Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kyllä mulla ainakin automaattinen peli tila hoitaa sen homman. Kun katsoo leffaa se menee leffa asetuksiin ja peli käytössä menee peli tilaan freesync ym. Mutta tämä on xbox one x. en ole ikinä katsonut plesellä leffoja niin en tiedä miten sillä toimii. Plesellä pelannut pelkkiä yksinoikeus pelejä niin ei siitä kokemusta.Eikö ihmisillä ole eri kuva-/väriasetuksia peleille ja leffoille? Jos katsoo bluray-leffoja konsolilla, kuvaasetukset ei sovi leffoille lainkaan.
Riippunee telkusta, omassa ei pelitila huononna kuvaa ja ns. "kuvan parannukset" on luonnollisesti poissa pelasipa tai katsoipa leffoja.Eikö ihmisillä ole eri kuva-/väriasetuksia peleille ja leffoille? Jos katsoo bluray-leffoja konsolilla, kuvaasetukset ei sovi leffoille lainkaan.
Mun mielestä noi ”lastenpelit” kertoo lähinnä siitä, että nyt Nintendo on noussut jälleen haastamaan isompia ja myös nuorempaan väkeen panostetaan. Hyvähän se on. Mut vähän lässäytti se, että tuodaan aika häikäilemätön Zelda kopio oman vision sijasta.Tossa jokin aika sitten kirjotin tänne että eniten odotan Ratchettia, Gran turismoa ja Demons soulsia. Kaikki noi kolme sitten kävivät toteen, että hyvin meni
Yhtä kritiikkiä en ole oikein tajunnut, tietyissä paikoissa jengi on valittanu "lasten peleistä" joita pleikkari esitteli. Onko jotkun aikuiset niin epävarmoja itsestään että mistään pixar tyylisestä viihteestä ei saa vanhempana nauttia, vaan kaiken pitää olla synkkää ja harmaata.
Omasta mielestä vaihtelevuus on elämän suola, jopa videopeleissä. Välillä tekee mieli pelata jotain sotapeliä ja sit vaihtaa johonkin värikkääseen tasohyppelyyn, näin saa pelaamisesta eniten irti.
Mut joo, varsin tyytyväinen olen tohon PS5:seen ja sen peleihin. Ennakkotilaukseen menee.
Toisaalta Ratchet muistutti ulkoasultaan ja räjähdyksiltään Knackilta joka oli aika keskinkertaista menoa ja kun ei myynyt, tungetaan nyt myyvempi hahmo sinne joukkoon. Mutta kokonaisuudessaan todella hyvä, että näitä pelejä tulee vihdoin pleikkarille. Ollut aika vaisua tarjonta 6-13v ikähaarukkaan. Joskin itselleni menee Mariot jne todella upeasti, mutta esim tuo Ratchet ei kyllä iskenyt yhtään. Pelkkä tekoänologia demo Knackin taustalle kyhätty.
CNETin haastattelussa Jim Ryan sanoi, että ainoa ero on BD-aseman puute (ja siitä seurannut ero muotoilussa).Melkeinpä veikkaisin, että digiversio tulee huomattavasti isommalla kovalevyllä kuin asemallinen kone ja mahdollisesti on jopa se kalliimpi laite.
As you saw, there is a small difference in the form factor of the two consoles. I'm sure you also observed, the basic design aesthetic is consistent between them. So there is that and the fact that the digital edition does not have a disk drive. That is it. Other than that, they are identical products.
All that we have said to date, and we're not adding to it tonight, is that the current PlayStation VR is compatible with PS5. The camera that we demonstrated tonight will be available as a peripheral, it will not be in the box at launch.
Siis hetkinen nyt, tuohan nimenomaan näytti Ratchetiltä eikä miltään Knackilta. Noita Ratchet and Clank pelejä on pelattu sieltä PS2 ajoilta asti (vai onko jo aiemminkin) ja helvetin kovaa laatua on ollut alusta asti niin tuohon nyt on keskinkertaista Knackiä turha sekoittaa mukaan ollenkaan.
Mun mielestä graafinen ilme ja elementtien käyttäytyminen oli nimenomaan sitä knackiä mitä olen pelannut, eikä niitä R&C pelejä mitä muistan.Siis hetkinen nyt, tuohan nimenomaan näytti Ratchetiltä eikä miltään Knackilta. Noita Ratchet and Clank pelejä on pelattu sieltä PS2 ajoilta asti (vai onko jo aiemminkin) ja helvetin kovaa laatua on ollut alusta asti niin tuohon nyt on keskinkertaista Knackiä turha sekoittaa mukaan ollenkaan.
Samaisesta haastattelussa käy ilmi myös kaksi periaatteessa ilmiselvää asiaa, mutta hyvähän näillekin on saada vahvistus. Eli nykyinen PSVR on PS5-yhteensopiva
Ilmeisesti ohjaimen ja konsolin takaosa ovat edelleen mysteerejä. Ohjaimesta kiinnostaisi tietää onko siellä ne backbuttonit
Jep gta v julkistus next gen tuntuu vähän aprilli pilalta repesin nauruun totaalisestiOotas nyt, ja korjatkaa jos olen väärässä. Siis tosissaanko tuota GTA 5:sta myydään kolmatta kertaa pleikan omistajille?!
Tuskin mitään PS5-editionia erikseen ollaan myymässä?Ootas nyt, ja korjatkaa jos olen väärässä. Siis tosissaanko tuota GTA 5:sta myydään kolmatta kertaa pleikan omistajille?!