Jartza72
Well-Known Member
Ja mulle se on ihan sama mitä se maksaa, kunhan se on on 500€mulle on ainakin ihan sama miltä se näyttää kunhan se on musta . Ja hinnaks olen valmis maksamaan se 700-800 jos se vaan on tarpeeks tehokas

Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ja mulle se on ihan sama mitä se maksaa, kunhan se on on 500€mulle on ainakin ihan sama miltä se näyttää kunhan se on musta . Ja hinnaks olen valmis maksamaan se 700-800 jos se vaan on tarpeeks tehokas
Onko edes tulossa eri kokoisen muistin omaavia malleja? Siis ainakaan näin alkuun. Kovasti on vaan puhuttu siitä 825gb muistista ja siihen päälle sitten joskus tulevaisuudessa laajennusmahdollisuudet, kun vaan yhteensopivia SSD:tä tulee markkinoille.En kyllä usko että hinta on yli 599€, aika monen kipukynnys voi olla jopa 499€. Toivoa sopii että Sony on löytänyt keinon pitää hinnan alhaalla, 2 teran mallista vois maksaa sen 599€ ja 1 teran 499€ tai mitä ikinä ne koot tuleekaan olemaan.
Onko edes tulossa eri kokoisen muistin omaavia malleja? Siis ainakaan näin alkuun. Kovasti on vaan puhuttu siitä 825gb muistista ja siihen päälle sitten joskus tulevaisuudessa laajennusmahdollisuudet, kun vaan yhteensopivia SSD:tä tulee markkinoille.
Toivottavasti masiina olisi hillitty konstruktio muodoiltaan ja väriltään, jolloin se voi olla esillä. Jos näin ei ole, niin toivottavasti on sitten pienikokoinen. Saapahan piiloon paremmin.
650e on liikaa jos on noi kallin ja xbox maksaa 399-450e sony häviää taan konsoli kisön jo heti aluksi
Itse en kyllä maksa enää yhdestäkään konsolista yli 300€En kyllä usko että hinta on yli 599€, aika monen kipukynnys voi olla jopa 499€. Toivoa sopii että Sony on löytänyt keinon pitää hinnan alhaalla, 2 teran mallista vois maksaa sen 599€ ja 1 teran 499€ tai mitä ikinä ne koot tuleekaan olemaan.
Itse en kyllä maksa enää yhdestäkään konsolista yli 300€
Tuskin noi Amazonin hinnat lopullisia on, kun Wario64 mainitsi twitterissä, että varasi PS4:sen myös tuolta ja sillä oli hintaa 1000$ ja eihän se lopuksi niin paljoa maksanut650e on liikaa jos on noi kallin ja xbox maksaa 399-450e sony häviää taan konsoli kisön jo heti aluksi
Jos pitäisi veikata, niin omassa päässä on hinta 529e..jotenkin vaisto sanoo niin..Hinta tulee olemaan lähes varmasti 499-599€ välillä, yleensä hinta loppuu 99 numeroon joten se on jompi kumpi noista, toivottavasti 499€.
En pistäis kyllä yhtään pahaksi jos konsolin ulkomuoto ja hinta paljastetaan tänään vaikka tapahtuman jälkeen.
Tänään se selviää pitääkö ps5 ostaa xbox series X kaveriksija oma hinta veikkaus 549e