Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ja tottakai pitää mennä aamulla kello kuusi työmaalle niin saattaa olla ettei jaksa pysyä hereillä iltamyöhään![]()
Twiitti on nyt poistettu. Ratchet & Clank vai uusi IP?
Vai Resistance?
Tämä on itsellenikin se eniten odottamani ominaisuus; jokainen sekunti pois latausajoista on iso plussa, ja otan kerran kerrasta hieman nopeammat lataukset kuin hieman paremmat grafiikat.Olisi kiva nähdä illan videossa konkreettinen esimerkki latausaikojen pituudesta/lyhyydestä. Tässähän tulee melkein tippa linssiin, kun tietää, että nykyiset latausajat ovat pian pelkkä muisto.
Toki jos uusi Silent Hill julkaistaan niin millään muulla ei ole väliä...
minulla jotekin sellainen tunne että vältämättä pelit mitä näytetään niin ei oo oikeesti ps5 pelikuvaa vaikka ne sanoo jollakin se pitää oikeesti todistaa ei ainakaan minulle riitä että sanotaa että on aitoa pelikuvaa se pitää oikeesti näytää että se on pelannyt sitä ps5 konsolilla
Eli jos lyödään pöytään vanha kunnon NES ja ollaan sillä pelaavinaan ja sanotaan että tässä on nyt sitten PS5 niin menee täydestä?minulla jotekin sellainen tunne että vältämättä pelit mitä näytetään niin ei oo oikeesti ps5 pelikuvaa vaikka ne sanoo jollakin se pitää oikeesti todistaa ei ainakaan minulle riitä että sanotaa että on aitoa pelikuvaa se pitää oikeesti näytää että se on pelannyt sitä ps5 konsolilla