Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Playstation Network -huoltokatkokset (ja yleiset PSN-häiriöt)

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Playstation Network -huoltokatkos lauantaina 18.4.2009

Ensi viikon tiistaina (21.4.) klo 09 alkaen vuorossa on sitten ihan oikea koko PlayStation Networkin "oleellinen huoltokatko". Katko kestää sen minkä kestää, mutta oletettavasti useamman tunnin.

Lähde: PlayStation.com

Onko odotettavissa jonkinlaisia muutoksia storen käyttöliittymään?
 
Vastaus: Playstation Network -huoltokatkos lauantaina 18.4.2009

Onko odotettavissa jonkinlaisia muutoksia storen käyttöliittymään?
Tuskinpa. Luulen, että se vaatisi uuden firmiksen itse Pleikalle. SingStoren käyttöliittymä sen sijaan tulee muuttumaan, mutta sekin on mahdollista pelipäivityksen ansiosta.
 
Vastaus: Playstation Network -huoltokatkos la 18.4.2009 ja ti 21.4.2009

Toimiiko PSN nyt? En itse pääse käsiksi pleikkaan nyt, olen katsos koulussa.
 
Vastaus: Playstation Network -huoltokatkos la 18.4.2009 ja ti 21.4.2009

Toimii.

Ja voi perhana. Ihmettelin että taaskaanko ei onnistunut se Warhawkin serverin hostaus 4 tunnin ajan, mutta tietenki mun tuurilla oli just tänä aamuna se katkos. :D
 
Vastaus: Playstation Network -huoltokatkos la 18.4.2009 ja ti 21.4.2009

Ei paniikkia! Taas on huoltokatko.
Hey folks,

In about an hour (4PM BST) PSN will undergo essential maintenance.

If you are signed in to PSN before the maintenance commences, you should not experience any problem. If you attempt to sign in during the maintenance, your sign in may be denied. Account Management and the PlayStation Store may also be temporarily unavailable. Online Gaming should not be interrupted, provided that you are signed in to PSN.

We anticipate that this maintenance will finish at 20:30 BST - however the effects on PSN Sign-ins should only last until 18:30 BST.

Lähde: PlayStation.com
 
Vastaus: Playstation Network -huoltokatkos la 18.4.2009 ja ti 21.4.2009

Ja voisikos joku viisas kertoa, että mihinkäs kellon aikaan tuo sitten loppu tuo huoltokatko täällä Suomenmaalla :eek:
PSN-kirjautumisongelmien osalta klo 20:30, koko huoltokatko päättyy klo 22:30.
 
Vastaus: Playstation Network -huoltokatkos la 18.4.2009 ja ti 21.4.2009

Huomenna ja lauantaina tiedossa taas pienet huoltokatkot.
Date: Thursday 14th May 2009
Start time: 3pm AEST
End Time: 6pm AEST

Date: Saturday 16th May 2009 - Sunday 17th May 2009
Start time: 4.30pm Saturday 16th May
End Time: 6.30am Sunday 17th May

These outages are going to effect all Sony Computer Entertainment title's for the duration of the maintenance, E.g. : Killzone 2 - Resistance 2 - Warhawk...
Jos tuo AEST on olevinaan jotain Australian aikaa, sijoittuvat katkot Suomessa torstaina klo 08-11 ja lauantaina klo 9:30-23:30 (!). (Lauantaina ei näemmä paljoa sitten pelailla verkossa Pleikalla...)
 
Vastaus: Playstation Network -huoltokatkos to 14.5.2009 ja la 16.5.2009

Huoltokatkolla tuntuu taas olevan. Pitääpä katsoa, löytyisikö pituudesta tällä kertaa tietoa.

Update! Foorumikohinan perusteella vaikuttaa kovasti suunnittelemattomalta katkolta, eli päättymisaikaa ei voi mitenkään edes arvioida. Koettakaa kestää!
 
Vastaus: Playstation Network -huoltokatkos to 14.5.2009 ja la 16.5.2009

Koko päivän temppuillu tuo Playstation Network, ja sanonu että networkkiä huolletaan. Nyt näyttäs olevan taas toiminnassa.
 
Vastaus: Playstation Network -huoltokatkos to 14.5.2009 ja la 16.5.2009

Onks siellä nyt joku katkos menossa kun heitti yhtäkkiä codista ulos ja muutenkin pelit katkee vähän väliä. :confused:
 
Vastaus: Playstation Network -huoltokatkos to 14.5.2009 ja la 16.5.2009

Onks siellä nyt joku katkos menossa kun heitti yhtäkkiä codista ulos ja muutenkin pelit katkee vähän väliä. :confused:

Itselleni herjaa että on huoltokatko menossa kun yritän kirjautua PSN:n.
 
Vastaus: Playstation Network -huoltokatkos to 14.5.2009 ja la 16.5.2009

Onks siellä nyt joku katkos menossa kun heitti yhtäkkiä codista ulos ja muutenkin pelit katkee vähän väliä. :confused:
Säätö näyttää edelleen jatkuvan, ja esim. Storeen ei pääse ollenkaan.
 
Vastaus: Playstation Network -huoltokatkos to 14.5.2009 ja la 16.5.2009

Urgh. Juuri kun olin rupeamassa lataamaan Suikodenia USA-Storesta niin päätti pätkäistä. Kerkesin jopa maksaa... ; D
 
Vastaus: Playstation Network -huoltokatkos to 14.5.2009 ja la 16.5.2009

Ilmeisesti huolto päällä tai muuten vaan PSN poikkikatki kun ei halua meikäläistä päästää sisään ja PSBE:n oikeasta yläreunasta löytyvä pallukka on Off-asennossa.
 
Vastaus: Playstation Network -huoltokatkos to 14.5.2009 ja la 16.5.2009

Ilmeisesti huolto päällä tai muuten vaan PSN poikkikatki kun ei halua meikäläistä päästää sisään ja PSBE:n oikeasta yläreunasta löytyvä pallukka on Off-asennossa.

Täällä päässä toimii jälleen ;)
 
mä yritän ekaa kertaa liittyä playstation networkkiin niin en pääse millään ku mikään salasana ei toimi mikä on vikana?
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat (Lue PS3 Verkko-FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

minulla tulee virhe ilmoitus 80710092. Mitä toi Tarkoitaa oikein ? :mad:
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat (Lue PS3 Verkko-FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Taitaa olla jotain isompaa. Mullaki nakkaa ulos PSN;stä. Netti toimii pleikkarilla kyllä.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom