Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Vaatimaton ehdotukseni olisi, että Vitan plussa eriytettäisiin omalle puolelleen, mutta mennään näillä nyt eteen päin.

No ainakin voin nyt kantaa oman Unchartedin ja Gravity Rushin paikalliseen GameStopiin ja viedä vaihdossa jotain tuoreempaa tilalle. Chronovolt on minulle täysin aiemmin tuntematon tapaus. Ilmeisesti pelimekaniikaltaan etäistä sukua PSP:n Mercurylle (fysiikka-puzzle)?

Quantum: kyllä laitteelle on pelejä, ne on vain piilotettu niin hyvin ettei kukaan niitä vahingossa ostaisi. Onneksi tulee Plus ja pelastaa.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Vaatimaton ehdotukseni olisi, että Vitan plussa eriytettäisiin omalle puolelleen, mutta mennään näillä nyt eteen päin.
Hmm, no ehkä. Jos joku haluaa asiallisen avausviestin kirjoittaa, siitä vaan. :)

Chronovolt on minulle täysin aiemmin tuntematon tapaus. Ilmeisesti pelimekaniikaltaan etäistä sukua PSP:n Mercurylle (fysiikka-puzzle)?
Chronovolt tuli ihan puskista, eli se on samalla ihan uusi ja ennen julkaisematon peli. Marble Madness tuosta itelleni tuli enemmän mieleen kuin Mercury.

Despite readying itself for release as part of PlayStation Plus’ expansion to the Vita next week, very little is known about PlayerThree’s upcoming portable puzzler Chronovolt. Fortunately, we had the mental fortitude – and spare time – to ask, er, Google for a little more information.

The game – which looks like a mash-up between Marble Madness and a H.G. Wells novel – promises over thirty levels of 3D puzzles, as players are challenged with the unenviable task of rolling a marble through increasingly difficult Escher-like arenas. The downloadable release features a rewind mechanic, which makes it possible to correct your mistakes – though we’re guessing that you won’t be able to turn back the clock as frequently as it seems in the trailer embedded below.

The title will boast both asynchronous multiplayer and online leaderboards. It’s been in development for quite a while as far as we can tell, with PlayerThree’s Luigi Fumero noting that production started on original Vita development kits. "The more we learned about the platform the more ambitious the project became,” he said. “The team has grown accordingly and we are extremely happy with the final result."

Lähde: Push Square
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Meikä kokeili saamaani koodia, mutta eipä pelittänyt. Herjasi väärää tai ei voimassaolevaa koodia.

Itsellä tuli koodi äsken ja sama ongelma. Ja korttitiedot on Storessa (ja siitä olen varma, koska just äsken päivitin kortin tiedot taas sinne). Missä ongelma?
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Itsellä tuli koodi äsken ja sama ongelma. Ja korttitiedot on Storessa (ja siitä olen varma, koska just äsken päivitin kortin tiedot taas sinne). Missä ongelma?
Eipä ole Sonyn suunnalta virallista meriselitystä missään vaiheessa annettu, joten koetetaan debugata tilannetta itse.

1) Oletko koskaan ollut Plus-jäsen?
2) Jos et, oletko vähintään 18-vuotias (PSN-profiilin mukaan)?
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Eipä ole Sonyn suunnalta virallista meriselitystä missään vaiheessa annettu, joten koetetaan debugata tilannetta itse.

1) Oletko koskaan ollut Plus-jäsen?
2) Jos et, oletko vähintään 18-vuotias (PSN-profiilin mukaan)?

1. Olen tälläkin hetkellä (eikö jossakin lukenut, että toimii sekä uusille, että vanhoille Plussalaisille?)
2. Olen (oikeasti sekä PSN-profiilin mukaan)

Ja kyseessä on päätili. Sehän oli koodin ehdoissa.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

1. Olen tälläkin hetkellä (eikö jossakin lukenut, että toimii sekä uusille, että vanhoille Plussalaisille?)
Sepä se kun en ole missään kampanjan virallisissa säännöissä nähnyt mainintaa puoleen taikka toiseen asiasta. Ihan maalaisjärjellä pitäisin aika outona tarjota 30 päivän TUTUSTUMISTA myös nykyisille jäsenille. Olisi siis aika luontevaa, että tarjouksen voisi hyödyntää vain totaalisena keltanokkana.

Koehenkilöksi tarvittaisiin täysi-ikäinen, jolla korttitiedot kunnossa, mutta joka ei ole ollut Plus-jäsen edes PSN-tietomurron jälkeisenä Welcome Back -lahjana. Jos edes tällainen ei saa koodia lunastettua, on SCEE taas vaihteeksi sössinyt jotain oikein kunnolla (esim. koodit aktivoimatta Storen puolelta).
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Eipä toiminu mullakaan tuo facebookin koodi. PC:llä koitin eka laittaa ja sano että tätä koodia ei voi laittaa PC:n kautta, ja sit pleikalla sano että koodi väärä tai ei voimassa. Olen plus jäsen ennestään.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Latasin juuri Cubixx HD kun olin ladannut jo huomasinkin että latasin vain koko pelin aktivoimisen. Nyt kun menin hankkimaan trialia niin sitten kun alkaa lataamaan sanoo että tämäkin on pari kilobittiä vaan. Eli miten toimin että saisin toimimaan tämän? :confused:
 
Nyt kun menin hankkimaan trialia niin sitten kun alkaa lataamaan sanoo että tämäkin on pari kilobittiä vaan. Eli miten toimin että saisin toimimaan tämän?
Odottamalla, että Sony saa tuon pelin osalta palikat järjestykseen Storessa. Tuo on jokin yleinen ongelma joillekin Plus-jäsenille.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Täällä ihan sama ongelma tuon Cubixxin kanssa. Hyvä tietää, että tuo on tunnettu vika ja saattaa jopa korjaantua :D
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Odottamalla, että Sony saa tuon pelin osalta palikat järjestykseen Storessa. Tuo on jokin yleinen ongelma joillekin Plus-jäsenille.

Latauslistan kautta saavat kultapossutkin ladattua trialin. Storen kautta suoraan latailtuna tulee vain aktivointikikkare.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Sieltä tosiaan sai cubixx hd ladattua, kun käy aktivoimassa trialin niin saa ladattua.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Onko se ilmestynyt latauslistaan myös niille, jotka eivät ole kokeiluversiota koskaan aiemmin ladanneet?

Muiden puolesta en voi puhua, mutta omassa tapauksessani kyllä.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Sonyn Spotify-vastine Music Unlimited pisti aika vastustamattoman tarjouksen Plus-jäsenille. 12 kuukauden Premium-jäsenyys irtoaa hintaan 11,99 e. Käytännössä eurolla kuussa pääsee käsiksi miljoonien biisien musakirjastoon, jota voi kuunnella Sonyn laitteiden lisäksi mm. iOS- ja Android-laitteilla sekä tietysti PC/Macilla. Ainoastaan Linux-client puuttuu.

Lisätietoa palvelusta löytyy lähdelinkistä.

Lähde: Sony Entertainment Network
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Sonyn Spotify-vastine Music Unlimited pisti aika vastustamattoman tarjouksen Plus-jäsenille. 12 kuukauden Premium-jäsenyys irtoaa hintaan 11,99 e. Käytännössä eurolla kuussa pääsee käsiksi miljoonien biisien musakirjastoon, jota voi kuunnella Sonyn laitteiden lisäksi mm. iOS- ja Android-laitteilla sekä tietysti PC/Macilla. Ainoastaan Linux-client puuttuu.

Lisätietoa palvelusta löytyy lähdelinkistä.

Lähde: Sony Entertainment Network

Olin juuri tulossa laittamaan tästä. Loistava tarjous, tuli ostettua, kun muutenkin palvelua tilaan.

Windows phone-tukea ei myöskään muuten ole, eli ei toimi Lumialla ainakaan vielä. Toivottavasti tuovat tuonkin mahdollisuuden. Ja toivottavasti päivittävät sovelluksen tason iOS:llä ja PS3:lla samalle tasolle Vitan sovelluksen kanssa, joka on tällä hetkellä aika paljon edellä monessakin mielessä.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Sonyn Spotify-vastine Music Unlimited pisti aika vastustamattoman tarjouksen Plus-jäsenille. 12 kuukauden Premium-jäsenyys irtoaa hintaan 11,99 e

Onko missään tietoa, kauanko tarjous on voimassa? Katsoin sovellusta PS3:lla ja tietokoneella netistä, mutta voimassaoloaikaa ei löytynyt. Olisi kiva tietää, että onko parin päivän tarjous, vai pitempiaikainen tarjous? Tänään laitoin tuon tarjouksen takia tilaukseen 20e PSN-kortin (maksaa 16e, joten säästää jos käyttää PSN-korttia eikä pankkikorttia). Se kortti tulee vasta ensi viikolla, joten jos tuo tarjous on voimassa vain esim. tämän viikon niin pitäisi äkkiä maksaa pankkikortilla.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Se tulee niille, jotka ovat käyneet Facebookissa tuota koodia anomassa

Itse en ole käyttänyt FB kahteen vuoteen ja olen saanut koodin silti suoraan sähköpostiini. Koodi toimi suorilta, vaikka tilillä ollut aiemminkin 30pv free membership. Tili oli linkitettynä Visaan koodin lunastusvaiheessa. Jopa pilvi tallennukset löytyivät yli vuoden takaa, joten se siitä "säilytämme niitä 5kk ajan jäsenyyden loputtua" =myyntipuheita.
 
cybereddie: Kiitos hyvistä havainnoista, vaikka lievästi hämääkin tuo koodin saaminen noin yllättäen ja pyytämättä. Ehkäpä niitä on lähetetty jollain logiikalla vanhoille Plus-kokeilijoille? Toisaalta tuossa nyt kumoutui teoria siitä, että koodin lunastaminen onnistuisi vain täydellisiltä Plus-neitsyiltä.

Tuo oli myös hyvä tietää, että pilvitallennukset ovat säilyneet noinkin pitkään. Ehkäpä se virallisissa puheissa mainittu puoli vuotta on jonkinlainen minimiaika, jonka jälkeen poistetaan, jos alkaa levytila loppua.
 
Ylös Bottom