Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Kyllä se Kissanainenkin sieltä tuli, lähtee ihan automaattisesti lataukseen pelin mukana.

Hieno juttu! SCEE osaa näemmä yllättää positiivisestikin joskus. Ilmeisesti muut DLC:t ovat tulossa alennukseen ensi viikolla.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Kalliiks tuli batman,katevarausta 29e näkyy tilillä.Taitaa bugaa toi store ?

Tämän takia kannattaa aina tarkistaa, että onko hinta ostoskorissa varmasti se 0€ ostotapahtuman yhteydessä.

Vahvistukseen saakka oli ilmainen, ja kerkesin vahvistaa ennenkun noteerasin hinnan. Eli onko mitään mahdollisuutta saada rahoja takaisin?, nimittäin peli on 100% jo ennestään läpi, vai tuleeko batmanistä elinikäset traumat.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Vahvistukseen saakka oli ilmainen, ja kerkesin vahvistaa ennenkun noteerasin hinnan. Eli onko mitään mahdollisuutta saada rahoja takaisin?, nimittäin peli on 100% jo ennestään läpi, vai tuleeko batmanistä elinikäset traumat.

Ota yhteyttä viralliseen ps tukeen. Itsellä oli täysin vastaava tilanne (tosin eri pelin kanssa) jonkin aikaa sitten ja rahat palautettiin omaan ps lompakkoon.:)
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Store bugasi hienosti omien Plus-tuotteideni kanssa. Plus-alennuksissa näkyi Vitan Rayman Origins ostettuna, joten piruuttani latasin sen, vaikka arvasin sen olevan kummiskin pelkkä kokeiluversio. Lataus lähti käyntiin ilman kassalla käyntiä, mutta kummastus iski kun oli latonut Arkham Cityn, Vanhquishin, Limbon sun muuta ilmaiskamaa koriin. Checkoutissa kaikkien tuotteiden hinta näkyi 0,00 eurona, mutta yhteissumma oli 14,95 e - eli sen Vitan Reiskamiehen verran.

No, nykyään kun Storen kori ei tyhjene Storesta poistuessa, iskikin tenkkapoo. Korissa oli läjä ilmaista kamaa, mutta jokin nosti kokonaishinnan 14,95 euroon. Sammutin konsolin ja käynnistin vasta illalla uudestaan, mutta tilanne ei muuttunut mihinkään. Lopulta poistelin tuotteita yksitellen, kunnes (muistaakseni) Vanquishin poiston jälkeen summa tippuikin nollaan. Ihmetouhua.

PS. Tuo uusi Store on kyllä penseä noiden jo ladattujen Trial-versioiden kanssa. Olen Limbon kokeiluversion joskus kauan sitten ladannut, mutta sittemmin poistanut. Storesta ei edes muutama viesti sitten mainitulla hakukonstillakaan kokeiluversiota löytynyt. Piti sitten plärätä se esiin n. 1 500 muun tuotteen joukosta Download Lististä. Siihen meni varmasti kauemmin aikaa kuin 96 megan tiedoston imutukseen. Storen logiikka kaipaa siis vielä ruuvausta.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Hämärä homma. Itse myös joskun Limbon trialin ladannut ja poistanut, mutta eilen löysin sen searchin kautta ilman mitään ongelmia.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Storesta ei edes muutama viesti sitten mainitulla hakukonstillakaan kokeiluversiota löytynyt.

Ihmettelin, miksi kukaan ei muka löydä sitä. Itsellä ei ollut mikään ongelma siinä. Mutta näköjään kaikilla ei ole samanlainen tuo Store. Luin täältä noita viestejä ja kirosin, että pitääkö munkin selata latauslista läpi. Mutta sitten päätinkin käyttää hakua, ja siellä se heti oli.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Ihmettelin, miksi kukaan ei muka löydä sitä. Itsellä ei ollut mikään ongelma siinä. Mutta näköjään kaikilla ei ole samanlainen tuo Store. Luin täältä noita viestejä ja kirosin, että pitääkö munkin selata latauslista läpi. Mutta sitten päätinkin käyttää hakua, ja siellä se heti oli.

Jep. Itseltänikin se löytyi heti, kun kirjoitti hakuun "LIM"
 
Jep. Itseltänikin se löytyi heti, kun kirjoitti hakuun "LIM"
Haun kautta Limbo löytyi, mutta ainoat siihen liittyvät lataukset olivat se 6 kilon unlock-tiedosto sekä jokin traileri.

Etsin peliä myös demojen joukosta, mutta yhtä ankea oli tuotesivu sielläkin.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Haun kautta Limbo löytyi, mutta ainoat siihen liittyvät lataukset olivat se 6 kilon unlock-tiedosto sekä jokin traileri.

Etsin peliä myös demojen joukosta, mutta yhtä ankea oli tuotesivu sielläkin.

Ajattelin käydä ottamassa ruudunkaappauksen siitä, minkälainen se sivu mulla on. Mutta nyt se oli muuttunut. Eilen illalla (22 aikaan) kun kävin lataamassa Limbon niin oli Download (unlock key) ja Try Free Demo (demo-tiedosto). Eli ilmeisesti suurella osalla on tuollainen se sivu kuin mullakin nyt. Miksi se joillakin erilainen ja miksi se yhtäkkiä muuttui mullakin :confused:
 
Eli ilmeisesti suurella osalla on tuollainen se sivu kuin mullakin nyt. Miksi se joillakin erilainen ja miksi se yhtäkkiä muuttui mullakin :confused:
Uskoisin sen liittyvän jotenkin siihen, onko kyseisen kokeiluversion ladannut aiemmin vai ei.

Mutta eipä tää tästä pöyhimällä parane. Joillain haku auttaa, loput joutuvat etsimään latauslistaltaan.

SCEE:n (ja varmaan koko Sonyn) kannalta olisi selkeintä tarjota aina sitä kokeiluversiota riippumatta siitä, onko sen joskus aiemmin ladannut vai ei. Kaikista paras ratkaisu olisi, että Store automaattisesti tunnistaisi, onko kokeiluversio käyttäjän PS3-järjestelmän kiintolevyllä vai ei, ja sen mukaan automaattisesti lataisi molemmat tai pelkän unlock-tiedoston.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Uskoisin sen liittyvän jotenkin siihen, onko kyseisen kokeiluversion ladannut aiemmin vai ei..

Eikös täällä monet ole sanoneet, että pitää etsiä latauslistalta (=on ladannut ennenkin)? Joten kyllähän mullakin pitäisi olla samalla tavalla, koska olen ladannut ennenkin sen. Mutta itsellä oli tuolla tavalla kuten neuvoin. Voi olla kyllä niin, että jotka ei oo ladannut niillä sitten näkyy eri tavalla.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Mites tämä toimii wi-fi vitan kanssa?
Jos nyt vaikka hommaan ps3:lla plussan ja "ostan" kaikki ilmaiset vita pelit ja joskus hommaan tuon wi-fi version vitasta niin miten nuo pelit sillä toimii? Onko sen pakko olla jatkuvasti netissä vai mistä se tietää, että onko minulla käyttöoikeus niihin peleihin.
Minä kun en mitään tee 3g versiolla eikä kämpästä löydy myöskään wlania joten kannattaa varmaan unohtaa koko homma heti alkuunsa?
 
Mites tämä toimii wi-fi vitan kanssa?
Jos nyt vaikka hommaan ps3:lla plussan ja "ostan" kaikki ilmaiset vita pelit ja joskus hommaan tuon wi-fi version vitasta niin miten nuo pelit sillä toimii? Onko sen pakko olla jatkuvasti netissä vai mistä se tietää, että onko minulla käyttöoikeus niihin peleihin.
Ei tarvitse olla jatkuvasti netissä. Tieto käyttöoikeudesta kulkee Vitallakin ihan siellä tiedostojärjestelmätasolla. Eli voit ladata Plus-jäsenien Vita-pelit PS3:lla ja kopioida ne sen jälkeen Vitallesi. Sen jälkeen ne toimivat Vitalla ilman verkkoyhteyttä aina siihen asti, että Plus-jäsenyytesi päättyy.

Minä kun en mitään tee 3g versiolla eikä kämpästä löydy myöskään wlania joten kannattaa varmaan unohtaa koko homma heti alkuunsa?
Ilman minkäänlaista langatonta verkkoa käyttömahdollisuudet tietysti aika paljon rajoittuvat, mutta Plus-pelien pelaamista se ei estä.

PS. En ole tosin aivan varma, vaatiiko Vitan käyttöönotto verkkoyhteyttä, ts. jollain tapaahan se PSN-tunnus on siihen rekisteröitävä, ja se ei onnistu ilman nettiä. Mutta voi olla, että PSP:n tapaan PSN-tunnuksen tiedot siirtyvät samalla, kun kopioit matskua PS3:lta Vitalle.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

No ps3 on kuitenkin jatkuvasti piuhan päässä netissä niin onko mahdollista, että vita osaa ps3:n kautta ottaa yhteyden nettiin? Tosin ei sen wlanin löytyminenkään mikään ongelma ole vaikka sitä aktivointiin tarvitsisi. Pääasia kuitenkin, että sitä ei ole pakko olla saatavilla jatkuvasti jos noita ps+ pelejä haluaa pelata.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

No ps3 on kuitenkin jatkuvasti piuhan päässä netissä niin onko mahdollista, että vita osaa ps3:n kautta ottaa yhteyden nettiin?
Ei taida olla mahdollista. Vita voi ottaa vain lähiverkkoyhteyden PS3:een Remote Playta varten, mutta varsinaisena WLAN-tukiasemana PS3:a ei voi käyttää.

Mutta jotta ei menisi täysin aiheen vierestä, kerrotaan tällainen pieni Plus-uutinen suoraan pressitiedotteesta.

Sony Computer Entertainment Europe ilmoitti tänään, että innolla odotettu moninpelin betaversio PlayStation®3-järjestelmän God of War®: Ascension -peliin julkaistaan virallisesti PlayStation® Plus -palvelussa 8. tammikuuta, 2013. Fanit saavat maistiaisen adrenaliininhuuruisesta pelaamisesta ensi viikolla julkaistavan uuden moninpelitrailerin myötä. Trailerissa paljastetaan useita näyttökuvia toiminnasta, jota on odotettavissa moninpelin julkaisemisen jälkeen.

God of War: Ascension -moninpelin kentät on jaettu kahteen luokkaan – isoihin karttoihin, joissa on suuria avoimia ympäristöjä (kuten Desert of Lost Souls), ja kompakteihimpiin areenoihin, joissa toiminta on erityisen intensiivistä ja refleksit joutuvat kovalle koetukselle lähitaistelussa.

Kun beta tulee saataville, PlayStation Plus -tilaajat voivat viedä kokemuksen vielä pidemmälle Team Favour Rush -pelitilassa, joka on God of War -pelin versio Deathmatch-ottelusta. Pelaaja joutuu taistelemaan saadakseen tietyn määrän suosiopisteitä jumalilta, sillä niillä voi avata uusia muokkausvaihtoehtoja gladiaattorilleen. Vielä paljastamistaan odottava yksinpeliversio tulee myöskin saataville. Se on suunniteltu soolona pelaaville sotureille, jotka nauttivat omasta rauhasta.

God of War: Ascension on esiosa huippusuosittuun God of War® -pelisarjaan. Kun Ares huijasi Kratosin tappamaan vaimonsa ja lapsensa, hänet tuomittiin viettämään ikuisuus eläville kirotuille tarkoitetussa valtavassa vankilassa rangaistukseksi siitä, että vannoessaan kostavansa ainoille ihmisille joita oli koskaan rakastanut, hän rikkoi samalla verivalansa. Aseinaan luotetut Blades of Chaos -miekat Kratosin on kohdattava taruston synkimpiä olentoja selvittäessään monimutkaisia pulmia armottomalla matkallaan kohti lunastusta.

Update! Vuosiluku korjattu, kiitos Clockwerk huomiosta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Haun kautta Limbo löytyi, mutta ainoat siihen liittyvät lataukset olivat se 6 kilon unlock-tiedosto sekä jokin traileri.

Etsin peliä myös demojen joukosta, mutta yhtä ankea oli tuotesivu sielläkin.
Minulta löytyi haulla kyllä ihan se kokonainen trial -tiedosto.
Itse se unlock key piti käydä download -listin kautta lataamassa. Haulla löytyi vain se trial versio.

Aika varmuudella voi kyllä sanoa, että asia liittynee juuri tuohon, onko tiralin ennen ladannut vai ei. Itse kun en sitä ole aiemmin ladannut.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

En ole huomannut että onko tätä mainittu mutta tallaisen muutoksen olen vielä huomannut tuossa automaattipäivityksessä.
Jos aikahaarukan sisällä on useamman kerran pelattu niin automaattipäivitys tallentaa sen tallennuksen pilveen useamman kerran.

Mulla siis aikahaarukkana 20-22. Aamulla pelasin Batmania ja automaatti herätti ps3:n hieman jälkeen 20 ja tallensi pelitiedoston pilveen.
Pelasin tämän jälkeen hetken jälkeen taas Batmania ja kun sammutin konsolin, se heräsi ja tallensi muuttuneen uudestaan pilveen.
Vielä toisen kerran pelasin (vielä aikahaarukan sisällä) Batmania ja taas kun sammutin konsolin, se heräsi ja tallensi...
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Minulta löytyi haulla kyllä ihan se kokonainen trial -tiedosto.
Itse se unlock key piti käydä download -listin kautta lataamassa. Haulla löytyi vain se trial versio.

Aika varmuudella voi kyllä sanoa, että asia liittynee juuri tuohon, onko tiralin ennen ladannut vai ei. Itse kun en sitä ole aiemmin ladannut.

Itse olen ladannut aikaisemmin. Sä et ollut aikaisemmin ladannut. Ja kummallakin näkyi trial storessa. Joten toi teoria ei taida olla oikeassa. Mutta miksi sulla ei ollut unlock keytä? :confused: Eli siis joillakin on storessa kummatkin, joillakin vain trial ja joillakin vain ulock key. Aika outoa :confused:
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Joo taitaa jäädä LIMBo pelaamatta, en mä sitä tuolta latauslistan syövereistä ala ettimään.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Itse olen ladannut aikaisemmin. Sä et ollut aikaisemmin ladannut. Ja kummallakin näkyi trial storessa. Joten toi teoria ei taida olla oikeassa. Mutta miksi sulla ei ollut unlock keytä? :confused: Eli siis joillakin on storessa kummatkin, joillakin vain trial ja joillakin vain ulock key. Aika outoa :confused:
Minä en ole ladannut trialia aikaisemmin. Tänään aamulla kun yritin ladata peliä, niin storessa löytyi kyllä haulla ja demoista 93MB:n trial, mutta latauksessa tuli silti aina vain 6K:n unlock key. Tästä huolimatta downloads-listaan tuli kuitenkin merkintä että olisin tänään ladannut 93MB:n trialin. Sieltä kun sitten laitoin sen "uudelleen" latautumaan, sain pelin vihdoin ja viimein ladattua. Minun tapauksessa ongelmien aiheuttaja kaiketi oli se, että menin (eilen) lataamaan unlock keyn ennen trialia.
 
Ylös Bottom