Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

Essential Plus tammikuun plussapelit:
GCXkRQUWsAE63XZ

PlayStation Plus Monthly Games for January: A Plague Tale: Requiem, Evil West, Nobody Saves the World -psblog
Olivatko nämä nyt sellaisia pelejä sitten, jotka pysyvät pelattavina niin kauan kuin tuo plussa-jäsenyys on voimassa? Vai ovatko pelattavina vain jonkun määräajan?
 
Kuukausittaiset "Essential"-tason pelit ovat pelattavissa jäsenyyden ajan.
Aika hyvät pelit sitten tosiaan tammikuulle. Harmi kyllä nuo kaikki ovat minulla jo ennestään. Plague Tale: Requiem ja Nobody Saves the World XSX:lle ja Evil West PS5:lle. Erittäin hyviä pelejä kaikki kolme joka tapauksessa - varsinkin ilman lisämaksua.
 
Ps+ tuli otettua Evil West peluuseen ja huhhuh että on vaikea peli, ei riitä sorminäppäryys vaan piti laittaa story mode ja silti olen henkihieverissä tietyissä kohdissa. Nyt olisi enään Final Boss mutta en vaan saa tapettua sitä, kyllä on pelintekijät kussu pahasti tämän "story moden" se ei sitä todellakaan ole. Tässä vissii pystyy nakkaa co-opin josko jonkun avulla sais pelin läpi!
 
Sama vika rahikaisella eka jokun punainen hämis mahdoton vastuttaja story modella,kiva ois räiskiä mut tähän jäi tääkin
 
Voi pyhä rapu!! Sony teki sen mihin en ikinä uskonut. Rally Cross (PS1) tulee PS+!!!!

On mun kaikkien aikojen lempipeli. Eikös noita klassikoita saa ihan ostaa erikseenkin? Niin ei tarvitse Premiumia tilata yhden pelin takia.
 
Voi pyhä rapu!! Sony teki sen mihin en ikinä uskonut. Rally Cross (PS1) tulee PS+!!!!

On mun kaikkien aikojen lempipeli. Eikös noita klassikoita saa ihan ostaa erikseenkin? Niin ei tarvitse Premiumia tilata yhden pelin takia.
Oli myös oma suosikkipeli, tuntui että oli eka autopeli jossa oli hyvät fysiikat. Olin johonkin tämän pelin kehittäjä jantteriin yhteyksissä jostain pelin euro vs jenkki fps jutuista ja tuli höpöteltyä ao. pelin koodailusta.. En muista olinko pelannut pelin demo versiota ja lähettikö tyyppi sitten mulle täys version vai rally cross 2 :D
 
Voi voi pojat teille tulee kyllä karu herätys kun sitä nyt menette pelaamaan :D
Onhan se mahdollista, kun on aika personaallinen kiikkerä ohjattavuus ja siihen päälle ainakin PS1:llä peli ei sujuvasti pyörinyt. En tiedä paraneeko suorituskyky näissä uusissa julkaisussa.

Toisaalta Rally Crossia tuli pelattua joku reilu 10 vuotta, joten kyllä se aika hyvin silloin aikaa kesti modernimpien pelien rinnalla. Ja toisaalta eipä nykyään kovinkaan monessa arcade-ajelussa ole mikään kovin hyvä pelattavuus, joten ei se välttämättä mikään shokki ole palata vanhaan klassikkoon.

Ja onpa vielä lisäksi ohjain parempi mitä aikoinaan PS1/PS2 (jopa ristiohjain), joten siinä asiassa uusintajulkaisu pesee ainakin retroilut.
 
Gran Turismot 5 ja 6 sekä Formula One Championship Edition kun vielä joskus tulis. Levyllä nuo löytyy, mutta ei tuo ratti toimi PS3 ilman kikkailuja. Ja olishan se nyt mukavampi pelata samalla konsolilla kaikkia.
 
Gran Turismot 5 ja 6 sekä Formula One Championship Edition kun vielä joskus tulis. Levyllä nuo löytyy, mutta ei tuo ratti toimi PS3 ilman kikkailuja. Ja olishan se nyt mukavampi pelata samalla konsolilla kaikkia.
Todennäköisyys noille on käytännössä nolla. GT5/6:n serveritkin on sammutettu vuosia sitten, ja muutenkin vanhojen ajopelien kanssa lisenssit autovalmistajien jne. kanssa ovat vanhentuneet aikaa sitten. Ei maksa vaivaa alkaa niitä uusia.

Ylipäätään en jaksa uskoa, että Sony enää tuo Plus-valikoimaan PS3-pelejä edes striimattavaksi. Niiden aika on yksinkertaisesti ohi.
 
Ylipäätään en jaksa uskoa, että Sony enää tuo Plus-valikoimaan PS3-pelejä edes striimattavaksi. Niiden aika on yksinkertaisesti ohi.
Todennäköisesti, toivois vaan että edes jonkinlainen ponnistus nähtäis niiden vanhojen yksinoikeuksien tuomiseen nykyalustoille kuitenkin, ihan striimaamisen ulkopuolella, kun ei sitä rautaa ikuisuuksiin voida kuitenkaan ylläpitää.

Eikä mua sinällänsä haittais vaikka ne tulis ihan vaan sellasenaan ilman kummosempia resoluution tai FPS:n pumppauksia (mut suurinta osaa haittais). PS3 rauta oli sen verran vänkää et niitä ei tosta vaan porttailla ja rassata resoa 4k ja fps 60. Mut ei se kyllä nappia painamalla uudellekkaan raudalle käänny sit kuitenkaan, eiköhän tosta oo tehty laskelmia ainakin aikoinaan onko kannattavaa vai ei, totuus kuitenkin varmaan on se et aika pientä prosenttia oikeasti ne pelit kiinnostais.
 
Sony paljasti jo yhden helmikuun kuukauden peleistä. Kyseessä on Pleikkarin oma Splatoon-wannabe Foamstars.

We’ve kept all of you waiting since the announcement of Foamstars May of last year, but we’re happy to announce that Foamstars will release on February 6, 2024!

Foamstars will be included as a game in the PlayStation Plus Monthly Games lineup* for February and we’re ecstatic to be able to offer a chance to play.

Lähde: PS.Blog
 
Sony paljasti jo yhden helmikuun kuukauden peleistä. Kyseessä on Pleikkarin oma Splatoon-wannabe Foamstars.



Lähde: PS.Blog
Noin tuota voisi toki kokeilla. Ostamaan minua ei tuota ihan helpolla olisi saanut. Aika halvalta Splatoon-kloonilta kun on tosiaan näyttänyt. Voisi tuota sitten kuitenkin ilman lisämaksua ainakin kokeilla. Jos vaikka olisikin pelattavuus yllättävästi jopa edes lähellä Splatoonin tasoa, niin bonuksena olisi sitten Splatooniin nähden trophyt. Ne ovat minulle pelaamisessa kohtuullisen tärkeitä, vaikka varsin harvoin innostun niitä tosissaan jahtaamaan. Se on ainakin jonkin verran minua harmittanut, ettei Nintendolla ole mitään vastaavaa juttua. Sopisi Nintendon yksinoikeuspeleihin kuin nenä päähän.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom