ippanis
Well-Known Member
Olen ilahtunut, että konsolista tulee kaksi eri versiota. Kun katsoo pelimyyntikaavioita ja näkee selkeästi suuntauksen minne painopiste siirtyy fyysisen ja digin välillä, olisihan se päähkähullua, ellei tuosta tulisi konsoliversiota, joka on puhtaasti digitaalinen? Miksi roikottaa sellaista fyysistä painolastia mukana, joka tulee olemaan marginaalissa? Itse olen jo PS4 aikaan siirtynyt täysin digitaalisten pelien pariin, ja siinä mielessä hyppäys seuraavaan konsoliin on kivuton.
PS5 malli näyttää mukavan modernilta ja futuristiselta. HIenoa että on uskallettu ottaa irtiotto, eikä pelata varman päälle.
Peleistä tietää että ainakin Hitman 3 tulee ostettua, sillä pari aiempaa peliä ovat olleet mahtavia. Horizon zero dawn, noh, ensimmäinen osa on pelattu läpi, ja mekaniikka kyllä toimii, mutta tarina oli sen verran kehno ekassa osassa, etten innostunut tästä julkistuksesta.
Mutta kyllä se niin on että tuo konsoli sinne tv tasoon tulee, ennemmin tai myöhemmin
PS5 malli näyttää mukavan modernilta ja futuristiselta. HIenoa että on uskallettu ottaa irtiotto, eikä pelata varman päälle.
Peleistä tietää että ainakin Hitman 3 tulee ostettua, sillä pari aiempaa peliä ovat olleet mahtavia. Horizon zero dawn, noh, ensimmäinen osa on pelattu läpi, ja mekaniikka kyllä toimii, mutta tarina oli sen verran kehno ekassa osassa, etten innostunut tästä julkistuksesta.
Mutta kyllä se niin on että tuo konsoli sinne tv tasoon tulee, ennemmin tai myöhemmin