Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Onkos kellään käynyt niin että kortilla oleva koodi ei toimi?
Tilasin vk.com ahvenanmaalta 20€ kortin ja store ei hyväksy koodia
PS3Vault:issa on juttua miten ostaa turvallisesti netistä US-tilille noita maksukortteja.
(ei tarvitse odotella, että posti toimittaa kortin kotiin)
US PlayStation Network Cards
Attention Europe: How to Buy American PSN Content, Safely | PS3Vault
Olihan kyseessä PSN-tunnus, jonka tietoihin kotimaaksi on merkitty Suomi? Muuten ei onnistu.Tänään sain VPD:n ahvenanmaan varastosta tilatun PSN-kortin, mutta kun yritin aktivoida sitä, niin ei onnistunut.
Olihan kyseessä PSN-tunnus, jonka tietoihin kotimaaksi on merkitty Suomi? Muuten ei onnistu.
Tuli tänään ostettua 20€ kortti, mutta se koodi jostain syystä toimi. Mikä tossa oikeen voisi olla pielessä? Käytössä on Master Account Euro Stroreen.
E: Missä ovat TT-2k:n salaman nopeat vastaukset kun niitä kaivataan?
Anteeksi että epäilen, mutta ostithan kortin varmasti suomesta ja yritit syöttää sitä suomi storeen? Itse epäilen vahvasti että liike josta ostit sen on unohtanut "alustaa" korttisi käyttövalmiiksi.
Noniin menihän tämäkin tilaus päin mäntyä. Tein eilen tilauksen ja olivat n. klo 1 yöllä soittaneet mutta eipä oo puhelu mulle asti koskaan tullut Tarkastin puhelinnumeroni jne ja kaikki on oikein.
Paljonkohan jenkkeihin soittaminen maksaa...prkl!
Enpä ole kyllä kuullut että vastaaja joutuisi puhelusta maksamaan, jos et sitten itse ole ulkomaan verkossa vastaanottaessasi puhelua...vaikka jenkeistä soitettaisiin sinulle,se maksaa aivan yhtä paljon extraa kuin soittaisit sinne. Eli ulkomaansoitoista myös vastaaja maksaa.
Onko kukaan testannut tätä: PSN Card Service: Buy PSN Card $20, PSN Card $50 and PSN Card $100 Online - Home
Vaikuttaisi vähän liian halvalta ollakseen totta?
Ehkä sillekin jokin järkevä syy löytyy, mutta sen jälkeen kun rahat on PSN-tilille siirretty, ei ne enää vanhene. Se 12 kk on siis aika kortin aktivoinnista siihen hetkeen, että sen lunastuskoodin syöttää. Se lienee riittävä ihan kelle tahansa.
Onko antaa lähdettä tälle tiedolle?Taitaa vanheta ne rahat siellä Storen Walletissa. Varat käytettävä lisäyshetkestä 24kk aikana.