Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Network -henkilökortit (Huom! Vain yksi kortti per lärvi!)

Vastaus: Trophy pelaajakortit

Päivitystä:

E: En saa juuri lisäämääni kulta trophyä tohon. Ei oo ihan toimiva systeemi :(
 
Vastaus: Trophy pelaajakortit

Onko joskus tulossa semmonen sydeemi, että ei tarviis ite päivittää tuota trophy korttia? kun en edes jaksa tehä tommosta, ku ei hirveesti innosta ruveta laittaa yksitellen mun kaikkia 69trophyy siihen korttiin...
Tästäpä löytyy meikäläisen Trophy cardi:


Mistä pelistä nuo6viimeisintä trophyä on? vois näyttää ainakin jotkut cod5 trophyiltä. :) onko se jo tullu ?
 
Vastaus: Trophy pelaajakortit

Onko joskus tulossa semmonen sydeemi, että ei tarviis ite päivittää tuota trophy korttia?
Mahdollisesti, jenkkilässä accountin saa jo linkitettyä virallisesti pelaajakortiksi, ilmeisesti vain PSU-sivustolla toimivaksi tosin.
Toimivuutta euro-tunnuksella en ole kokeillut, mutta alla pätkä SCEAn sivulta.
 
Vastaus: Trophy pelaajakortit

Innostuin sitten itsekin tekemään Playfire - profiilin. Ihan kätsy palvelu :)



Enhän mä enää muistaa, mitä Trophyja olen saanut enkä jaksanut mennä katsomaan niitä, mutta heti kun jaksan/ehdin/muistan mennä katsomaan, niin päivitän tuon kortinkin.

Sen mä muistan, että olen jo level 5:llä :)
 
Vastaus: Trophy pelaajakortit

Innostuin sitten itsekin tekemään Playfire - profiilin. Ihan kätsy palvelu :)



Enhän mä enää muistaa, mitä Trophyja olen saanut enkä jaksanut mennä katsomaan niitä, mutta heti kun jaksan/ehdin/muistan mennä katsomaan, niin päivitän tuon kortinkin.

Sen mä muistan, että olen jo level 5:llä :)
Dodii! Tässä päivitetty lista:



Oho! Oonko mä oikeesti keränny jo 150 Trophya !?! :confused: Ei kyllä uskois...
 
Vastaus: Trophy pelaajakortit

Dodii! Tässä päivitetty lista:



Oho! Oonko mä oikeesti keränny jo 150 Trophya !?! :confused: Ei kyllä uskois...
Eddy hyvä, linkkisi päivittyy automaattisesti, kun päivität siellä sivulla. ;)

PS. minullakin jo 62, pronssit tulevat kyllä melkolaista vauhtia pelkästään pelin pelaamisestakin, tulee suoritettuu helposti ne palkinnot.
 
Vastaus: Trophy pelaajakortit


HYLLYSSÄ
  • Buzz! Visailun maailma
  • FIFA 10
  • Gran Turismo 5
  • Grand Theft Auto IV
  • NHL 12
OMISTETTU
  • Batman: Arkham Asylum
  • Call of Duty 4: Modern Warfare
  • Fallout 3 [P]
  • Guitar hero 3
  • LittleBigPlanet [P]
  • Midnight Club: Los Angeles [P]
  • Mirror's Edge
  • Motorstorm: Pacific Rift
  • Need For Speed: Hot Pursuit
  • Oblivion Game of The Year Edition
  • NFS ProStreet
  • Ratchet & Clank: Tools of Destruction
  • Red Dead Redemption
  • Resistance: Fall of Man
  • Uncharted: Drakes Fortune [P]

PSN

  • Super Stardust HD (+ SOLO PACK)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Trophy pelaajakortit

Siis hetkonen. Eikös tuo Playfire hae automaattisesti noi trophyt korttiin? Vai pitääkö ne oikeasti itse naputella sisään? :confused:
 
Vastaus: Trophy pelaajakortit

Siis hetkonen. Eikös tuo Playfire hae automaattisesti noi trophyt korttiin? Vai pitääkö ne oikeasti itse naputella sisään? :confused:
Ei hae. PSN ei tarjoa vieläkään minkäänlaista ulkoista Trophy-rajapintaa, joten ainoa vaihtoehto on nakutella tiedot itse käsiin. Sen verran hanurista, etten ole jaksanut edes vaivautua. PSN:n omat PSN-profiilikortitkin ovat tässä vaiheessa vielä ihan vitsejä.
 
Vastaus: Trophy pelaajakortit

Ei hae. PSN ei tarjoa vieläkään minkäänlaista ulkoista Trophy-rajapintaa, joten ainoa vaihtoehto on nakutella tiedot itse käsiin. Sen verran hanurista, etten ole jaksanut edes vaivautua. PSN:n omat PSN-profiilikortitkin ovat tässä vaiheessa vielä ihan vitsejä.

Auts. Sitten jää kyllä tämä homma väliin.
Kiitos tiedosta, etten turhaa aloittanut tuhlaamaan aikaa ihmettelyjen kanssa.
 
Vastaus: Trophy pelaajakortit

JOS456.png
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Trophy-pelaajakortit

Itelläni tullut nyt aina ihan tavaksi, että aina kun oon kerännyt PS3:lla trophyjä, niin ihan automaattisesti ilman mitään muistamista suuntaan oitis tonne Playfireen ja päivitän korttini. Joten mun korttini on koko ajan milteinpä ajan tasalla. =D

Tässä omani:



Klikkaamalla korttia näkee myös mun profiilin, jossa oon myös arvostellut kaikki omistamani PS3-pelit. ^^ Paitsi skate 2:n, koska se julkaistiin vasta. Itelläni tuo kortti on tollanen pitkula, jotta se sopii paremmin tonne Gametrailersin foorumin allekirjotukseen.
 
Ylös Bottom