Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Playstation Home - Mun koti ei oo täällä...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blaster-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Playstation Home

näin juurikin, mitä hemmetin väliä sillä on, että tuleeko se HOME tänään, tai sitten vasta huomenna, tässä on jo odotettu se pari vuotta tätä, niin yks päivä tai viikko ei tunnu enään missään. Vaikka kuinka haluaa päästä HOME:en, niin kyllä sinne päästään. Jos ette jaksa sisällä odottaa, niin menkää ulos vaikka tekemään lumilinnoja ja ukkoja, siellä se aika kuluu erittäin nopeasti, kun on noin hieno ilmakin ;)

Hyvä pointti! Ja hyvä ideakin, muuten mutta täällä se tuntuu lähinnä olevan kuran täytteistä loskaa :D Taidanpa mennä laittaan ruokaa.. :p
 
Vastaus: Playstation Home

Mulle kaikki heti nyt :D

Nojuu, ymmärrän kyllä nykyihmistä jolle kaiken pitää tapahtua välittömästi tai ainakin mahdollisimman pienellä viiveellä. Lakkasin itse höntyilemästä kun muutin pienelle paikkakunnalle josta pääsee julkisilla liikennevälineillä pois vain muutaman kerran päivässä.

Itse en ole niin kovin odottanut tätä Homea. Eli edes parin kuukauden myöhästyminen ei saisi minua kiukustumaan. Mutta voihan tämä Home olla hyväkin juttu ja toki lataan sen lähes välittömästi kun se on mahdollista. Törmätään kulmilla. :)
 
Vastaus: Playstation Home

Store päivitty just, mutta ei oo homee siel

Onko jossain sanottu, että sen pitäisi siellä olla? Lukekaa nyt hitto niitä aikaisempia viestejä :D

En mitään suurimpia oo hypettäny Homea mutta nyt nousi jonkinlainen kiinostus.

"This is waiting"
 
Vastaus: Playstation Home

Sehän se on ku uus postaus pistetään lukematta aikasempia. Onhan se toki ensin sanottu että tulee Storesta ladattavaksi.

Vois käyä kattoos nyt mitä sinne Storee sitte on tullu.
 
Vastaus: Playstation Home

......
Toinen juttu, joka voitaisiin sopia, on että sitten kun Home Pleikkarienne valikoihin ilmestyy, huudetaan ne riemunkiljahdukset ihan siellä omassa olkkarissa. "Jee, sain! Nyt se tuli" -huutelu kun ei ole kauhean ... noh, kiinnostavaa.
Koko ketju voitaisiin lukita ensimmäisen riemunkiljahduksen jälkeen vuorokaudeksi, muuten tulee 3 sivua JiPPii!! viestejä ja 5 sivua "missä te oottea?" :D mieluusti kyllä lukisin alkuhuuman jälkeen mitä tällä sitten oikein voi tehdä. Ei ole ennen sunnuntaita aikaa koluta itse jokaista aluetta läpi.
 
Vastaus: Playstation Home

Sanokaas pääsettekö takasin Psnnää jos kirjaudutte ulos. Mulla tulee joku virhe siinä.:mad: Jos täs on joku pätsi tulos mis ois Home?


Se virhe on : Virhe on tapahtunut. Sinut on kirjattu ulos Playstation Networkista. (80710B23)
 
Vastaus: Playstation Home

Sanokaas pääsettekö takasin Psnnää jos kirjaudutte ulos. Mulla tulee joku virhe siinä.:mad: Jos täs on joku pätsi tulos mis ois Home?

Tätä en nyt pääse kokeilemaan, kertokoon joku muu, mutta tossa vajaa puol tuntia sitte kun koitin mennä vaihtamaan Käyttäjänhallinnasta (vai mikä lie) avataria, ni jökähti siihe paikallee.
 
Vastaus: Playstation Home

Tätä en nyt pääse kokeilemaan, kertokoon joku muu, mutta tossa vajaa puol tuntia sitte kun koitin mennä vaihtamaan Käyttäjänhallinnasta (vai mikä lie) avataria, ni jökähti siihe paikallee.

Just semmonen mulla se jökähti tossa ku olin menos tsekkaa PS Storee.
 
Vastaus: Playstation Home

Just semmonen mulla se jökähti tossa ku olin menos tsekkaa PS Storee.

Storeen kuitenkin pääsin kattomaan, tosin siellä ei ollu mitään mulle tällä kertaa, ja harvemmin muutenkaan. Ehkä se nyt on sellasta satunnaista jumittelua ja siitä laantuu.
 
Vastaus: Playstation Home

Sanokaas pääsettekö takasin Psnnää jos kirjaudutte ulos. Mulla tulee joku virhe siinä.:mad: Jos täs on joku pätsi tulos mis ois Home?


Se virhe on : Virhe on tapahtunut. Sinut on kirjattu ulos Playstation Networkista. (80710B23)

Itellä sama ilmotus. Nettiselain kyllä toimii.
 
Vastaus: Playstation Home

perkule, kun oli jännä online peli menossa nhllässä. sitte alko lagii yht-äkkii todella paljon, ja psn heitti ulos.
toivottavasti toimii taas pian, ja se homekin saisi jo ilmestyä...
 
Vastaus: Playstation Home

Nuo PSN-ongelmat varmaan johtuvat siitä, että piljoona Pleikka-ihmistä käynnistelee laitteitaan (ja kirjautuu PSN:ään) Homen toivossa. Ei ole siis vaarallista (tälläkään kertaa), ja ongelma katoaa itsekseen pahimman ruuhkapiikin laantumisen myötä.
 
Vastaus: Playstation Home

mahdollista, mutta uskon että ne lisäilee juuri nyt sitä Homea sinne storeen.
lueskellu ulkomaalaisia foorumeita, eikä ilmesesti sielläkään kellään toimi.
 
Vastaus: Playstation Home

Nuo PSN-ongelmat varmaan johtuvat siitä, että piljoona Pleikka-ihmistä käynnistelee laitteitaan (ja kirjautuu PSN:ään) Homen toivossa. Ei ole siis vaarallista (tälläkään kertaa), ja ongelma katoaa itsekseen pahimman ruuhkapiikin laantumisen myötä.

Ja porukkaa on kyttäämässä ku sieniä sateella ni varmasti antoisa laginen sessio tulossa kun se Home sieltä pilkahtaa.
 
Ylös Bottom