Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps5

Kumman PlayStation 5 -version aiot hankkia?

• Perinteisen, tarvitsen sen levyn

Äänet: 305 74,4%
  • Digital Edition, pelit ykkösinä ja nollina

Äänet: 105 25,6%

• Äänestäjiä yhteensä
    410
Voi olla että tulee väärään ketjuun, mutta en löydä muuta.

Hankin pro-version ja lapsilla on omat käyttäjät.

En saa heitä kirjattua sisään kun muista salasanoja. Niiden palauttamisessa / uusimisessa pyytää varmistustietona annettua syntymäaikaa. Olen aikanaan varmaankin antanut väärät syntymäajat kun pitiköhän valehdella iät vanhemmiksi mitä ovat, jotta saivat tilit.

Mikähän neuvoksi?

Voi olla että tulee väärään ketjuun, mutta en löydä muuta.

Hankin pro-version ja lapsilla on omat käyttäjät.

En saa heitä kirjattua sisään kun muista salasanoja. Niiden palauttamisessa / uusimisessa pyytää varmistustietona annettua syntymäaikaa. Olen aikanaan varmaankin antanut väärät syntymäajat kun pitiköhän valehdella iät vanhemmiksi mitä ovat, jotta saivat tilit.

Mikähän neuvoksi?
Koska rikoit sääntöjä niin eipä paljoakaan ole tehtävissä...

Mikähän neuvoksi?
Tästä ketjusta on jo nelisen vuotta, mutta hyvällä tuurilla osa nikseistä toimii edelleen.

En tiedä miten uusi ominaisuus tuo on mutta tosi kiva tuo että voi boostata tiettyjä ääniä kuulokkeilla nyt. Laitoin sen mikä boostaa puhe ääniä siihen alimmalle tasolle niin tuntuu että teki tosi hyvää ääni balansille kun kaikki keskikanavat on boostattuna.

Sitä on helppo testata ääni valikosta siitä pika valikosta kesken pelin miten vaikuttaa balanssiin.

Nyt on kova tarjous PS5:stä DNA:lla. Mene ensin tänne:
Sitten klikkaa kaupan päälle nappia. Kone listaa ne puhelimet, jotka ostamalla saa kaupan päälle PS5:n!
Sonyllä aggressiivinen hintakilpailu päällä kun tulee Switch 2.

Nyt on kova tarjous PS5:stä DNA:lla. Mene ensin tänne:
Sitten klikkaa kaupan päälle nappia. Kone listaa ne puhelimet, jotka ostamalla saa kaupan päälle PS5:n!
Sonyllä aggressiivinen hintakilpailu päällä kun tulee Switch 2.
Kuten arvata saattaa, vaatii tuosta tarjouksesta hyötyminen sen että löytyy sellainen puhelin, jonka ostaisi muutenkin tai jonka kuvittelee vaikka menevän kaupaksi sellaiseen hintaan että tuosta hyötyy.

Halvin puhelin, jolla saa PS5:n kaupan päälle, maksaa 899. Sama puhelin maksaa muualla 670 euroa ja ollut halvempikin. Käytännössä PS5:n saa siis puhelimen kanssa hintaan 230 euroa.

Noin muutenkin pidän vähän erikoisena että puhelimia ostaessa saa kaupan päälle vaikka 400-500 eurolla laitteita. Miten paljon niissä puhelinten hinnoissa on ilmaa jos voi olla noin kalliita kaupanpäällisiä?

Mutta jos tuolla joku puhelin on, minkä ostaisi muutenkin, niin siinä kohtaa kyllä voi olla ihan hyvä tarjous.

Viimeksi muokattu:
Premiumpuhelinten alkuhinnoissa tuntuu olevan sellainen 50% hypelisä. Siitä se sitten valuu aika nopeasti yleensä jonkin verran alaspäin. Vuoden kuluttua entistä lippulaivaa saa jo keskihintaisten puhelinten hinnalla tarjouksesta. Itse en osaa arvioida onko tuo 900 euroa pixelistä hyvä hinta, mutta voihan se olla ihan ok diili, jos tarvii sekä uuden puhelimen että pleikkarin. En lähtisi pleikkarin takia investoimaan lähes tonnin puhelimeen, jos sellaista en tarvitsisi välttämättä muuten. Kalliista puhelimesta on kuitenkin ainakin minulle ollut hintansa arvosta hyötyä viime vuosina. On yhtä helvettiä käyttää halpoja puhelimia kun on tottunut parempaan.

Premiumpuhelinten alkuhinnoissa tuntuu olevan sellainen 50% hypelisä. Siitä se sitten valuu aika nopeasti yleensä jonkin verran alaspäin. Vuoden kuluttua entistä lippulaivaa saa jo keskihintaisten puhelinten hinnalla tarjouksesta. Itse en osaa arvioida onko tuo 900 euroa pixelistä hyvä hinta, mutta voihan se olla ihan ok diili, jos tarvii sekä uuden puhelimen että pleikkarin. En lähtisi pleikkarin takia investoimaan lähes tonnin puhelimeen, jos sellaista en tarvitsisi välttämättä muuten. Kalliista puhelimesta on kuitenkin ainakin minulle ollut hintansa arvosta hyötyä viime vuosina. On yhtä helvettiä käyttää halpoja puhelimia kun on tottunut parempaan.
Jos minulla ei olisi jo pleikkaria ja joku noista tonnin puhelimista olisi sellainen, että kiinnostaisi, niin minusta tuo on aika tosi hyvä diili. Sen voi joko laskea niin että miinustaa puhelimen hinnasta pleikkarin hinnan, jolloin tonnin puhelin onkin 500 euron puhelin, tai vaihtoehtoisesti ostin puhelimen, jonka olisin ostanut joka tapauksessa ja sainkin myös PS5:n.

Näkyy olevan vain Googlen Pixelit joilla saa pleikkarin kaupan päälle. Aiemmin keväällä Gigantti mainosti samojen Pixel puhelimien kanssa jopa 400€ (vai 500€, en muista tarkkaan) vaihtoetua, joten kuulostaa siltä että megakorporaatio Google paksun lompakkonsa avustuksella aggressiivisesti puskee itseään kuluttajille, kun noinkin suuria etuja on mahdollista saada. Hyvä diili jos juuri Pixel luurin haluaa.

Sony joutuu valaisemaan asiaa kun ilmoittaa tuloksensa kohta miten pystyy pitämään edes nykyisiä hintoja. Ehkä jos USAn Kiina tullit voidaan kiertää Japanissa olevien tehtaiden kautta. Vaikea silti uskoa että Japanin tehtaiden kapasiteetti olisi kovin merkittävä Kiinaan verrattuna. ..USAn tullit laitetaaan kaikkien maksettavaksi kuten Microsoftkin teki.

Ylös Bottom