Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5

Kumman PlayStation 5 -version aiot hankkia?

  • Perinteisen, tarvitsen sen levyn

    Äänet: 300 74,6%
  • Digital Edition, pelit ykkösinä ja nollina

    Äänet: 102 25,4%

  • Äänestäjiä yhteensä
    402
Vähä liikaa massia muovista, ja tosiaan emmää sitä konsolia möllötä pelatessa. Mutta hei, pinkin ohjaimen kyl hommaan, vaikken mä sitä ohjaintakaa möllötä ku pelaan mut se on se tosimiesten väri! Eikä noi väriohjaimet hinnaltakaan niin paljoa eroaa, ainakaa mitä tällähetkellä saa. En sit tiie tuleeko noi olee vähää kalliimpia?
 
Löytyykö jo PS5 sopivia laajennus SSD levyjä heatsinkillä? Onko suositella jotain levyä/ostopaikkaa?
 
Musta on hyvännäköinen, mutta muuten nuo värivalinnat on jopa vähän erikoisia. Samaa mieltä siitä, että ennemmin menee valkoisella (tai mustalla) ja ostaa sitten oikeasti jonkun siistin erikoiskuoren jos ja kun sellaisia julkaistaan. Voisin kuvitella, että kun tulee ensimmäinen erikoisvärin PS5, niin samaan syssyyn lyödään kauppoihin pelkkiä kuoria samalla värityksellä.
Tulevaisuudessa tulee varmaan yksinoikeuspelien mukana jotain hienoja.
Löytyykö jo PS5 sopivia laajennus SSD levyjä heatsinkillä? Onko suositella jotain levyä/ostopaikkaa?
Eiköhän noita tietokoneliikkeistä löydy?
 
Viimeksi muokattu:
Löytyykö jo PS5 sopivia laajennus SSD levyjä heatsinkillä? Onko suositella jotain levyä/ostopaikkaa?
Näitäkö meinaat?

Melko suolainen hinta kyl, tietenkin sit ois tilaa peleille mut silti... Konsolin hinta :oops:

P.S. TTk ehtii ensin, en kyl ite mitenkää vois maksaa 500e kovalevystä, 500gb ssd ois ihan sopuhintainen mun budjettii ja siihenki mahtuu nyt pari pelii.

Tehtaan oma 1tb riittäis mainiosti mut täs ps5ses on tää "kusetus" et vapaata jää joku 850gb. Siihen ei montaa peliä mee. Varsinki nykyää.
 
Jos viitsii selata tätä toista ketjua sen verran taaksepäin, että saapuu Black Friday -tarjouksien kohdalle, niin sieltä löytyy suositusta jos monenmoista. Parhaat hinnat löytynevät edelleen Saksan Amazonista.


Ketjussa ei ainakaan osunut silmään.

Saksan Amazonista ja Verkkokaupasta olen etsinyt PS5 SSD haulla, mutta valmista heatsinkillä varustettua levyä ei ole tullut vastaan.
 
Vähä liikaa massia muovista, ja tosiaan emmää sitä konsolia möllötä pelatessa. Mutta hei, pinkin ohjaimen kyl hommaan, vaikken mä sitä ohjaintakaa möllötä ku pelaan mut se on se tosimiesten väri! Eikä noi väriohjaimet hinnaltakaan niin paljoa eroaa, ainakaa mitä tällähetkellä saa. En sit tiie tuleeko noi olee vähää kalliimpia?
Pinkki ohjain on kyllä täälläkin ainoa jota noista vakavasti harkitsen. Ainakin seuraavan kerran kun uudelle ohjaimelle tulee tarvetta, niin hommaan ehdottomasti pinkin mikäli se ei ole paljoa muita kalliimpi. :cool:
 
Ketjussa ei ainakaan osunut silmään.
Katsoit väärästä paikasta. Kyse ei ole BF-ketjusta vaan PS5:n lisälaiteketjusta.

Saksan Amazonista ja Verkkokaupasta olen etsinyt PS5 SSD haulla, mutta valmista heatsinkillä varustettua levyä ei ole tullut vastaan.
Simppeli ja suht. edullinen valinta on XPG Gammix S70 Blade. Teratavun malli Saksan Amazonista nyt n. 140 eurolla postikuluineen.
 
2tt pitäisi varmaan olla. Laitteen oma levy alkaa olla täynnä, vaikkei isoja pelejä ole kun muutama.
 
Katsoit väärästä paikasta. Kyse ei ole BF-ketjusta vaan PS5:n lisälaiteketjusta.


Simppeli ja suht. edullinen valinta on XPG Gammix S70 Blade. Teratavun malli Saksan Amazonista nyt n. 140 eurolla postikuluineen.

No kyllä on halaapaa, mitä toi vpd sit tekee laittaa 200% korot päälle vai? o_O
2tt pitäisi varmaan olla. Laitteen oma levy alkaa olla täynnä, vaikkei isoja pelejä ole kun muutama.

VPD myy niitä 499eeroa.
 
Mulla on perus PS4 kiinni tuo Seagate Game 2tb ulkoinen muisti, käykö tuo sama PS5?
Tuollahan nuo pelit ja tallenustiedostot siirtyisivät varmaan hyvin uuteen koneeseen.
Hyppy on varmaan melkoinen kun nyt koneena 13 vuoden julkaisupäivän PS4, hyvä kone ollut. Mitä nyt tuuletin todella äänekäs . Toki 4k aikaan on jo totuteltu One X:llä.
 
Mulla on perus PS4 kiinni tuo Seagate Game 2tb ulkoinen muisti, käykö tuo sama PS5?
Tuollahan nuo pelit ja tallenustiedostot siirtyisivät varmaan hyvin uuteen koneeseen.
Hyppy on varmaan melkoinen kun nyt koneena 13 vuoden julkaisupäivän PS4, hyvä kone ollut. Mitä nyt tuuletin todella äänekäs . Toki 4k aikaan on jo totuteltu One X:llä.

Tallennustiedot taitavat sijaita aina konsolin sisäisessä muistissa, joten kannattaa uppailla ne pilveen jos eivät ole jo. Muuten tuo ulkoinen kovo ilmeisesti siirtyy peleineen vaivatta uuteen koneeseen. Ei tietty kannata tehdä mitään formatointeja, jos laite nyt sellaista kysyy.

"Jos haluat käyttää aiemmin PlayStation®4-konsolin kanssa käyttämääsi laajennetun USB-tallennustilaan asemaa, yhdistä se vain PS5™-konsoliisi. Voit käyttää kaikkia aseman PS4-pelejä."


 
Mulla on perus PS4 kiinni tuo Seagate Game 2tb ulkoinen muisti, käykö tuo sama PS5?
Tuollahan nuo pelit ja tallenustiedostot siirtyisivät varmaan hyvin uuteen koneeseen.
Hyppy on varmaan melkoinen kun nyt koneena 13 vuoden julkaisupäivän PS4, hyvä kone ollut. Mitä nyt tuuletin todella äänekäs . Toki 4k aikaan on jo totuteltu One X:llä.
Käy, mutta nelosen pelit sopii ainoastaan sinne ja vitosen menee sisäiseen.
 
Ylös Bottom