Ne maailmat kun pitää saada pysymään siellä keskusmuistissa myös, mikä onkin konsolin akilleen kantapää. Useammalta deviltä on tullut jo ennen konsolin julkaisua mainintaa tästä. CPU-teho ei ole tässä genissä ongelma.
Joo onhan nämä fysiikoiltaan todella ontot pelit juuri malliesimerkkejä siitä heikompi rauta rajoittaa pelien tekemistä. Nähdäänkö vielä FH5:ssa samat pahviukko-yleisöt mistä muut Forzat ovat tulleet surullisenkuuluisiksi?
Mutta ignoraataan vaan kokonaan mitä devit ovat asiasta sanoneet kun täällä selvästikin tiedetään asia paremmin...
Olisikin ensimmäinen gen missä heikkotehoisin laite ei määrittäisi mitä peleillä voidaan tehdä.
Ja vaihteeksi kirjoittajasta keskustelua, on se näemmä ylivoimaisen vaikeaa pysyä aiheessa.
Totuus on erilainen kun XSS:n pelinkehityksen ongelmallisuudesta on jo useampi devi kommentoinut? Viimeisin esimerkki XSS:n resurssien rajallisuudesta saatiiin Doom Eternalin osalta, jossa RT jouduttiin tiputtamaan pois juuri muistin riittämättömyyden osalta. Tämä tarkoittaakin että RT-pohjaisia pelimekaniikkoja ei tulla next-gen peleissä näkemään koska XSS:stä loppuu selvästi muisti kesken kaiken, kuten olemme jo useammassa otteessa nähneet. Grafiikkaa pystytään skaalaamaan alaspäin, gameplay-elementtejä ei.