Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

Nyt näitä tyhmempiä kysymyksiä. Voikos Storen lompakossa olevaa rahaa käyttää plus tilauksen uusimiseen? Tämä tuli mieleen kun meinasin ostaa livekortista 50€ Storen lompakkoon täytettä mutta tämän lisäksi myydään erikseen vielä plus jäsenyyttä ja tätä 12kk plus jäsenyytta ei ole tarjolla tällä hetkellä. Eli jos lisään vain lompakkoon rahaa niin plussan uusiminen pitäisi onnistua ongelmitta?
 
Nyt näitä tyhmempiä kysymyksiä. Voikos Storen lompakossa olevaa rahaa käyttää plus tilauksen uusimiseen? Tämä tuli mieleen kun meinasin ostaa livekortista 50€ Storen lompakkoon täytettä mutta tämän lisäksi myydään erikseen vielä plus jäsenyyttä ja tätä 12kk plus jäsenyytta ei ole tarjolla tällä hetkellä. Eli jos lisään vain lompakkoon rahaa niin plussan uusiminen pitäisi onnistua ongelmitta?
Pystyy
 
Tulin pätemään, joo tottakai pystyy. Se kun ostat vaikka kaupasta sen plus jäsenyyden sillä voit (tietenkin) uusia vain plussaa, jos sulla on PSN lompakossa rahaa, sillä voit tehää mitä haluut, ostaa pelejä, season pässejä tai vaikka uusia plussaa.
 
Siis hetkonen, mulla on aiemmin PS+ päivittynyt itsestään kerran kuussa, eli aina vain ollut 1kk tilaus päällä. Niin oikeastikko Sony tarjoaa mulle Black Friday alesta vaan 1kk tilausta, enkä voi valita yhtään pidempää aikajaksoa? Tarkoitus oli ostaa 12kk Extraa tai Premiumia mutta ei tää Store tarjoa mulle kun esim. Premium tilausta 0,63€ hinnalla (-30%) jäljellä olevilta 8 päivältä. :D Mitä helvettiä?

Onko tämä oikeasti näin skämmi tänä vuonna vai enkö vain osaa nyt etsiä tuosta noita 3kk ja/tai 12kk vaihtoehtoja.
 
Sovelluksesta tarkistin asiaa, niin ainakin itse pääsen PS Store-välilehdeltä -> Tilauksen hallinta-valikosta -> Change plan-valinnasta tarkastelemaan ja muuttamaan laskutusväliä. Oletettavasti joku vastaava löytyy myös konsolista. Se oletusmainos käsittääkseni tarjoaa vain sitä nykyisen laskutusvälin mukaista tarjousta. Tarkista jos löydät tuolta ohjeen mukaisesta paikasta tarjouksen myös vuodelle.
Kokeilin, tälläistä vain näyttää. Kun painan tuosta jatka tason korotukseen niin ei senkään jälkeen anna vaihtaa laskutusväliä. Tulee vain "hyväksy" vaihtoehto.

Edit. Ja mulla on näköjään atm 1kk Extra tilaus eli tuo Premium ainoa mistä voi alennusta saada. En vain saa mistään pidempää laskutusväliä.
 

Liitetiedostot

  • Screenshot_2023-11-24-16-21-14-81_fff335ca613a5f557fcea787596aedca.jpg
    Screenshot_2023-11-24-16-21-14-81_fff335ca613a5f557fcea787596aedca.jpg
    250,6 KB · Lukukerrat: 29
Sony on kyllä kussut nämä PS+ asiat aika totaalisesti, näin kuluttajan näkökulmasta. Asiat oli hyvin silloin kun sai tarjouksesta vuoden siihen noin 35€ hintaan, nyt pitäisi pulittaa 72€, ei vaan yksinkertaisesti taivu tuohon hintaan, varsinkin kun ottaa huomioon sen että extra taso käärii peleistä kaikki helmet.

Ei vaan pysty maksamaan 72e siitä voi silloin tällöin pelata netissä, mielestäni tuohon hintaan pitäisi saada nykyinen premium tilaus ja pelkkään nettipeliin pitäisi tulla oma halpa taso.
 
Mulla kun premium loppuu niin en sitä kyllä uusi. Otin kokeeksi, jos jotain sillä saatavia pelejä olisi pelannut, mutta eipä ole tullut. Extralla pärjää hyvin, ja ilman sitäkin varmaan.
 
Mullakin loppuu PS+ maaliskuussa enkä ole aikeissa hankkia lisää aikaa. Jos ehtisin pelaamaan joskus plussapelejä, voisin jatkaa tilausta, mutta on aina liikaa pelattavaa muutenkin. Netissä en ole viime vuosina pelannut pleikkarilla kuin GT Sportia, joka nyt on jo melkoisen väsynyt viritys ja loppuu ensi vuonna kokonaan, joten ei tule ikävä nettipelejäkään. Jos GT7:n nettipeli olisi ollut parempi, olisi ollut edes jotain houkutusta jatkaa.
 
Itsellä on tällä hetkellä premium kun sen sai päivitettyä alle eurolla loppuajaksi. Täytyy sanoa että aika surkealta vaikuttaa, varsinkin käytettävyyden osalta, vaatii taitoa tehdä noin vaikea ja paska käyttöliittymä, käytettävyys on 1/5 ja kyseessä on iso firma ja palvelu on helvetin kallis.

Ongelma on siinä että tuo on niin pirun kankea, ei löydä mitään ja seikkailet joissain valikoissa puoli tuurilla.
 
Essential Plus joulukuun plussapelit:
GAHXzzkWYAAbLel

PlayStation Plus Monthly Games for December: Lego 2K Drive, Powerwash Simulator, Sable -psblog
 
Sable oli jo joskus Game Passissa ja sille suosittelut. Voisi maistua varsinkin jos fiilistely BotW:n tapaan maistuu koska myös Sablen maailmassa on aika paljon tyhjää tilaa "hengittää". Pidin itse Sablesta merkittävästi enemmän kuin BotW:sta ja ehkä isoin syy on tuo kansikuvassakin näkyvä kulkuneuvo, jonka avulla ei tarvitse hitaasti löntystää paikasta toiseen. Graafinen tyyli myös kivan erikoinen.
 
Pesusimulaattori oli itselleni vähän turhan konkreettinen esimerkki tilauspalvelun täytemateriaalista ja Sable puolestaan yritti olla jotain, mihin sillä ei omat paukut kuitenkaan riitä.
Sablesta en sen enempää sano mutta jännä miten erilainen suhtautuminen voikaan olla noiden tilauspalveluiden tarjontaan.

Minusta juuri tuollaiset oudot ja erilaiset nimikkeet on koko homman suola. Ne kaikkien tuntemat ja miljoona kertaa eri muodoissa pelatut Marvel's Assassin's Call of Horizonit on jo niin nähtyä peruskauraa.

Minä ainakin arvostan Game Passia nimenomaan siinä että vaikka en tiedostaisi haluavani virtuaalisesti pestä asioita painepesurilla niin tuon palvelun kautta voin senkin asian selvittää. Ja saada siinä mukavan erilaisen pelikokemuksen.

Siis sen enempää Powerwashia mitenkään puolustaen. Jäi itsellä kesken kun aiheutti jostain syystä huonovointisuutta. Asia, jota on aiemmin aiheuttaneet vain VR-pelit. Muuten olisin voinut vähän voimapestäkin.
 
Legoa voi hetken koittaa, muut on tullu pelattua gamepassista. Powerwash oli hetken hauskaa mutta ohjaimen tatilla jotenki liian stressaavan kömpelöä ja liikaa pesemistä että deletoin.
 
Ps plussa premium tilaajille avautuu nyt ainutlaatuinen tilaisuus. Gollumin tunnin mittainen testi on lisätty kirjastoon.


Huh huh, nyt jos koskaan kannattaa päivittää premiumiin! o_O

Yes lisää ripulia pelikirjastoon jotka unohtuu sinne! Vai onks noista jokin pelaamisen arvoinen?
 
Powerwash oli hetken hauskaa mutta ohjaimen tatilla jotenki liian stressaavan kömpelöä ja liikaa pesemistä että deletoin.
Nopeasti vaan käynnistin jotta saan playstation stars pisteet kerättyä ja kävin optionsit tsekkaamassa ja oli siellä myös motion function valittavissa eli gyro tähtäys pitäisi olla tuettuna.
 
Mä kysyisin pari juttua. Eikös se ollut niin että Premium ja extra versioiden ilmaispelit tulee poistumaan ennemmin tai myöhemmin? Lähinnä mietin kun kokeilin sitä Farming Simulator 22 peliä ja kyllä mä siihen tykästyin. Niin ajattelin että pitäiskö ostaa fyysisenäkin. Ja samasta pelistä kysyisin kun se mikä on fyysisenä myynnissä on Premium edition ja ilmeisesti se jonka saa tällä hetkellä ilmaiseksi on perusversio
 
Ylös Bottom