Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5

Kumman PlayStation 5 -version aiot hankkia?

  • Perinteisen, tarvitsen sen levyn

    Äänet: 300 74,6%
  • Digital Edition, pelit ykkösinä ja nollina

    Äänet: 102 25,4%

  • Äänestäjiä yhteensä
    402
Kyllä se vaan mustana näyttää niin paljon paremmalta.
Vielä kun saisi sen koneenkin mustana suoraan kaupasta.
 
Tuo musta ohjain on kyllä todella upea. Voittaa mennen tullen PS5:n mukana tulevan ohjaimen, omasta mielestäni. Viime vuonna jo osasin toivoa, että tuskin menee kauan, kun saadaan lisää värivaihtoehtoja.
 
Hienot on ohjaimet. Toivottavasti joskus tulisi konsoliin erilaisia ja eri värisiä kuoria, että niitä vois vaihdella.

Sonyn sivuilla lukee, että uusien ohjaimien julkaisu olisi 11.06.2021

 
Viimeksi muokattu:
Nyt on hienon valkoisen ohjaimen lisäksi kaksi muuta näyttävää vaihtoehtoa tarjolla. Siitä sitten vain valitsemaan mieluista. :)
 
Itse olen kyllä oppinut tykkäämään niin konsolin kuin ohjaimien mustavalkovärityksistä, mutta jos en olisi jo hommanut kahta ohjainta niin musta lähtisi tilaukseen. Varsinkin nykysetupilla kun käytän töllössä led valoja niin kyllä tuo pleikkari vaan söpöltä näyttää
 

Liitetiedostot

  • 20210512_225015.jpg
    20210512_225015.jpg
    702,1 KB · Lukukerrat: 60
Heti kun joku bongaa punaisen ohjaimen jostain että voi varata niin pistäkää viestiä.

Konsolinetissä on varattavissa molemmat.


 
Musta kyllä valkoisen peittoaa mutta punaisen ottaisin jos uutta olisin nyt ostamassa. Aivan kuten olen aiemminkin valinnut kun olen toista ohjainta hankkinut ja jos värillisen on saanut samaan hintaan kuin perusvärin. Jos ei, niin ei ole niin paljoa väliä että maksaisin väristä/kuvituksesta, joten olen valinnut sitten perusmallin. En minä niitä laitteita keskity katselemaan vaan ruutua.
 
Jokos PS4:llä pelaavat käyttäjät näkee PS5 pelien trophylistat? Ainakaan julkaisussa ei pystynyt PS4:llä näkemään kavereiden trophy edistymisiä PS5 peleissä, mutta onko jo korjattu? Itsellä ei ole enää PS4 taloudessa niin en saa sieltä tarkistettua, enkä netistäkään ihan varmaa tietoa nopeasti löytänyt.
 
Vaikuttaa siltä ettei Leisure Suit Wet Dreams Dry Twice toimi PS5:ssa. Pelaamisesta ei oikein tule mitään. Onkohan tähän tulossa korjausta?
 
Vaikuttaa siltä ettei Leisure Suit Wet Dreams Dry Twice toimi PS5:ssa. Pelaamisesta ei oikein tule mitään. Onkohan tähän tulossa korjausta?
Kyseessä on niin tuore julkaisu, että sen on ollut pakko mennä myös PS5-yhteensopivuussertifioinnista läpi.

Pikagooglauksella en löytänyt mitään tietoa vastaavista ongelmista. Kertoisitko, millä tavalla se ei toimi?
 
Kun alku keskustelu on käyty, niin ruudusta ei pääse liikkumaan muihin paikkoihin. Esim. Larry’s room. Aina tulee helppi pop up ikkuna joka kertoo että siirtyä voi myös nopeasti painamalla X:ää kaksi kertaa.
 
Kun alku keskustelu on käyty, niin ruudusta ei pääse liikkumaan muihin paikkoihin. Esim. Larry’s room. Aina tulee helppi pop up ikkuna joka kertoo että siirtyä voi myös nopeasti painamalla X:ää kaksi kertaa.
Pari nopeaan arvausta: peli tunnistaa jonkin muun ohjaimen (esim. ratin) muka varsinaiseksi peliohjaimeksi, tai Suomi konsolin käyttöjärjestelmäkielenä pistää pelin sekoilemaan.

Kannattaa käydä pelin kehittäjän ja/tai julkaisijan somekanavilla laittamassa palautetta.
 
Ei ole muita kun peliohjain ja kaukosäädin kytkettynä.

Kyseinen ruutu tulee kokoajan uudelleen eikä pelissä pääse liikkumaan toiseen ruutuun. X näppäimen painallus ei tee mitään.
Kuuluuko kaikkien uusien PS4 pelien toimia PS5 kanssa? Voiko pelin palauttaa takaisin kauppaan tämän takia?
 

Liitetiedostot

  • A6E2732F-945B-4261-82A6-EFB34ABAA553.jpeg
    A6E2732F-945B-4261-82A6-EFB34ABAA553.jpeg
    1,6 MB · Lukukerrat: 75
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom