Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Täällä myös onnistui, kiitos. En tosin ehtinyt testata millään muulla alustalla.Mulla oli nykyinen Essential tilaus voimassa 24.12 saakka. Sain ostettua PS Apin kautta essentialia lisää vuodeksi hintaan 53,96 euroa. Käykääs sieltä katsomassa niin saatte halvemmalla jossei konsolilta onnistu!
Onkohan tämä joku bugi sitten sillä vaikka miten ite yritän niin en moista alennusta löydä.Täällä myös onnistui, kiitos. En tosin ehtinyt testata millään muulla alustalla.
En tiedä vaikuttaako se sitten jos on plussa aika loppumaisillaan. Mulla on heinäkuulle asti voimassa oma tilaus.Itsellä ei myöskään alennusta PS Appissa eikä konsolissa. Selaimella en ole kokeillut.
Mulla näyttää tarjoukset muihin tilauksiin mutta essentialille vain osta toinen tilaus kohta ja sieltä tarjoaa normaalihintaa. Ehkä se vaikuttaa kun mun nykyinen tilaus on heinäkuulle asti voimassa. En tiä.Löysin tarjouksen:
PS App - Store - Tilaukset välilehti - tutustu playstation plussaan (lue lisää) - scrollasin sivun alareunaan ja sieltä löytyi tarjoushinnat myös Essentialille.
Erikoista. Ehkä omalle kohdalle osui joku bugi sitten. Tililtä läks kuitenkin se tarjoushinta ja nyt on ps essential voimassa 24.12.2024 saakka.Mulla näyttää tarjoukset muihin tilauksiin mutta essentialille vain osta toinen tilaus kohta ja sieltä tarjoaa normaalihintaa. Ehkä se vaikuttaa kun mun nykyinen tilaus on heinäkuulle asti voimassa. En tiä.
Oliskohan sulla automaattinen uusiminen päällä? Peruutahan se automaattinen uusiminen ja kokeile sitten uudestaan antaako tarjouksenNo oli miten oli niin hyvä, että osui kohdalle
Testasin vielä selaimen kauttakin niin ei tälle naamalle irtoa tarjousta sitten millään. Noh ensi vuonna uusi yritys
Ei ole päällä.Oliskohan sulla automaattinen uusiminen päällä? Peruutahan se automaattinen uusiminen ja kokeile sitten uudestaan antaako tarjouksen
Täältä löytyi myös! Kiitokset vinkistäLöysin tarjouksen:
PS App - Store - Tilaukset välilehti - tutustu playstation plussaan (lue lisää) - scrollasin sivun alareunaan ja sieltä löytyi tarjoushinnat myös Essentialille.
Löyty myös täällä,kiitokset vinkistä.-24 vuoden loppuun on nyt.Löysin tarjouksen:
Mulla sama, ei tarjoa tarjoushintaaMulla näyttää tarjoukset muihin tilauksiin mutta essentialille vain osta toinen tilaus kohta ja sieltä tarjoaa normaalihintaa. Ehkä se vaikuttaa kun mun nykyinen tilaus on heinäkuulle asti voimassa. En tiä.