Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Playstation Home - Mun koti ei oo täällä...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blaster-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Playstation Home

Paikkauksia tulossa ja voice chatti poistuu? tulikohan siitä liikaa kuormaa vai iskikö joku pedofiili jo?

December 18, 2008. 12 midnight (PST) mitäs tuo sitten olisi suomen aikaa?
 
Vastaus: Playstation Home

tulikohan siitä liikaa kuormaa vai iskikö joku pedofiili jo?
Ilmeisesti voice chatti poistuu kuorman helpottamiseksi, kun kerran vain väliaikaisesti sitä ovat karsimassa. Phone friend -toiminnon pitäisi kuitenkin edelleen pelata.
December 18, 2008. 12 midnight (PST) mitäs tuo sitten olisi suomen aikaa?
Klo 10.00 eteenpäin eli ihan hetikohta. Pitää vielä tsekata, onko Euroopassa sama aikataulu.
 
Vastaus: Playstation Home

Hmm... Uncharted ja Far Cry2-huoneet eivät siis vielä tulekkaan...:( saisivat kyllä alkaa niitä huoneita tuonne kohta lisäilemään kun jenkeillä on jo kaikkea kivaa, mutta meillä vain ne perushuoneet. Tuo voice-chatti kyllä oli minun mielestäni ihan turha, kun ei sitä tullut ollenkaan käytettyä.
 
Vastaus: Playstation Home

Tälläistä ajassa elämistä toivoisi olevan Homessa arkipäivää. Tosin saattaa tulla hankalaksi rajanveto siinä, missä reagoidaan. Mennäänkö Yhdysvaltojen varjossa, vai otetaanko mukaan myös alueelliset erikoisuudet. Euroopassahan niitä riittää ihan perinteisistä elonkorjuujuhlista (kirchen, brezel ym. festit), uskonnollissävytteisiin juhlapyhiin. Erona Yhdysvaltoihin, ei näitä vain ole tuotteistettu ehkä yhtä pitkälle kuin esimerkiksi Pyhien miesten päivä (Halloween).

Ehdottomasti pitää saada Oktoberfest euro-homeen! :D
 
Vastaus: Playstation Home

Tuo voice-chatti kyllä oli minun mielestäni ihan turha, kun ei sitä tullut ollenkaan käytettyä.

Hetkonen, voice tsättihän nyt on käytännössä kaikkein tärkein fiitseri Homessa ainakin nyt kun gamelaunching ei toimi.... Miten toimii virtuaaliyhteisö jossa voi kommunikoida vain kirjottamalla, varsinkin kun 99% kirjottelee padillä?(tiedetään, että on olemassa se kaverille soittaminen edelleen, mutta tartuin lähinnä tuohon voice tsätti on turha-kommentiin)
 
Vastaus: Playstation Home

ok päivitys tuli ladattua, mut nyt tuli sit uus ongelma. eli ohjelma jäätyy "intialaising" kohtaan sanomalla että "verkko yhteys on katkaistu" ennen sentään pääsi ineen kun jakso yrittää nyt ei lainkaan! onko muilla ollu samoja ongelmia?
 
Vastaus: Playstation Home

ok päivitys tuli ladattua, mut nyt tuli sit uus ongelma. eli ohjelma jäätyy "intialaising" kohtaan sanomalla että "verkko yhteys on katkaistu" ennen sentään pääsi ineen kun jakso yrittää nyt ei lainkaan! onko muilla ollu samoja ongelmia?
Katsopa muutama viesti taaksepäin. Klo 10 alkoi huoltokatko, ja se kestää 6 tuntia. Ennen klo 16:tta Homeen ei siis ole asiaa.
 
Vastaus: Playstation Home

Jenkkilän puolella toi voicechat on ihan tarpeeton koska 14-20 v nulikat huutelee siellä vaan f**k sitä ja f**k tätä. Jonkinlaisia käytöstapoja soisi näille nulikoille tai Homessa kotiaresti viikoksi omaan lukaaliin. Europuolella britit pitävät amerikanserkkujensa linjaa joskin vähäisemmissä määrin. Vastapainona oon jutellut esimerkiksi muutaman walesilaisen kanssa Manic Street Preachersin musiikista ja muista maailman asioista eli nää on on ollu tosi jees. Ainoa tässä tietty ollu pettymyksenä ettei Homella ole vielä paljon tarjota ja uskon että Homea päivitetään pienissä osissa eli mitään runsauden sarvea tästä palvelusta tuskin ikinä tulee ja kun siihen osaa varautua ei tule pettymäänkään(pahasti!!!)
 
Vastaus: Playstation Home

Hetkonen, voice tsättihän nyt on käytännössä kaikkein tärkein fiitseri Homessa ainakin nyt kun gamelaunching ei toimi.... Miten toimii virtuaaliyhteisö jossa voi kommunikoida vain kirjottamalla, varsinkin kun 99% kirjottelee padillä?(tiedetään, että on olemassa se kaverille soittaminen edelleen, mutta tartuin lähinnä tuohon voice tsätti on turha-kommentiin)

Siis, voice chat on minulle turha ominaisuus, ainakin kunnes hankin sen kunnon headsetin, mielestäni kommunikointi kirjoittamisella on toiminut ihan hyvin tähän asti enkä ole oikeastaan muuallakaan kauheasti kuullut että ympärillä oltaisiin puhuttu headsetillä, kerran kuulin kun joku yritti jotain puhua keilahallissa englanniksi mutta eihän siitä mitään selvää saanu paitsi sen että se saatoi olla englantia... tai sitten ei... en sitten tiedä että miten se kuuluu kun suomalainen puhuu siellä toisessa päässä, pääasiassa olen vain kirjoittamalla kommunikoinut suomalaisten kanssa ja ihan hyvin on kommunikointi onnistunut:).
 
Vastaus: Playstation Home

Siis, voice chat on minulle turha ominaisuus, ainakin kunnes hankin sen kunnon headsetin, mielestäni kommunikointi kirjoittamisella on toiminut ihan hyvin tähän asti enkä ole oikeastaan muuallakaan kauheasti kuullut että ympärillä oltaisiin puhuttu headsetillä, kerran kuulin kun joku yritti jotain puhua keilahallissa englanniksi mutta eihän siitä mitään selvää saanu paitsi sen että se saatoi olla englantia... tai sitten ei... en sitten tiedä että miten se kuuluu kun suomalainen puhuu siellä toisessa päässä, pääasiassa olen vain kirjoittamalla kommunikoinut suomalaisten kanssa ja ihan hyvin on kommunikointi onnistunut:).
Kyllä suomeksi höpöttäminen suomalaisten kanssa on tekstiä nopeampi ja parempi tapa kommunikoida. Etenkin kun kaikilla ei ole välttämättä näppiksiä, joten vastaukset tulevat hitaasti Pleikan ohjaimen kautta näpytettynä.

Englanniksi en ole itse vielä rohjennut ruveta höpisemään, vaikka töissä sitä pitää puhua päivittäin. :p
 
Vastaus: Playstation Home

Jenkkilän puolella toi voicechat on ihan tarpeeton koska 14-20 v nulikat huutelee siellä vaan f**k sitä ja f**k tätä. Jonkinlaisia käytöstapoja soisi näille nulikoille tai Homessa kotiaresti viikoksi omaan lukaaliin.

Näinhän tämä asia valitettavasti on...
 
Vastaus: Playstation Home

Olipa kiva päivitys. Nyt en pääse enää ollenkaan homeeseen vaan jämähtää siihen "initialiasing" -ruutuun. Nice going sony. :mad:
 
Vastaus: Playstation Home

Olisi ihan asiallista jos tuollainen pop-up tulisi ihan Playstationin ruudulle ;) Homen etusivulle tai viesteihin. On se kuitenkin aika loogista ajatella Homen seonneen juuri asennetusta päivityksestä.
 
Vastaus: Playstation Home

Olisi ihan asiallista jos tuollainen pop-up tulisi ihan Playstationin ruudulle ;) Homen etusivulle tai viesteihin. On se kuitenkin aika loogista ajatella Homen seonneen juuri asennetusta päivityksestä.

Onhan siinä järkeä jos ajattelee ensiks et päivitys sekotti Homen. Mut siinä ei taas ole mitään järkee kun tulee tänne postaamaan "kuin huono toi päivitys oli kun se vaihto lukot homeen" Vaikka syy näkyy pari viestiä ylempänä ja etusivulla uutisissa...

Eli hieman enemmän vois näihin aikasempiin viesteihin kiinnittää huomioo ennen kuin postaa mitään... Eiks joo? :D
 
Ylös Bottom