Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps5

Kumman PlayStation 5 -version aiot hankkia?

  • Perinteisen, tarvitsen sen levyn

    Äänet: 303 74,8%
  • Digital Edition, pelit ykkösinä ja nollina

    Äänet: 102 25,2%

  • Äänestäjiä yhteensä
    405
Uusi 3D Audio Profile olikin hyvä ominaisuus. 3D Audio parani itsellä entisestään. Äänet kuulostaa paljon normaalimmalta ja omat aivot pystyy nyt vielä paremmin paikantamaan mistä ääni kuuluu. Kuulostaa erittäin luontevalta.

Omat asetukset oli testin jälkeen 7 ja E. Nyt käytän suljettuja hifi kuulokkeita, missä on vielä huonohko ääniala/soundstage, mutta pitäisi testata noita vanhempia avoimen kuulokkeen laajempaa äänialaa tuossa 3D Audio Profilen testissä. Ne olivat ainakin aikaisemmin 3D Audion käytössä vielä paremmat.

E. Kuulokkeet: Beyerdynamics DT 700 Pro X Suljettu ja
AKG K-712 Pro avoimet.
Miten olet liittänyt PS5:n kanssa Beyerdynamic-kuulokkeet? Onko kuulokkeet televisiossa tai ohjaimessa kiinni?
 
Ehkä en pelaa tarpeeks paljon pelejä, mutta mulla ei ole vielä tullut vastaan peliä joka jotenkin erityisesti huutaisi lisä tehoja
Jotenkin samat mietteet. Itse asiassa koko PS4->PS5-siirtymä oli vähän meh. Edellisen kerran sukupolven vaihtuminen on oikeastaan tuntunut joltain ihmeelliseltä PS3:een hypätessä, kun päästiin tutustumaan HD-kuvaan.

Näillä tiedoin skippaan Pron. Ekaa kertaa siis meinaan jättää uuden pleikkaversion väliin 20 vuoteen.
 
Jotenkin samat mietteet. Itse asiassa koko PS4->PS5-siirtymä oli vähän meh. Edellisen kerran sukupolven vaihtuminen on oikeastaan tuntunut joltain ihmeelliseltä PS3:een hypätessä, kun päästiin tutustumaan HD-kuvaan.

Näillä tiedoin skippaan Pron. Ekaa kertaa siis meinaan jättää uuden pleikkaversion väliin 20 vuoteen.
Konsolit ovat muutenkin lähestyneet koko ajan PC:tä joten tämä hinnoittelu korostaa sitä vielä lisää. Poikkeuksena tietysti Nintendo.

PS5:sen perusversion sai vielä verraten edullisesti (jos sai) mutta nykyinen 800€ taso lienee monelle liikaa etenkin kun PS6 on enää ~kolmen vuoden päässä. Ehkä tällä Sony haluaa jo totuttaa kuluttajia PS6:sen hinnoitteluun.
 
Jotenkin samat mietteet. Itse asiassa koko PS4->PS5-siirtymä oli vähän meh. Edellisen kerran sukupolven vaihtuminen on oikeastaan tuntunut joltain ihmeelliseltä PS3:een hypätessä, kun päästiin tutustumaan HD-kuvaan.

Näillä tiedoin skippaan Pron. Ekaa kertaa siis meinaan jättää uuden pleikkaversion väliin 20 vuoteen.

Joo PS2->PS3 hyppäys oli mullakin viimeisin semmonen "woah" hyppäys, semmonen joka tuntui isolta harppaukselta, sen jälkeen tuntuu että on tullut vain lisää pikseleitä ja hoodeetä, toki nyt ku vertaa ps3 pelejä ps5 peleihin nii hyppäys toki on huikea, mutta näin niiku PS3->PS4->PS5 on ollut melko vaisua, enkä usko että tässä ihan lähivuosina tullaa näkemään mitään käsittämättömän huikeeta edistystä. PS4->PS5 huikea ero on ollut SSD ja nopeat latausajat, eikä nekään joka pelissä niin mahtavia ole.
 
Mulla on 3 kertaa tippunut leuka lattiaan konsolin vaihdossa. Eka oli kun kannoin PS2:n kotiin ja iskin GTA3:n tulille. Sitten PS3 täräytti laakin lahkeeseen kun näin Motor Stormin alkuintron ekaa kertaa. PS4:n kohdalla ekat pelit olivat Shadow of Mordor ja Battlefield 4 ja ne on kyllä jääneet mieleen isolla wau fiiliksellä.
PS5 kohdalla ei niinkään pelit säväyttänyt, mutta ohjain kun ekaa kertaa Astro bottia kokeilin.
 
Ylös Bottom