Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps5

Kumman PlayStation 5 -version aiot hankkia?

  • Perinteisen, tarvitsen sen levyn

    Äänet: 303 74,8%
  • Digital Edition, pelit ykkösinä ja nollina

    Äänet: 102 25,2%

  • Äänestäjiä yhteensä
    405
Ja tottakai pitää mennä aamulla kello kuusi työmaalle niin saattaa olla ettei jaksa pysyä hereillä iltamyöhään :D
 
Toisaalta, hintaa saa olla aika paljon että niitä konsoleita jäisi hyllyihin pölyä keräämään. Aika rajoitetusti niitä kuitenkin on tulossa alkuun, myöhemmin voi sitten laskea kun kysynnän ja tarjonnan suhde muuttuu.

Muistaakseni PS4 hinta laski vasta melkein vuoden päästä julkaisusta.
 
Itse en näe mitään syytä miksi Sonyn kannattaisi jo tässä kohtaa ilmoittaa hinta, noin niin kuin heidän perspektiivistä katsottuna.

Tietenkin kuluttajana kuulisin mieluusti hinnan ja muutkin ominaisuudet, mutta varmaan fiksumpaa jättää jotain jännitettävää myös huhuttuun elokuun tapahtumaan. Pystyy samalla katsomaan mitä MS tekee hinnan suhteen.

RtVC4Tm.png


Twiitti on nyt poistettu. Ratchet & Clank vai uusi IP?
 
Mielelläni näkisin lisää räiskintöjä. Itse en hirveästi pidä tarinavoittoisista hidastemposista seikkailuista, joita ps4:lle on tullut todella paljon. Ps3:lla oli enemmän pelejä minun makuuni.

Olisi kiva nähdä illan videossa konkreettinen esimerkki latausaikojen pituudesta/lyhyydestä. Tässähän tulee melkein tippa linssiin, kun tietää, että nykyiset latausajat ovat pian pelkkä muisto.
 
Olisi kiva nähdä illan videossa konkreettinen esimerkki latausaikojen pituudesta/lyhyydestä. Tässähän tulee melkein tippa linssiin, kun tietää, että nykyiset latausajat ovat pian pelkkä muisto.
Tämä on itsellenikin se eniten odottamani ominaisuus; jokainen sekunti pois latausajoista on iso plussa, ja otan kerran kerrasta hieman nopeammat lataukset kuin hieman paremmat grafiikat.

Toki jos uusi Silent Hill julkaistaan niin millään muulla ei ole väliä...
 
Nyt on pakko sanoa että alko itelläki hype jo nousemaan että mitä kaikkea on luvassa, molempia konsoleita odottaa innolla mutta sarjojen puolesta Sony on se oma ykkönen. Pelkästään jo heidän Bloodborne riittää sanomaan sen i'm sold kommentin.
 
minulla jotekin sellainen tunne että vältämättä pelit mitä näytetään niin ei oo oikeesti ps5 pelikuvaa vaikka ne sanoo jollakin se pitää oikeesti todistaa ei ainakaan minulle riitä että sanotaa että on aitoa pelikuvaa se pitää oikeesti näytää että se on pelannyt sitä ps5 konsolilla
 
minulla jotekin sellainen tunne että vältämättä pelit mitä näytetään niin ei oo oikeesti ps5 pelikuvaa vaikka ne sanoo jollakin se pitää oikeesti todistaa ei ainakaan minulle riitä että sanotaa että on aitoa pelikuvaa se pitää oikeesti näytää että se on pelannyt sitä ps5 konsolilla

Pleikka vitosen tuotanto aloitettiin vasta tällä viikolla. Ne pyörii joko tietokoneelta tai kehittäjäversion pleikkari vitosessa. Pelien julkaisuun voi olla useita vuosia, tänään esitetyt pelit eivät kaikki ilmesty holiday season 2020.
 
minulla jotekin sellainen tunne että vältämättä pelit mitä näytetään niin ei oo oikeesti ps5 pelikuvaa vaikka ne sanoo jollakin se pitää oikeesti todistaa ei ainakaan minulle riitä että sanotaa että on aitoa pelikuvaa se pitää oikeesti näytää että se on pelannyt sitä ps5 konsolilla
Eli jos lyödään pöytään vanha kunnon NES ja ollaan sillä pelaavinaan ja sanotaan että tässä on nyt sitten PS5 niin menee täydestä?
 
Ihan hyvä hype alkaa olemaan päällä, mutta ei silti ihan veny katsomaan suoraa lähetystä. No trailerit 4K:na sitten huomenna.

Nopeita toiveita ranskalaisilla:

-WB:n peli; Harry Potter tai Batman, ei mitään väliä. Molempi parempi

-Housemarque, kuulemma AAA tasoa tiedossa. Jännä nähdä miltä näyttää ja vaikuttaa. Onko Sony ollut liikenteessä isonkin pinkan kanssa?

-SSD, nyt jotain konkreettista esimerkkiä, kiitos.

-Kuten myös konsolista muutenkin. Hinta ja julkaisupvm isoimmat toiveet, mutta en usko, että niitä vielä kerrotaan.

- Huhuissa Bluepoint tekee remasteria aivan kaikesta, jännä nähdä mikä osui

- Onko Sony ollut kuinka ison rahapinon kanssa liikenteessä? Paljon löytyy ajastettua tai kokonaan ostettua materiaalia omien studioiden ulkopuolelta?

- Mitä uusia IP:eitä ydinstudioilla on teossa?
 
Ylös Bottom