Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Classic (Mini)

Kuten yllä kerron, television USB-paikasta saa virran myös c64minille, mutta ei ps classicille.

Kiitos. Laitetaan huomenna tulille. Lähden tuosta niin rakkaaksi käyneestä Basic-tulkista liikkeelle. Tuohon saa käsittääkseni liitettyä Usb-näppiksen? Pääsee vääntämään tutut if a$=”k” then goto 10. :D
 
Kiitos. Laitetaan huomenna tulille. Lähden tuosta niin rakkaaksi käyneestä Basic-tulkista liikkeelle. Tuohon saa käsittääkseni liitettyä Usb-näppiksen? Pääsee vääntämään tutut if a$=”k” then goto 10. :D
Jep, saa USB-näppiksen. Ensi vuonna on tulossa the c64 (ei mini) joka on oikean kokoinen ja sisältää toimivan näppäimistön. Sitä odotellessa...
 
Onko joku saanut tämän PS classicin toimimaan television USB-paikasta? Mun LG:ssä on kaksi 2.0 ja yksi 3.0 USB paikka, ja mistään ei toimi. Selittäkää myös miten on mahdollista, että kone vaatii 5V/1.0A virran, mutta saman nimellisvirran antava USB-portti ei toimi, kun taas saman nimellisvirran antava Applen verkkotöpseli toimii? Siis mikä voi olla syynä? Vajavaisilla sähköopin tiedoilla nuo muuntajat yms. Muuntavat verkkovirran tasavirraksi, jonka saman tekee myös esim. Vahvistin ja jakaa tätä tasavirraksi USB-portin kautta. Miksi toisesta 5v/1.0a lähteestä toimii, mutta toisista ei? Ei ümmärrä.
 
Viimeksi muokattu:
Tuskin liittyy virtaan, vaan siihen että laturi lykkää vain virtaa. Tv ja muut laitteet pystyy liikuttamaan dataa ja yrittävät tulkita niitä lisälaitteiksi, joka ei sit olekaan yhteensopiva ja jos sit katkaisee myös virrantulon?
 
Tuskin liittyy virtaan, vaan siihen että laturi lykkää vain virtaa. Tv ja muut laitteet pystyy liikuttamaan dataa ja yrittävät tulkita niitä lisälaitteiksi, joka ei sit olekaan yhteensopiva ja jos sit katkaisee myös virrantulon?
Miksi sitten muut vastaavat laitteet toimisivat? Nes/snes Classic, c64 mini...?
 
Itse huomasin ettei kaikki televisiot anna ulos sitä määrää amppeereja mitä lupaavat. Sonyn televisiossa jouduin käyttämään Y-kaapelia, jolla sain kahden USB-portin amppeerit käyttöön. Laite toki eri, mutta ongelma Miqz:n kanssa samanlainen. Riittää että telkkari antaa 0.85A, vaikka lupaavat 1A ja laite tarvitsee 0.95A
 
Itse huomasin ettei kaikki televisiot anna ulos sitä määrää amppeereja mitä lupaavat. Sonyn televisiossa jouduin käyttämään Y-kaapelia, jolla sain kahden USB-portin amppeerit käyttöön. Laite toki eri, mutta ongelma Miqz:n kanssa samanlainen. Riittää että telkkari antaa 0.85A, vaikka lupaavat 1A ja laite tarvitsee 0.95A
Tämä kuulostaa enemmän oikeansuuntaiselta syyltä ongelmaan. Mutta ei tuon laitteen virran tarve varmaan oikeasti sen isompi ole kuin muidenkaan Classic retro laitteiden, joten jälleen yksi pikku bugi suunnittelussa. Mukana ei tule pistoketta, joka vielä antaisi ymmärtää että laite voisi ottaa suoraan telkkarista virran.
 
Tuon Nisun viestin voisi varmaan siirtää uuteen ketjuun joka olisi ihan c64 minin oma ketju.
 
Ylipäätänsä pelien tuominen verkosta USB-tikulla on tehty helpoksi. Löytyy valmiit emilaattori-harrastajien sivut joista poimia kaikki lapsuuden suosikit talteen. Löytyy Ghostbusters, Rambo, Commando, Bruce Leet jne. nyt myös valikoimasta.
Onko näiden lataaminen siis ihan laillista vai vähän sama kun porukka latailee nes-mineihin sun muihin lisäpelejä netistä? En itse tuota siis mitenkään paheksu kun varmaan nuo lähes kaikki kuusnepalle pelejä tehneet firmat on kaatuneet aikoja sitten eikä kukaan tiedä oikeuksien haltijaa eikä pelejä laillisestikaan varmaan oikein saa hankittua, mutta jos piratismia niin foorumin säännöt varmaan sitten kieltää näistä keskustelun.

Itse koneen pelivalikoima on kyllä melko onneton, mutta kyllä varmaan aika paljon hupia riittäisi jo ihan noista winter- summer- ym. gameseistä.

Ohjaimen pitäisi kyllä olla legendaarinen TAC-2.
 
Onko näiden lataaminen siis ihan laillista vai vähän sama kun porukka latailee nes-mineihin sun muihin lisäpelejä netistä? En itse tuota siis mitenkään paheksu kun varmaan nuo lähes kaikki kuusnepalle pelejä tehneet firmat on kaatuneet aikoja sitten eikä kukaan tiedä oikeuksien haltijaa eikä pelejä laillisestikaan varmaan oikein saa hankittua, mutta jos piratismia niin foorumin säännöt varmaan sitten kieltää näistä keskustelun.

Itse koneen pelivalikoima on kyllä melko onneton, mutta kyllä varmaan aika paljon hupia riittäisi jo ihan noista winter- summer- ym. gameseistä.

Ohjaimen pitäisi kyllä olla legendaarinen TAC-2.

Väärä ketju.
 
Täytyi tilata noin halpaan hintaan, pääsee pelaaman sitten kunnon klassikoita "alkuperäisellä" vehkeellä.
 
Ylös Bottom