Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Network Cards eli PSN-maksukortit

Vastaus: PlayStation Network Cards eli PSN-maksukortit

Eilen kävin ostamassa 50€ PSN maksukortin Itäkeskuksen stockmannilta. Jossai klo yhen aikoihin niitä ei vielä ollu mutta sanottiin että pitäis tulla kello kahen lastissa... noh sittenpä menin jossai puol kolmen aikoihin kysymään uudestaan nii sitten myyjä kävi varastosta hakemassa:) Aivan mahtavaa!
 
Vastaus: PlayStation Network Cards eli PSN-maksukortit

Tänään tuli verkkokaupasta 50€ arvoinen paperinläpyskä, Ihan tavallisessa pelikotelossa. Sainpahan kaupanpäälle pienen ahvenanmaan lipunkin :)
 
Vastaus: PlayStation Network Cards eli PSN-maksukortit

Tänään tuli. Ostin Battlefield 1943:sen. Kyllä on hyvä juttu kun tulintuo korttisysteemi.
 
Vastaus: PlayStation Network Cards eli PSN-maksukortit

loistavaa kyllä että toi tulee tuossa pelikotelossa....saa vaihtokappaleen eräälle tuhotulle kotelolle :)
 
Vastaus: PlayStation Network Cards eli PSN-maksukortit

"Kortti vanhenee 12 kuukautta ostopäivämäärästä."

Miksi ihmeessä?
 
Vastaus: PlayStation Network Cards eli PSN-maksukortit

"Kortti vanhenee 12 kuukautta ostopäivämäärästä."

Miksi ihmeessä?

Toisaalta, miksi ei? Tuskinpa kenelläkään, joka esimerkiksi nyt vaikka sen 50€ PSN-kortin ostaa, muhii 50€ 12kk siel Store-lompakos. Kyllä pakollakin melkein tulee Storeen jotain, mikä on ns. "Must-have" tavaraa.

Yhteenveto: 12kk on ihan riittävä.

E: Minäkin muistin väärin, korttihan siinä vanhenee sen 12kk päästä, ei rahat Store-tilillä.. My Bad.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation Network Cards eli PSN-maksukortit

"Kortti vanhenee 12 kuukautta ostopäivämäärästä."
Ehkä sillekin jokin järkevä syy löytyy, mutta sen jälkeen kun rahat on PSN-tilille siirretty, ei ne enää vanhene. Se 12 kk on siis aika kortin aktivoinnista siihen hetkeen, että sen lunastuskoodin syöttää. Se lienee riittävä ihan kelle tahansa.
 
Vastaus: PlayStation Network Cards eli PSN-maksukortit

Onko mahdollista aktivoida Saksasta ostettu PSN -kortti suomalaiselle tilille?
 
Vastaus: PlayStation Network Cards eli PSN-maksukortit

Toissapäivään kävin kysymäs Kouvolan Anttilasta ja Prismast näit korttei ja molemmis kaupois sanottii et ei oo tullu jakeluu vielä. Löytyyks näit maksukorttei Kouvolast vai onks tää vaa niin tuppukylä?
 
Vastaus: PlayStation Network Cards eli PSN-maksukortit

Toissapäivään kävin kysymäs Kouvolan Anttilasta ja Prismast näit korttei ja molemmis kaupois sanottii et ei oo tullu jakeluu vielä. Löytyyks näit maksukorttei Kouvolast vai onks tää vaa niin tuppukylä?

Jyväskylän Prismassa satuin noita hyllyssä näkemään, että luulisi niiden pian tulevan Kouvolaankin, kun kerran ketjun muissa myymälöissä niitä jo on.
 
Vastaus: PlayStation Network Cards eli PSN-maksukortit

Vantaan Tammiston Gigantista näitä löytyy suoraan hyllystä, suomi-teksteillä varustettuna. Hinnat korttien arvon mukaisesti 20 ja 50 €.
 
Vastaus: PlayStation Network Cards eli PSN-maksukortit

Luojan kiitos gamestoppiin voi jättää ne turhat kotelot kun ostaa sen kortin:) ku ite en tee niillä yhtään mitään ja roskikseen en kehtais heittää... tosin saattaa ne sit mennä siel gamestopis roskiin...
 
Vastaus: PlayStation Network Cards eli PSN-maksukortit

Luojan kiitos gamestoppiin voi jättää ne turhat kotelot kun ostaa sen kortin:) ku ite en tee niillä yhtään mitään ja roskikseen en kehtais heittää... tosin saattaa ne sit mennä siel gamestopis roskiin...

Mitä? Myy ne minulle. :D

Itse olen vaihdellut nuo maksukorttien mukana tulleet kotelot rumien platinum koteloiden tilalle...

Itse tilaan maksukortit verkkokaupan ahvenanmaan osastolta.
Ilmainen postitus ja säästää n. 3 euroa 20€:n kortista tai n. 10 euroa 50€:n kortista...
 
Vastaus: PlayStation Network Cards eli PSN-maksukortit

Itelläni on nyt 100€ arvosta noita kortteja(2x 50€).
Pitäis kai keksii niil käyttöö... No ei kai, onhan mulla sunnitelmia niiden varalle.
 
Vastaus: PlayStation Network Cards eli PSN-maksukortit

Mitä? Myy ne minulle. :D

Itse olen vaihdellut nuo maksukorttien mukana tulleet kotelot rumien platinum koteloiden tilalle...

Itse tilaan maksukortit verkkokaupan ahvenanmaan osastolta.
Ilmainen postitus ja säästää n. 3 euroa 20€:n kortista tai n. 10 euroa 50€:n kortista...

Tietenki vaihdoit myös sen paperin palan siitä sisältä siihen pelin omaan, koska se Networkin on kyllä ruma :p
 
Vastaus: PlayStation Network Cards eli PSN-maksukortit

Itse tilasin täältä viime viikolla PlayStation $50 Code Network Card for PS3 PSP USA PSN$50 Noin 8 tunnisssa tuli koodi postilaatikkoon. Varmistavat tosin ensimmäisen tilauksen yhteydessä soittamalla oletko oikeasti tilannut koodin, joten kannattaa valmistautua puhumaan lontoota.
Noniin menihän tämäkin tilaus päin mäntyä. Tein eilen tilauksen ja olivat n. klo 1 yöllä soittaneet mutta eipä oo puhelu mulle asti koskaan tullut :rolleyes: Tarkastin puhelinnumeroni jne ja kaikki on oikein.

Paljonkohan jenkkeihin soittaminen maksaa...prkl!
 
Vastaus: PlayStation Network Cards eli PSN-maksukortit

Noniin menihän tämäkin tilaus päin mäntyä. Tein eilen tilauksen ja olivat n. klo 1 yöllä soittaneet mutta eipä oo puhelu mulle asti koskaan tullut :rolleyes: Tarkastin puhelinnumeroni jne ja kaikki on oikein.

Paljonkohan jenkkeihin soittaminen maksaa...prkl!

Noniin voin kyllä itsekin suositella tätä liikettä jos jenkkikortteja tahtoo. Koitin eilen soittaa liikkeeseen monesti saamatta vastausta. Pistin sitten mailia, että olen yrittänyt soittaa jne. Oli ilmeisesti tarpeeksi vakuuttavaa kun on näyttänyt koodi tulevan sen jälkeen mailiin. Eli kiitos tästä linkistä vielä :)
 
Vastaus: PlayStation Network Cards eli PSN-maksukortit

Tuli tarvetta USA-tilille saada roposia ja googlettamalla löysin sivuston, joka myy Yhdysvaltain PlayStation Storeen PlayStation Network Cardseja.

Mutta mutta, onko kukaan KonsoliFINillä tilaillut tuolta noita ylihintaisia (ottavat kahdeksan ja 19 dollaria katetta) numerosarjoja?
Vai onko jostakin saatavilla halvemmalla, mahdollisimman nopeasti?

SOCOM: Confrontationin karttapakettia varten pitäisi nappulaa saada.
 
Ylös Bottom