Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Eipä nopeesti katottuna löytyny mistään, eli mitä tapahtuu jos mä pelaan silloin kun pitäs olla se automaattinen päivitys?
 
Eipä nopeesti katottuna löytyny mistään, eli mitä tapahtuu jos mä pelaan silloin kun pitäs olla se automaattinen päivitys?
Ei mitään. Jos käytät konsolia koko sen valitsemasi aikaikkunan ajan, jää automaattinen päivitys siltä erää sit tekemättä.

Mutta jos vaikka pelaat klo 05:55* asti ja sitten sammutat konsolin, ehtii automaattinen päivitys käynnistyä. Ja se tosiaan hoitaa hommansa loppuun, vaikka aikaikkuna muuten sulkeutuisikin. Ei siis haittaa, että aikaa on vain viisi minuuttia jäljellä ja tulossa on 2 gigan BF3-päivitys. Päivitys ladataan kokonaan ja vasta sitten tonttu lopettaa työnsä.

* Valittuna 04-06.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Ei mitään. Jos käytät konsolia koko sen valitsemasi aikaikkunan ajan, jää automaattinen päivitys siltä erää sit tekemättä.

Mutta jos vaikka pelaat klo 05:55* asti ja sitten sammutat konsolin, ehtii automaattinen päivitys käynnistyä. Ja se tosiaan hoitaa hommansa loppuun, vaikka aikaikkuna muuten sulkeutuisikin. Ei siis haittaa, että aikaa on vain viisi minuuttia jäljellä ja tulossa on 2 gigan BF3-päivitys. Päivitys ladataan kokonaan ja vasta sitten tonttu lopettaa työnsä.

* Valittuna 04-06.

Itse olen huomannut tässä automaattisessa päivityksessa seuraavaa:
Mulla on valittuna aikahaarukaksi 20-22.

1. Yleensä tuohon aikaan katselen pleikkarilla esimeksiksi elokuvia. Kun sammutan konsolin esim klo23 niin se kuitenkin käynnistää itsensä ja alkaa päivittelemään.
2. Joskus välillä sattuu olemaan koko päivän pleikan virtapiuha pois seinästä. Pistän töpselin seinään esim. puolen päivän maissa niin kone käynnistyy itsekseen ja alkaa päivittelemään...
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Itse olen huomannut tässä automaattisessa päivityksessa seuraavaa:
Mulla on valittuna aikahaarukaksi 20-22.

1. Yleensä tuohon aikaan katselen pleikkarilla esimeksiksi elokuvia. Kun sammutan konsolin esim klo23 niin se kuitenkin käynnistää itsensä ja alkaa päivittelemään.
2. Joskus välillä sattuu olemaan koko päivän pleikan virtapiuha pois seinästä. Pistän töpselin seinään esim. puolen päivän maissa niin kone käynnistyy itsekseen ja alkaa päivittelemään...

Itsekin olen huomannut saman. Viime viikolla hankin uuden TV-tason ja sen paikalleen laittamisen takia PS3:n virtajohto oli irti koko aamun (PS+ päivitys on 06-08). Päivällä laitoin virtajohdon kiinni ja PS3 käynnistyi ja teki PS+ hommat ja sammui.
Ja ei ole ainoa kerta. On myös muulloinkin tehnyt noin.
 
Joo tuttu juttu, minulla on sellainen roikka missä on katkaisija niin sillä pistän yleensä ainakin arkiöiksi virrat poikki telkkarista ja pleikkarista ynnä muista, niin aina kun iltapäivällä tulen kotiin ja napsautan viihdenurkkaukseeni virrat päälle, pleikkari herää ja heittää tallennukset pilveen. Mielestäni ihan hyvä että tekee näin.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Kiitos kaikille näistä lisätiedoista. Eli näemmä automaattitontun logiikkaa on kasvatettu sen verran, että jos koko aikaikkunan ohi mennään jostain syystä, tartutaan toimeen heti seuraavan tilaisuuden tullen.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Q: Voinko kopioida Online Storageen ladattuja lukittuja tallennuksia myös toiseen PS3-järjestelmään?
A: Voit, mutta sama 24 tunnin rajoitus pätee siihenkin.

Q: Voinko kopioida Online Storageen ladattuja lukittuja tallennuksia toiselle PSN-tunnukselle?
A: Et voi.
Tämä tuli ajankohtaiseksi kun vanha julkkarikone sanoi sopimuksen irti. Ensiksi jouduin marisemaan Pleikkarin tukeen kun Plussa-jäsenyyteni oli mennyt umpeen ja pilvessä oli läjä suojattuja tallennuksia, joita nyt ei vaan saa takaisin ellei plus-palvelu ole aktiivinen. (Mielestäni tämä pitäisi toimia niin että kun jäsenyys on lopussa, joko käyttäjä saisi herjan että "lataa tallennukset takaisin PS3:lle tai että synkkaus toimisi toisin päin, ja tallennukset palautuisivat pleikalle.) Onneksi oli PS+ kokeilukoodi s-postissa ja latasin tallennukset uudelle koneelle.

Tallennukset kopioituivat nätisti takaisin, mutta esimerkiksi Rock Band 2 -tallennus ei enää toimi, vaikka samalla PSN-tunnuksella sitä yritän käyttää. Tämä pilvipalvelu ei tässä kohtaa vastaa sitä mitä itse siltä halusin. :rolleyes:
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Tallennukset kopioituivat nätisti takaisin, mutta esimerkiksi Rock Band 2 -tallennus ei enää toimi, vaikka samalla PSN-tunnuksella sitä yritän käyttää. Tämä pilvipalvelu ei tässä kohtaa vastaa sitä mitä itse siltä halusin. :rolleyes:
Rock Band 2 on näitä (onneksi) harvinaisia poikkeuksia, joissa tallennus on sidottu PSN-tunnuksen lisäksi myös itse PS3-järjestelmään. Tuohon ei edes Online Storage auta, vaan Harmonixin pitäisi päivittää peliään ja tehdä tallennussysteemistään vähemmän natsi.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Plusjäsenyyteni loppuu tänään klo 21.00! En saa Batmania! Eikä 30 päivän ilmainen koodikaan näköjään toimi! :(
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Plusjäsenyyteni loppuu tänään klo 21.00! En saa Batmania! Eikä 30 päivän ilmainen koodikaan näköjään toimi! :(

Kannattaa kokeilla nyt kun plusjäsenyys on loppu toimii paremmin silloin. Ainakin näin olen ymmärtänyt että kun on plusjäsen et pysty aktivoimaan tuota, muuten kyllä.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Kannattaa kokeilla nyt kun plusjäsenyys on loppu toimii paremmin silloin. Ainakin näin olen ymmärtänyt että kun on plusjäsen et pysty aktivoimaan tuota, muuten kyllä.
ja muutenkin 90 vuorokauden plussan saa nyt 7. joulukuuta asti hintaan 9.95€
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Pelin julkaisun aikaan hieman keskusteluakin herättänyt, pelin uutena ostaneille kaupan päälle tullut Catwoman-DLC ei PS-blogin kommenttivastausten mukaan ole mukana tässä plussalahjusversiossa.

Kyllä se Kissanainenkin sieltä tuli, lähtee ihan automaattisesti lataukseen pelin mukana.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Kalliiks tuli batman,katevarausta 29e näkyy tilillä.Taitaa bugaa toi store ?
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Mistäs löytyy se limbon demo? Latauslistaan ilmesty vaan se unlock tiedosto, eikä haullakaan löydy demoa erikseen.
 
Samoja ongelmia täällä. Batmanistä pitäisi maksaa se 30 € ja Limbon demoa ei näy missään.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Kalliiks tuli batman,katevarausta 29e näkyy tilillä.Taitaa bugaa toi store ?

Tämän takia kannattaa aina tarkistaa, että onko hinta ostoskorissa varmasti se 0€ ostotapahtuman yhteydessä.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Mä ainakin sain sen batmanin ilmaseks ladattuu, joten auttaiskohan jos poistaa ne kortin tiedot?
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Limbo löytyy ainakin PS3 games osiosta, pitäisi olla Limbo Trial & Unlock.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Joo siis siellä kuvauksessakin lukee että se on triali, mutta latausnappulasta lähtee vaan se unlockki tulemaan. Kai se täytyy ettii sieltä latauslistalta jos ei muuten onnistu...
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Mistäs löytyy se limbon demo? Latauslistaan ilmesty vaan se unlock tiedosto, eikä haullakaan löydy demoa erikseen.

Menet hakuun, kirjoitat Limbo, valitset Limbon ja sitten painat "Try Free Demo". Sitten alkaa demon lataus.
 
Ylös Bottom