Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5

Kumman PlayStation 5 -version aiot hankkia?

  • Perinteisen, tarvitsen sen levyn

    Äänet: 300 74,6%
  • Digital Edition, pelit ykkösinä ja nollina

    Äänet: 102 25,4%

  • Äänestäjiä yhteensä
    402
Mitäs pitäisitte tällaisesta ominaisuudesta, aika bähee :D

Hieno! Sehän lähti skulaamaan kuin K.I.T.T.in ohjauspaneeli. Keskeltä puuttuu vain samaisen auton punaiset ääniraidat (KITTin puhuessa) ja tervehdys "Right away, Michael!". Vielä kun siihen saisi äänitettyä/lisättyä oman tervehdyksen, esim. "Welcome my lord!", konsolin käynnistyessä.

Aikaisemmin esiteltyjä metallitatteja olisi kieltämättä mielenkiintoista kokeilla, etenkin tattien pitoa testatakseni. Se on mielestäni kaikkein tärkein ominaisuus peliohjaimessa. Hyvin ovat ohjaimet kestäneet tämän sukupolven, vasta kolmas käytössä. Sekin avattiin paketista vasta vuodenvaihteessa, kun vanha ohjain alkoi olla liian herkkä vasemman tatin osalta.
 
Tuollaiset valaistut näppäimet olisivat kyllä hienot, mutta akun kesto ottaisi jälleen hittiä.
 
Hyvin ovat ohjaimet kestäneet tämän sukupolven" "vasta kolmas käytössä."
En oikein osaa yhdistää "hyvin kestämistä" siihen, että on jo (eikä "vasta") "kolmas ohjain käytössä".

Täällä molemmilla konsoleilla yhä ensimmäiset ohjaimet käytössä. Konsolikin vaihtui välissä Pro-malliin mutta säilytin alkuperäisen ohjaimen ja myin Pron mukana tulleen. Tatit olen vaihtanut metallisiin, joten se ehkä vaikuttanut? Vaihdoin ne jo ennen kuin olin käyttänyt hetkeäkään alkuperäisiä tatteja koska originaalit vaikuttivat niin huonoilta monellakin tapaa.
 
Aikaisemmin esiteltyjä metallitatteja olisi kieltämättä mielenkiintoista kokeilla, etenkin tattien pitoa testatakseni. Se on mielestäni kaikkein tärkein ominaisuus peliohjaimessa. Hyvin ovat ohjaimet kestäneet tämän sukupolven, vasta kolmas käytössä. Sekin avattiin paketista vasta vuodenvaihteessa, kun vanha ohjain alkoi olla liian herkkä vasemman tatin osalta.

Nyt kun tämä sukupolvi on lopuillaan, niin kannattaa testata? Muunnat vaikkapa kakkosohjaimen noilla. Moni kavereistani on myös modannut ohjaimensa testattuaan noita metallisia osia. Suosittelen vaihtamaan kaikki, parantaa fiilistä selkeästi. Vähän sama fiilisero kuin ajaisi autoa ns. kumisella "perusratilla" vs. nahkaratilla.

Makeet on nuo valot - kunhan saa vaan valittua onko ne päällä vai ei. Pitäisin itse vain käynnistyksen yhteydessä käytössä.
 
Itse en tykännyt yhtään alumiinitateista, en tiedä oliko huonoa laatua, mutta pitoa ei pahemmin ollut.
Se voi olla tietty myös, että erikokoisten käsien vuoksi toisilla on enemmän "pito-ongelmia"? Itse olen mm. pelannu Codia suu vaihdossa, kääntänyt tattia hullun lailla Wreckfestissa ja niputtanut vihuja Spidermanin Kingpin-haasteissa. Hyvin on peukut tateilla pysyneet ja tarkkuus ei ole kärsinyt myöskään.
 
En oikein osaa yhdistää "hyvin kestämistä" siihen, että on jo (eikä "vasta") "kolmas ohjain käytössä".

Kaksi ensimmäistä kestivät kuitenkin yhteensä lähes kuusi vuotta ennen kuin kolmas tuli käyttöön. Se kuulostaa mielestäni kohtuulliselta ajalta kulutustavaralle. Ensimmäisessä meni L1 rikki. Se tuli huomattua kesken NHL-matsin, kun pakkini blokkasi itsepintaisesti vain jäänpintaa. Silloin oli pakko vaihtaa. Tuo oli ensimmäinen näkyvä vika Pleikkarin ohjaimessa, aikaisemmin on ollut vain vasemman tatin löystymistä. En tosin tarkkaan muista, miten käyttöajat jakaantuivat kahden ensimmäisen kesken, mutta ensimmäisen ohjaimen tatin löysyyden huomioiden aika lähelle menee.

Olihan se aikoihaan huvittavaa laittaa MAGissa solttu juoksemaan spawnin jälkeen automaattisesti nojaavan tatin avulla eteenpäin ja käväistä vaikka jääkaapilla samalla, mutta lopulta sekin kapula oli pakko hylätä. Tämä oli tosin edellisen konsolisukupolven aikainen juttu.

Nyt kun tämä sukupolvi on lopuillaan, niin kannattaa testata? Muunnat vaikkapa kakkosohjaimen noilla.

Kiitos vinkistä, täytyypä harkita asiaa, vaikka kakkosohjain onkin lähinnä kaukosäätimen roolissa käytössä jos katson Netflixiä. Tattien päällisiä en ole koskaan tarvinnut, ehkäpä metallipäälliset olisivat hyvä ratkaisu. Voisi ainakin kokeilla.
 
Fanit ovat maalanneet jo niin monta hyvää esimerkkiä jotta pakkohan Sonyn on tämä tilaisuus vielä käyttää.

EViSukdUUAEbtF2
 

Respawn... "hinta on" vaikka kyseessä on huhu :D
 
Respawn... "hinta on" vaikka kyseessä on huhu :D
En edelleenkään usko, että kumpikaan tulevista konsoleista maksaa 600€ ja ite en tuommoista hintaa niistä maksaisikaan jos parin vuoden päästä tulee "Pro" malli :D
Eikä tuo hinta ole edes kallis. Kukaan ei tiedä hintaa mutta jotkut pistää omia "varmoja" hintojaan.
Totta, mutta vähän alkaa nämä hinta huhut ärsyttämään ja se on ihan sama jos mä sanon PS5 tulevan myyntiin 1€-1000€ hinnalla :D
 
En edelleenkään usko, että kumpikaan tulevista konsoleista maksaa 600€ ja ite en tuommoista hintaa niistä maksaisikaan jos parin vuoden päästä tulee "Pro" malli :D

Totta, mutta vähän alkaa nämä hinta huhut ärsyttämään ja se on ihan sama jos mä sanon PS5 tulevan myyntiin 1€-1000€ hinnalla :D

Mää supistan omaa veikkausta 200-1000e :D CharGasMin kommenttiin tosiaan komppaan että hinta ei ole kallis. Otsikossa haisee myös Mikrobittimäinen klikkien kalastelu.
 
Kannattaa siis ennakkovarata oma PS5 jo hyvissä ajoin. Linkkejä varauksia vastaanottaviin kauppiaisiin löytyy tuolta:

 
Kannattaa siis ennakkovarata oma PS5 jo hyvissä ajoin. Linkkejä varauksia vastaanottaviin kauppiaisiin löytyy tuolta:

Jep. Tämä tuli tehtyä heti kun varauksia vastaanottava kauppa löytyi.
 
Kannattaa siis ennakkovarata oma PS5 jo hyvissä ajoin. Linkkejä varauksia vastaanottaviin kauppiaisiin löytyy tuolta:

Kuulostaa siltä että suomi jää ilman ekaa erää. Mutta saa nähdä...
 
Ylös Bottom