Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Playstation Home - Mun koti ei oo täällä...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blaster-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Playstation Home

Kuvia mahdollisesti tulevasta Buzz Homesta: http://www.cumronashtiani.com/


Buzzin Home-ulottuvuudessa vierailevat voisivat osallistua sikäläiseen visailuun. Tuttu peliohjain, nyt lavasteisiin upotettuna. Liikuttamalla avatar painonapin päälle, olet valintasi tehnyt. Toivottavasti toteutus on samaa laatutasoa kuin varsinainen peli, eli loistavaa :)
 
Vastaus: Playstation Home

Kuvia mahdollisesti tulevasta Buzz Homesta: http://www.cumronashtiani.com/


Buzzin Home-ulottuvuudessa vierailevat voisivat osallistua sikäläiseen visailuun. Tuttu peliohjain, nyt lavasteisiin upotettuna. Liikuttamalla avatar painonapin päälle, olet valintasi tehnyt. Toivottavasti toteutus on samaa laatutasoa kuin varsinainen peli, eli loistavaa :)

Näyttää hyvältä:D tuon isomman linkittämän kuvasi alareusnassa lukee august 2007 eli pyöreesti vuosi sitten napsastu tuo kuva, liekö vuodessa tapahtunut kehitystä:p
 
Vastaus: Playstation Home

Mikähän Japanin Storeen ilmestynyt Home download mahtaa olla? Kokoa on 277kb ja sen "mainoksessa" on esillä päivämäärät 31.7-xx.8.2008. Jokin lyhyt beta?

EDIT: Jaa.. näemmä Home-betan ilmoittauminen Japskeille.
 
Vastaus: Playstation Home

Mikähän Japanin Storeen ilmestynyt Home download mahtaa olla? Kokoa on 277kb ja sen "mainoksessa" on esillä päivämäärät 31.7-xx.8.2008. Jokin lyhyt beta?

EDIT: Jaa.. näemmä Home-betan ilmoittauminen Japskeille.
Juu, siellä voi ilmoittautua betaan, mukaan mahtuu 10 000 ja jos ilmoittautuneita on enemmän, suoritetaan arvonta. Varsinainen suljettu beta alkaa Japanissa elokuun lopulla.

Euroopassa betatestaajien Homeen pitäisi tulla vielä tänään iso päivitys, mutta enempää ei taaskaan voi kertoa, eikä varmaan tuotakaan olisi pitänyt. ;)
 
Vastaus: Playstation Home

eli ne lähettää itse sen beta kutsun niille ketkä on ollut aktiivisia psn verkossa?
eli ei tarvitse edes ilmoittautua mihinkään jos haluaa mukaan betaan?
 
Vastaus: Playstation Home

eli ne lähettää itse sen beta kutsun niille ketkä on ollut aktiivisia psn verkossa?
eli ei tarvitse edes ilmoittautua mihinkään jos haluaa mukaan betaan?

Sähköpostia tulee jos on tullakseen, siihen osoitteeseen joka on sinun PSN:ään laitettu.
 
Vastaus: Playstation Home

eli ne lähettää itse sen beta kutsun niille ketkä on ollut aktiivisia psn verkossa?
eli ei tarvitse edes ilmoittautua mihinkään jos haluaa mukaan betaan?

Haku oli tuossa jokin aika sitten, eli jos siihen vastasi niin silloin sänssejä. Muuten ei ne summamutikassa porukkaa mukaan ota käsittääkseni.
 
Vastaus: Playstation Home

PS3 fanboyn mukaan euroopassa on lähetetty kutsuja home betaan. Onko kukaan foorumilaisista saanut?
 
Vastaus: Playstation Home

Edellinen haku oli yleensä betatesteihin, ei Homeen: http://www.konsolifin.net/uutinen.php?site=ps2&id=4900

Homen beta on oma juttunsa.

Uskoisin, että SCEE ilmoittelee tarkemmin viimeistään 20.8. Leipzigissä.

Jotain tälläistä minäkin vähän ounastelin, Playstation foorumeilla populaa päässyt home betaan jonkin verran, ja osa näistä ei ole tuohon systeemiin emailiaan laittanut.

Nyt vain toivotaan että sony ei lähettänyt minulle home beta testiin avaimia sen takia että he harkitsevat minua normaaliksi betatestaajaksi.
 
Vastaus: Playstation Home

meinaako se niin etten pääse mukaan, kun kone on ostettu kiinasta, vaikka olisi aktiivinen? O.o
Siltä se valitettavasti kuulostaa, että joudut pyörimään Aasian servereillä, etkä pääse tapaamaan europleikkareilla pelaavia suomalaisia.
 
Vastaus: Playstation Home

Siltä se valitettavasti kuulostaa, että joudut pyörimään Aasian servereillä, etkä pääse tapaamaan europleikkareilla pelaavia suomalaisia.
... Aluksi luulin, että koskee beta testiä. Onko täysversiossa tätä alue rajoitusta? :eek:
 
Ylös Bottom