.

Must toi koko Xbox+Nintendo oli jo hyvä vääntö, kaivan jo poppareita

Noniin... sinfoniaa korvilleni, nyt kun vielä jalostat Cocis Zeron pakkasessa ja sitten vain nautit. Arvostan.

Tehot ratkaisee ehkä konsoleiden parhauden, pelit ratkaisee pelien keskuudessa parhauden. Koska Xbox on paras, se on nopein, eli sillä on paras mahdollinen potentiaali parhaaseen mahdolliseen peliin. Siksi sille voi tehdä parhaan pelin.
...

Kovaa tekstiä ja niinhän siinä käy että kovassa vauhdissa kiveen karahtaa.

Jos pelin tekeminen vihreälle tai punaiselle laitteelle on haastavaa, niimpä... ja siniselle laiteelle helpompaa... niimpä,,, sitten syntyy niitä klassikko pelejä kun osataan hyödyntää rautaa...

Tiesitkö että tuokin peli on multi plättäri peli eikä edes näytä nextgen peliltä :D

Miksi lopussa on typerä hymiö? Minua haukutaan täällä aina etten perustele väitteitäni... ja näin. Elikkä taas väärin.
 
huoh... väärin.



Ja taas väärin.



Väärin.

Selvennys, aina kun olen sanonut pahasti jostain niin suututan fanipojan, joka sitten hyökkää kimppuun ja haukkuu trolliksi. (fanipoika ei ole haukkumista, se on nimi kiihkofanille).



Tässä on sitten sellainen kirjoittaja joka haluaa aina rauhaa. Asioista ei saa käydä rajua sanasotaa. Nythän on kaikenlisäksi perjantai. Täällä mm. jääteetä ja pähkinöitä. (Lidl sekoitus).



Ja tässä esimerkki kuinka ollaan jonkun puolella, yhteistä vihollista vastaan. Huomatkaa lopussa oleva hymiö jolla korostetaan asiaa.



Hmm... suuri ongelma tälläkin foorumilla on se että osan on hyvin vaikea käsittää asiaa että joku ei omista kaikkia 7 konsolia ja yhtä kissaa. Voi luoja :/



Taas väärin.



Huomaatteko, vahvistetaan valhetta. Käsien ristimisen sijaan käytetään vahvaa sanaa.



Arvaatte varmaan minkä elokuvan aion tänään katsoa loppu illasta, kyllä sukellan syvälle kanin koloon... modeille sellaiset terveiset että olisi kiva joskus kuulla myös teidän mielipiteitänne. En voi sille mitään että PS osaa esitellä pelejä ja konsoliaan, kun Xbox ei oikein nyt osaa?

Jos minun mielestäni Nintendo on suunnattu lapsiperheille niin silloin se on. Perustelut ovat painavia. Ei se ole haukkumista. Eläinten risteyttämis peli on varmaan luova, mutta kuinka moni aikuinen jaksaa sellaista pelata... onko peli tehty aikuisille? Vai onko peli tehty lapsiperheille, jolloin isä päättää... "Hei lapset teidän on pelattava tätä peliä koska?" Niimpä niin... mutta juu hyviä pointteja modelta, otetaan huomioon.



Noniin... sinfoniaa korvilleni, nyt kun vielä jalostat Cocis Zeron pakkasessa ja sitten vain nautit. Arvostan.



Kovaa tekstiä ja niinhän siinä käy että kovassa vauhdissa kiveen karahtaa.

Jos pelin tekeminen vihreälle tai punaiselle laitteelle on haastavaa, niimpä... ja siniselle laiteelle helpompaa... niimpä,,, sitten syntyy niitä klassikko pelejä kun osataan hyödyntää rautaa...



Miksi lopussa on typerä hymiö? Minua haukutaan täällä aina etten perustele väitteitäni... ja näin. Elikkä taas väärin.
Eli ymmärränkö nyt ihan oikein? Mielestäsi olet oikeassa ja kaaaikki muut täällä foorumilla ovat väärässä. Modeille pyyntö että kyseinen Star Lord saisi jonkinkestoisen time outin. Ymmärrän että on kyseessä ”konsolisotakeskustelu” ,mutta hän ei hirvittävän rakentavasti täälä keskustele.
 
modeille sellaiset terveiset että olisi kiva joskus kuulla myös teidän mielipiteitänne.
Linjani on selkeä ja noudattaa kahdelta edelliseltäkin sukupolvelta tuttua kaavaa: uusi Pleikkari hankitaan heti julkaisussa, ja uusi Xbox siinä vaiheessa, kun sille on julkaistu riittävän monta kiinnostavaa peliä, ja itse laitteen hinta on tippunut tarpeeksi. Niin paljon kuin Nintendoakin arvostan, on vaan ollut pakko myöntää, ettei aikani riitä edes kahden konsolin tarjonnalle, saati sitten kolmelle.

Jos minun mielestäni Nintendo on suunnattu lapsiperheille niin silloin se on. Perustelut ovat painavia. Ei se ole haukkumista. Eläinten risteyttämis peli on varmaan luova, mutta kuinka moni aikuinen jaksaa sellaista pelata... onko peli tehty aikuisille?
Animal Crossingit sopivat oikeastaan aivan kaikenikäisille, ja niitä pelaa miljoonat aikuiset. Pelin julkaisun jälkeen Nintendo ilmoitti, että "iso prosenttiosa" Animal Crossing: New Horizonin pelaajista on 20-30-vuotiaita, ja yli 40 prosenttia naisia.

In terms of consumer demographics, Nintendo said that a high percentage of New Horizon players are in their 20s and 30s, and over 40 percent are female.

Lähde: Video Games Chronicle
 
Jos minun mielestäni Nintendo on suunnattu lapsiperheille niin silloin se on. Perustelut ovat painavia. Ei se ole haukkumista. Eläinten risteyttämis peli on varmaan luova, mutta kuinka moni aikuinen jaksaa sellaista pelata... onko peli tehty aikuisille?

Ottaisit nyt edes aluksi selvää siitä, että mistä pelissä yleensäkin on kyse. Vinkki: Siinä ei risteytetä eläimiä.
Ja se on tehty kaikille, ihan kuten vaikka ratchet & clank tai sly cooper.
 
Luitko viestini, siinä luki että panostavat enemmän graafiseen antiin kuin pelattavuuteen. Huomioi sanamuoto enemmän. Jos asia olisi toisinpäin, olisivat molemmat mainitsemasi pelit 60fps, karsien graafisesta puolesta. Esim Bloodborne hyötyisi suunnattomasti 60fps:stä, johtuen peligenrestä.

Missä sanoin että niissä on huono pelattavuus? Sanoin että panostavat enemmän graafiseen puoleen, kuin esim 60fps:n kautta pelattavuuteen sujuvoitumiseen.
Kun et kerta tuosta 60fps maininnut aluksi, helposti sai käsityksen, että näissä peleissä grafiikat olisivat hiotut gameplayn kustannuksella mistä olen tietenkin eri mieltä. Kävelysimulaattori-termihän on jo pitkään ollut liitettynä konsolipeleihin, etenkin Sonyn peleihin, joten oli pakko kysellä tarkennusta.

Myös mainittakoon, että 60fps ei itsessään tee pelattavuudesta sujuvaa tai automaattisesti hauskempaa vaan siihen prosessiin kuuluu paljon muutakin mikä ei välttämättä BB:n kaltaisessa pelissä olisi mahdollista jos tavoiteltaisiin 1080p60fps PS4 raudalla. Tai no ehkä olisi mutta mikä on hinta, että tuo saavutettaisiin? En nyt mitään ihan PS2-aikakauden tekstuureitakaan haluaisi nähdä peleissäni jotta 60fps päästään.

Pointti siis itsellä, että on lukemattomia 30fps pelejä jotka ovat pelillisesti sulavempia ja hauskempia pelata kuin moni 60fps peli. Sen allekirjoitan kumminkin, että jos ilman suuria kompromisseja peli kuin peli pyörisi 30 sijaan 60, valitsisin sen 60 tietenkin.

No ensi genissä pääsemme sitten nauttimaan kunnon resoluutioista ja kuvataajuuksilla monissa peleissä uusilla konsoleilla kuten 4k60- open world pelit Halon ja Spidermanin myötä osoittavat.
 
Linjani on selkeä ja noudattaa kahdelta edelliseltäkin sukupolvelta tuttua kaavaa: uusi Pleikkari hankitaan heti julkaisussa, ja uusi Xbox siinä vaiheessa, kun sille on julkaistu riittävän monta kiinnostavaa peliä, ja itse laitteen hinta on tippunut tarpeeksi. Niin paljon kuin Nintendoakin arvostan, on vaan ollut pakko myöntää, ettei aikani riitä edes kahden konsolin tarjonnalle, saati sitten kolmelle.

Minun aivoni tulkitsevat tämän kommentin näin:

- henkilöllä X on syntynyt kova luotto kyseiseen brändiin vuosien varrella
- luotto on niin kova että vaikka mustassa säkissä olisi kyljessä pelkkä logo niin homma olisi sillä selvä
- tämä toinen vihreä kapistus ei kuitenkaan vakuuta samalla tavalla, sen on todistettava ensin olevansa edes samaa tasoa kuin sininen
- punainen jää jälkeen tehoissa, se on ihan validi syy olla tuhlaamatta omaa kallista aikaa siihen

Nyt sitten jos minä sanoisin jotain tällaista niin sitä kutsutaan trollaamiseksi. Elikkä kuten olen 100 kertaa jo sanonut. 9-sukupolvi on jo taputeltu. Ensin putosi kelkasta punainen. Se päättikin kaikesta huolimatta tehdä ensin käsikonsolin, sitten yhdistää konsolin ja käsikonsolin ja lopuksi erottaa ne toisistaan lopullisesti. Switch ja Switch lite tulevat myymään valtavasti, mutta Next-Gen ne eivät koskaan tule olemaan.

Vihreä mokasi. Vihreä on myös mestari johtajan haarniska. Jokainen jenkki tietää että jos tuon pelin ryssit niin se on GG WP ... eiköhän se ollut sitten siinä. On vielä viimeinen oljenkorsi ja se on tuo esports Halo multiplayer 120fps / 4K. Se voi muuttaa vielä paljon, todella paljon, mutta muuten ilta on sininen...

Sininen on viimeksi yöllä vahvistanut jälleen asemiaan. Nyt voit jopa valomiekalla huitoa... ja ai että... jos itse saisin vähän koodata niin ensin siellä huidottaisiin kaikki käytetyt halpis PeeCeet mäkeen, sitten punaiset ja vihreät... lopuksi haastaisin Disneyn, tämän naisen joka on vastuussa siitä että J.J. Abrams ei saanut leikata Sky Walkerin noususta haluamansa laista... no juu... mutta pointtini tuli selväksi. Odotan xbox fanipojilta edes sitä pientä kummarrusta Japanin suuntaan.

Sajonara Salvatore ja sitä rataa,,,
 
Kävelysimulaattori-termihän on jo pitkään ollut liitettynä konsolipeleihin, etenkin Sonyn peleihin
Tämä ei aukea kyllä yhtään. Ei tule mieleen yhtään Sonyn yksinoikeutta joka olisi kävelysimulaattori, tai sitten olen käsittänyt termin täysin väärin. Minusta vaikka joku Soma (jonka pelasin Pleikkarilla ja joka oli kyllä hyvä peli), tuntui nimenomaan PC-peliltä jota oli vähän kömpelöhkö pelata ohjaimella.
 
Minun aivoni tulkitsevat tämän kommentin näin:

- henkilöllä X on syntynyt kova luotto kyseiseen brändiin vuosien varrella
- luotto on niin kova että vaikka mustassa säkissä olisi kyljessä pelkkä logo niin homma olisi sillä selvä
- tämä toinen vihreä kapistus ei kuitenkaan vakuuta samalla tavalla, sen on todistettava ensin olevansa edes samaa tasoa kuin sininen
- punainen jää jälkeen tehoissa, se on ihan validi syy olla tuhlaamatta omaa kallista aikaa siihen

Nyt sitten jos minä sanoisin jotain tällaista niin sitä kutsutaan trollaamiseksi. Elikkä kuten olen 100 kertaa jo sanonut. 9-sukupolvi on jo taputeltu. Ensin putosi kelkasta punainen. Se päättikin kaikesta huolimatta tehdä ensin käsikonsolin, sitten yhdistää konsolin ja käsikonsolin ja lopuksi erottaa ne toisistaan lopullisesti. Switch ja Switch lite tulevat myymään valtavasti, mutta Next-Gen ne eivät koskaan tule olemaan.

Vihreä mokasi. Vihreä on myös mestari johtajan haarniska. Jokainen jenkki tietää että jos tuon pelin ryssit niin se on GG WP ... eiköhän se ollut sitten siinä. On vielä viimeinen oljenkorsi ja se on tuo esports Halo multiplayer 120fps / 4K. Se voi muuttaa vielä paljon, todella paljon, mutta muuten ilta on sininen...

Sininen on viimeksi yöllä vahvistanut jälleen asemiaan. Nyt voit jopa valomiekalla huitoa... ja ai että... jos itse saisin vähän koodata niin ensin siellä huidottaisiin kaikki käytetyt halpis PeeCeet mäkeen, sitten punaiset ja vihreät... lopuksi haastaisin Disneyn, tämän naisen joka on vastuussa siitä että J.J. Abrams ei saanut leikata Sky Walkerin noususta haluamansa laista... no juu... mutta pointtini tuli selväksi. Odotan xbox fanipojilta edes sitä pientä kummarrusta Japanin suuntaan.

Sajonara Salvatore ja sitä rataa,,,
Välillä mieleeni hiipii ajatus, että star lord on nykyajan Kalervo Palsa. Nero, jota ei ymmärretä. 50/50.

Ihan pointtia on, mut vihree tiimi on nvidia, muut on amd. Väärä laji, voittaja löytyy eri pelikentältä.

Star-Lordille kuitenkin ++
 
Mukavaa hömppää tällein perjantaille...

Niin tai sitten kerrot rohkeasti oman valintasi? Itse toivon että olisi rahaa 10,000 euron mega peli-pc:tä varten, mutta siitä huolimatta haluan PS5 ... koska se on helppo. Se on viisan henkilön valinta. Sillä hintaa saa valtavasti.

Se on brändi. Johtava brändi ja siihen on syynsä. Peli-pc:n hankkisin tiettyjen strategiapelejen vuoksi, mutta viime aikoina edes ne eivät ole vakuuttaneet. Elikkä oma TOP-3: PS5, (super-peli-pc), (peli-pc). Suluissa olevat ovat luultavasti liian kalliita. Sekin vaikuttaa.

Värit:
PC - harmaa
PS - sininen
Xbox - vihreä
Nintendo - punainen
 
Nyt sitten jos minä sanoisin jotain tällaista niin sitä kutsutaan trollaamiseksi. Elikkä kuten olen 100 kertaa jo sanonut. 9-sukupolvi on jo taputeltu. Ensin putosi kelkasta punainen. Se päättikin kaikesta huolimatta tehdä ensin käsikonsolin, sitten yhdistää konsolin ja käsikonsolin ja lopuksi erottaa ne toisistaan lopullisesti.
Syy siihen miksi tuollainen tulkitaan herkästi trollaamiseksi on siinä, että siinä tehdään mielestäni aivan päättömiä johtopäätöksiä, ja tuota samaa jauhetaan uudestaan ja uudestaan. Se että yksittäisen ihmisen näkemyksestä tai yksittäisen (julkaisemattoman) pelin esittelystä muodostaa päätelmän siitä, miten asiat tulevat koko konsolisukupolven osalta menemään, haisee mielestäni klassiselta vahvistusharhalta.

Switch ja Switch lite tulevat myymään valtavasti, mutta Next-Gen ne eivät koskaan tule olemaan.
Ja sitä Switch ei koskaan ole yrittänyt ollakaan. Eikä sen tarvitse olla. Switch on aivan loistava pelilaite, jolla on mahtavia yksinoikeuspelejä. Vaikka se jää tehoissa jopa nykypolven laitteiden jalkoihin, sekä laite- että pelimyynnissä Nintendo tekee aivan hurjaa tulosta. Ja se kaikki menestys ei todellakaan ole lasten ja "lastenpelien" ansiota, vaan Switch peleineen on ihan pitkän linjan pelaajien kamaa siinä missä Pleikkari ja Xboxkin.
 
Switch on aivan loistava pelilaite, jolla on mahtavia yksinoikeuspelejä. Vaikka se jää tehoissa jopa nykypolven laitteiden jalkoihin, sekä laite- että pelimyynnissä Nintendo tekee aivan hurjaa tulosta. Ja se kaikki menestys ei todellakaan ole lasten ja "lastenpelien" ansiota, vaan Switch peleineen on ihan pitkän linjan pelaajien kamaa siinä missä Pleikkari ja Xboxkin.

Voi hyvät hyssykät ja taivaan talikynttilät?



Minua pidetään uuvatin ja vajakin ristetyksenä, mutta sitten pitäisi tätä pitää jonain korkeakulttuurina?
 
Voi hyvät hyssykät ja taivaan talikynttilät?



Minua pidetään uuvatin ja vajakin ristetyksenä, mutta sitten pitäisi tätä pitää jonain korkeakulttuurina?

Elikkä kaikkien Konsolifiniläisten pitää tykätä samoista peleistä, kuin sinä? Pakko Switchille on olla hyviä pelejä, kun mitäs se nyt on myynyt joku 66 miljoonaako se oli tällä hetkellä?

Tulee aina tämä mieleen kaikista sun viesteistä, kun tuntuu, että haluat vain haastaa riitaa kaikkien kanssa.

giphy.gif


Mutta meikäläinen vetäytyy tästä ketjusta pois ja alan pelaamaan jotakin peliä.
 
Minua pidetään uuvatin ja vajakin ristetyksenä, mutta sitten pitäisi tätä pitää jonain korkeakulttuurina?
Se että peli ei sinua itseäsi tunnu kiinnostavan ei tee siitä mitenkään vähemmän hyvää noin yleisesti ottaen.

Mutta jos oikeasti kiinnostaa kuulla perusteluita AC:NH:n erinomaisuudesta, kannattaa kuunnella Pelaajaboardcastin jakso 386. Siellä viisi ihan aikuista ihmistä keskustelee kyseisestä pelistä varsin seikkaperäisesti.
 
Niin tai sitten kerrot rohkeasti oman valintasi? Itse toivon että olisi rahaa 10,000 euron mega peli-pc:tä varten, mutta siitä huolimatta haluan PS5 ... koska se on helppo. Se on viisan henkilön valinta. Sillä hintaa saa valtavasti.

Se on brändi. Johtava brändi ja siihen on syynsä. Peli-pc:n hankkisin tiettyjen strategiapelejen vuoksi, mutta viime aikoina edes ne eivät ole vakuuttaneet. Elikkä oma TOP-3: PS5, (super-peli-pc), (peli-pc). Suluissa olevat ovat luultavasti liian kalliita. Sekin vaikuttaa.

Värit:
PC - harmaa
PS - sininen
Xbox - vihreä
Nintendo - punainen

Ok, no sitten on varmaan valittava se brändi. Rehellisesti ostan molemmat kuten tässäkin sukupolvessa. Pääsee pelailee juttuja mitä haluaa. Mutta jätän omalta osalta tämän turhan jauhamisen.
 
Ylös Bottom