Doctor Pepper
Well-Known Member
Vinottaisuus olisi kyllä minulle ihan helvetillinen esteettinen tiilimuuri. Melkein mitä tahansa muuta olisin valmis kestämään, mutta kaikki laitteet pitää olla suorassa asennossa hyllyssä.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Jos se olisi samassa hyllykössä muiden laitteiden kanssa, jossa muut laitteet olisivat suorassa, niin sitten itsekin olisin kauhuissani. Rakensin tv:n viereen semmoisen tornimaisen kapean hyllykön, jossa ps5 on hyllykön ainoa esine, joten vino asento ei ainakaan etukäteen tunnu pahalta.Vinottaisuus olisi kyllä minulle ihan helvetillinen esteettinen tiilimuuri. Melkein mitä tahansa muuta olisin valmis kestämään, mutta kaikki laitteet pitää olla suorassa asennossa hyllyssä.
Joo ei vinottain. Mä jouduin sahaamaan tv-tason takaseinästä palan pois että ps4 pro mahtuu. Kiertääpähän ilma paremmin. Tosin nyt tulevana black fridayna tulee hankittua uusi tv-taso ja 65" 4k telkku. Menee järjestys uusiksi. Sori taidetaan eksyä aiheesta jo liikaaVinottaisuus olisi kyllä minulle ihan helvetillinen esteettinen tiilimuuri. Melkein mitä tahansa muuta olisin valmis kestämään, mutta kaikki laitteet pitää olla suorassa asennossa hyllyssä.
Onko PS5:n mitat jo kerrottu? Olisi kiva tietää tuleeko kyseinen mötikkä mahtumaan edeltäjänsä tavoin telkkarin alle pystyasennossa.
Eli jos sen laittaa vaakatasoon se on tosi leveä ja aika korkea, mutta syvyys on paljon pienempi kuin ps4 prossa, joka itselle aiheutta ongelmia koska se kolo mihin sen tunkee täytyy olla tosi syvä tilavuudeltaan että taakse jää tilaa.
Tämä on vakoilua jo next levelilläTuore patentti, jossa pelaajat tunnistetaan ja tunnistetiedot sisällytetään videoon. Tämä osaltaan kertoo kuinka tärkeänä Sony näkee kameran ja suoratoiston/pelivideot.
Sony Patent Hints at New ‘Player Identification System’ PS5
Sony Interactive Entertainment has filed a patent that hints at a new player identification system for the PlayStation 5 later this year.gamingintel.com
Tämä on vakoilua jo next levelillä
Niin mitään kamerapakkoahan tässä ei ole, eihän? Kyllähän se siinä esittelyvideolla vilahti mutta jäi sen käyttötarkoitus itselle epäselväksi.
PS5:lläkin kamera on vain vapaaehtoinen lisälaite, eikä sitä tule konsolin mukana vakiona.Niin mitään kamerapakkoahan tässä ei ole, eihän?
Mikä lienee Move -kapuloiden kohtalo PS5 -genetaatiossa? Eivät ole mielestäni koskaan lunastaneet koko potentiaaliaan vaan ovat jääneet statistin asemaan. No, kapulat on olemassa, uusia ei jaksaisi hankkia...