Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

Mitä kaikkea siitä kaupanpäällis-LBP:stä on karsittu? Ehkä tän vois sittenkin ostaa vuodeksi, tuleepahan kokeiltua.

Hyvä kysymys.
PSN+ LBP installoituna alle 2200Mt
BR USA LBP RAR-pakattuna alle 9200Mt
BR EUR LBP RAR-pakattuna alle 8800Mt

Lisätään vielä:

PSN+ WipEout inst alle 1200Mt
BR EUR M7 WipEout RAR-pakattuna alle 2150Mt

WipEout ehkä "täysi" versio? (M7 = 7 eri kieltä)
Korjatkaa mikäli löydätte parempaa tietoa.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

Kiitos TT-2k:lle selvityksistä.

Hyvä kysymys.
PSN+ LBP installoituna alle 2200Mt
BR USA LBP RAR-pakattuna alle 9200Mt
BR EUR LBP RAR-pakattuna alle 8800Mt

PS3:n BR-levyillähän on tyypillisesti isoja määriä redundanttia dataa lataamisen nopeuttamiseksi, ja videoita ja vastaavia ei ole aina optimoitu kovin tarkasti. Etenkin edellisestä voi LBP:n tapaisen pelinkin kohdalla säästyä helposti useita gigoja.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

Toivottavasti ne ei nyt tois semmost chattii mikä pilais kaikki räiskintä pelit sillä et voit kuolleista huudella eläville kavereille missä vihut piilee. Edellyttäen et juuri sitä tuo cross-game chatti meinaa, ****ttaa ihan tarpeeks jo ihmiset jotka pelaavat pelejä skypen välityksellä.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

Kai se on alettava itekki skypettää. ;) Joo kyl daami totta puhuu. Pelit pitäis päivittää niin että ton EHKÄ tulevan cross game chatin saa estettyä. Joku xo pelaaja vois tässä kohtaa tulla valaisee asiaa kuin se boxilla on toteutettu vai onko ollenkaan.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

Joku xo pelaaja vois tässä kohtaa tulla valaisee asiaa kuin se boxilla on toteutettu vai onko ollenkaan.

Boksilla voit jutella kavereiden(maksimissaan 8 henkilöä) kanssa samassa partyssa ilman mitään katkeamisia. Riippumatta siitä pelasitteko samaa peliä vai eri peliä, olitko kuollut vai elossa. Partychat ja privachat ovat boksin puolella dashboardin kautta toimivia, eikä chat ota kantaa siihen mitä peliä pelaat.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

Eli kun meidän klaani sotii MW2:ssa, tarvii vaan tottua siihen että kuolleet puhuu ja 2 sekkaa tapon jälkeen kostaja saapuu paikalle! Great indeed! No skypettäjät on tuttu näky joten eipä toi nyt hirveesti haittaa.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

Eli kun meidän klaani sotii MW2:ssa, tarvii vaan tottua siihen että kuolleet puhuu ja 2 sekkaa tapon jälkeen kostaja saapuu paikalle!

Oli tällaista Xboxin puolella tai ei niin ainakaan sitä ei huomaa. Kyllä se kostaja on lähes aina se sama kaveri jonka tapoit. Ja yleensä tämä kostaja vaan pilaa oman pelinsä juostessaan silmittömästi kentän läpi yhden pelaajan nimimerkin kolkuttaessa takaraivossa. Kostaja kuolee lukuisia kertoja ja kaikilla muilla on hauskaa. No problemo.

Edit: Niin MW2 on muutenkin poikkeus tämän partychatin kanssa. Sitä ei nimittäin voi käyttää kuin tietyissä pelimuodoissa. IW on tämän blokannut. Itse käytän partya sen takia että saa turista suomeksi niitä näitä kavereiden kanssa ihan privaatisti. Tähän cross game chat on mitä mainioin väline.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

Se että kuolleet puhuis ei tietty haittaa respa pelimuodoissa kun ne ei muutamaa sekuntia kauempaa kuolleena olekkaan. Me pelataan pelkkää SD:tä ja siinä se on todellinen ongelma.

Mut hyvä niin että se on rajattu MW2:ssa Boxilla. Toivottavasti myös pleikalla. Peukkua pystyyn vaan. Ite olen vähän kahden vaiheilla ostanko tätä palvelua. Tosiaan pelit jotka saisi "kaupan päälle", löytyy jo entuudestaan. Hyvin olen ilmankin pärjännyt enkä ole suuremmin mistään valittanut, tosin Cross Game Chattiä toisinaan kaipaillu. Oishan se kiva pelata RDR:ää ja rupatella jätkien kans ketkä kämppii K/D ratioo ylös Modern Warfare2:ssa. :p
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

Miks PS+ -aiheessa keskustellaan Cross-Game Chatista?
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

PSN+ LBP installoituna alle 2200Mt
BR USA LBP RAR-pakattuna alle 9200Mt
BR EUR LBP RAR-pakattuna alle 8800Mt


Kiitos TT-2k:lle selvityksistä.

PS3:n BR-levyillähän on tyypillisesti isoja määriä redundanttia dataa lataamisen nopeuttamiseksi, ja videoita ja vastaavia ei ole aina optimoitu kovin tarkasti. Etenkin edellisestä voi LBP:n tapaisen pelinkin kohdalla säästyä helposti useita gigoja.

Edellisen esimerkin BR data oli RAR-pakattua (ei mene pienempään tilaan laadun kärsimättä). Purettuna edellämainitut BR versiot voivat olla suurempia, mutta minulla ei ole varmaa tietoa.

BR-levyillä voi olla redundanttia dataa, mutta 2GB vs 8GB? Olisiko data levyllä VÄHINTÄÄN neljään kertaan?
Mikä ihmeellisintä, peli mahtuisi normaalille DVD-DL levylle neljään kertaan... :p.

En ole huomannut eroa oman BR ja PSN+ LBPn välillä.
Jos löydätte asiasta lisää tietoa, pistäkää ihmeessä viestiä ketjuun. Kiitos :)
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

Jos löydätte asiasta lisää tietoa, pistäkää ihmeessä viestiä ketjuun.
Ainoastaan kaikki ylimääräiset lokalisoinnit (ääninäyttelyt, tekstitykset, yms.) on poistettu, kaikki muu on tallessa. Lisäksi tuo ladattava versio käyttää jotakin omaa pakkausmetodiaan, eli dataa puretaan lennosta PS3:n muistiin.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

Tuli itsekkin tämä tilattua vuodeksi.
Aivan loistava palvely itselleni, sillä en ole aiemmin senttiäkään storeen lyönyt vaikka kiinnostusta on ollu paljon. Näinpä itselläni tuskin on mitään peliä mitä tarjoavat ilmaiseksi.
Kavereilta toki muutama peli saatu sharettamalla. Innolla odotellaan mitä tulevaisuudessa tarjotaan.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

Itse olen tämän kanssa kahden vaiheilla. Suurin osa peleistä löytyy jo, demoja en pelaa koskaan, mitään "trial" -pelejä en todellakaan pelaa koskaan ja tuo tiettyjen (ei kaikkien) pelien "pelaa-niin-kauan-kun-olet-Plus-jäsen" ei oikein houkuta.. Joku KZ2:sen karttapaketti puuttuu, mutta pelaan harvoin MP-pelejä netissä..

Mutta tuo vuosimaksu sinänsä on aivan "peanuts" ainakin itselle, joten lähinnä tuo tiettyjen pelien semi-vuokraus -mentaliteetti on se mikä haraa vastaan...

Kertokaa nyt mulle mitä hyödyn palvelusta pitkässä juoksussa? Convince me. ;) Ainakin nuo Plus-palvelun tarjoukset kiinnostavat jatkossa, koska niin paljon lataan PSN-pelejä muutenkin.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

Kertokaa nyt mulle mitä hyödyn palvelusta pitkässä juoksussa? Convince me. ;)

Täällä painitaan samojen kysymysten äärellä. Vielä ei ole löytynyt tarpeeksi syitä lunastaa vuosijäsenyys tästä klubista. Palvelu on nähnyt nyt kuitenkin vasta päivänvalon ja odotukset jäävät silti itämään. Niin kauan kuin se tärkein, verkkopelaaminen on ilmaista - on tämä todella vain plussaa sen päälle. Toistaiseksi ei kuitenkaan välttämätön..
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

Meinasin jättää palvelun tilaamatta juuri tuon vuokrauksen takia, eli ettei niitä pelejä saa omaksi, mutta en vain voinut vastustaa kiusausta kun tuo LBP puuttui. Pakko se on kokeilla, ja sitten jos/kun tuntuu ettei saa rahoilleen vastinetta niin tilauksen voi jättää uusimatta hyvillä mielin. Mulle toki tämä on hyvä myös siksi, etten ole kuin pari peliä ostanut storesta.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

Hmmh.. Tuli kahden edellisen yön aikana kaksi kertaa Modnationsin push-demo.. Poistin kyllä asentamatta sen demon ensimmäisen kerran jälkeen, mutta jotenkin kumma ettei? siitä jää mitään merkkiä, että tällaisia on tullut otettua storesta.. Odottelin kyllä pelien päivityksiä, enkä samaa demoa toistamiseen :(
Toivottavasti ensi yönä toimii.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

Siis jos ostan vuoden ja saan LBP:n, Killzone DLC:n, pari minis -peliä ja WipEoutin, niin saanko pitää ne vain vuoden ajan, vai onko ne latauslistalla sen vuoden kun olen jäsenenä, vai miten se oikein menee?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

Siis jos ostan vuoden ja saan LBP:n, Killzone DLC:n, pari minis -peliä ja WipEoutin, niin saanko pitää ne vain vuoden ajan, vai onko ne latauslistalla sen vuoden kun olen jäsenenä, vai miten se oikein menee?
LBP ja Killzonen DLCn saat pitää pelattavana vaikka lopetat tilauksen, mutta nuo muut menevät lukkoon.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

LBP ja Killzonen DLCn saat pitää pelattavana vaikka lopetat tilauksen, mutta nuo muut menevät lukkoon.

TÄH? Minkä takia ne lukkoon menee?? Toivottavasti tulevaisuudessa saadaan enemmän pidettäviä pelejä.

PS. Tuskin kyllä kauheesti pelailuttaa vuoden päästä ne kaksi surkeaa minisiä ja WipEout, jota olen pelannut kaverilta sharetettuna, ennenkuin YLOD vei kaiken...

E: Entä Destruction Derby? Saako sen pitää?
 
Ylös Bottom