Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

Vastaus: PlayStation Store

Kaikki ovat noita Instant Game Collectionin pelejä. Yhteensä yli 40 peliä, jotka eivät toimi tai löydy latauslistalta. Siis kaikki Ps3 ja Vita-pelit, mitä latasin ilmaiseksi ajalla 15.10.2013-15.10.2014. Esimerkkeinä vaikkapa seuraavat: Tomb Raider, Borderlands 2, Nba 2K14, Pes14, Metro Last Light jne. Olen ladannut vain yhden Full Game Trial-pelin ja se toimii, kun sen aikanaan tunnin pelailun jälkeen ostin.
 
Vastaus: PlayStation Store

opeth80: Kiitos. Toki tässä on vielä pienenpieni inhimillisen erehtymisen vaara, eli kiintolevyllä majailevat Plus-pelit sittenkin kuuluvat jollekin toiselle PSN-tunnukselle. Käy vielä läpi noita toimimattomia pelejä ja varmista, että näkyy omistajana (Owner) nimenomaan se PSN-tunnus, jolla Plus-jäsenyys tälläkin hetkellä on.

Jos nuokin täsmää, niin kyllähän siinä sitten aikamoinen DRM-bugi on.
 
Vastaus: PlayStation Store

Kiitoksia sulle TT-2K, kun olet nähnyt vaivaa pohtiessasi syitä tähän ongelmaan. Mulla on vain yksi Psn-tunnus, joten tuokaan ei voi olla syynä tähän. Mun lapsillakaan ei ole vielä omia tunnuksia, vaan ne pelailee mun tunnuksella. En ymmärrä, miten tämä on mahdollista, mutta niin se vain on. Olen kyllä kokeillut kaikkia noita pelejä. Joka pelin kohdalla sama juttu: tulee se teksti, että käyttöoikeus on vanhentunut ja linkki Storeen. Storessa sitten peli onkin maksullinen. No en tätä kyllä ihan purematta niele, vaan soitan sitten maanantaina tukeen. Kyllähän noi pelit mulle kuuluu, joten pakko niitten on jotenkin ne mulle pelattavaan kuntoon saada. Muuten teen kyllä reklamaation ja soitan kuluttaja-asiamiehelle. Minusta se, että noi pelit löytyvät mun koneelta on todiste, että olen ne ladannut. Ja se kuitenkin näkyy tuolla mun tiedoissa, että olen ollut Plus-jäsen silloin, kun noi pelit on ollut ilmaisena jaossa.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Tuli spostiin oletettavasti spämmiä oleva meili?
Lähettäjänä: 2cvopinion
Spostiosoite: (vaihdoin ätmerkin, sulut ja lopun) pssurveys[äät]2cv.Kom

Näytä liitetiedosto 13555
^^ Onko tuo spämmiä vai oikea kysely. Toisinsanoen miksi haluaisin tuhlata 15 minuuttia kyselyyn aikaa (vai peräti virukseen jos klikkailen linkkiä) mistä en hyödy mitään.
Jos on aito kysely, niin heikosti on tehty -> Varsinkin kun sisältää sanat "lyhyt" ja "15 minuutin pituinen".
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Spämmiä se on, mutta tuommoiseen voi kyllä helposti mennä, jos nopeasti vain katsoo. Täytyykin itse ruveta olemaan tarkkana spämmien kanssa tulevaisuudessa.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Rixa: Nähdäkseni se on ihan aito kysely, ja tehty SCEE:n toimeksiannosta. Taustalla yksi maailman suurimpia kuluttajatutkimuslafkoja.
 
PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mi...

Tuota eilen kaivelin Googlesta ja tulin tulokseen, että aito on. Koitin iPhonella ja ilmoitti ettei tueta sitä, niin jäi tekemättä.

Edit: ja tosiaan vaikka menen koneella, niin herjaa ettei tueta, joten klikkaa linkkiä laitteella joka tukee. Kerran kun vastaa siis väärin, on se siinä.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Rixa: Nähdäkseni se on ihan aito kysely, ja tehty SCEE:n toimeksiannosta. Taustalla yksi maailman suurimpia kuluttajatutkimuslafkoja.

Kiitos tiedosta, nähtäväksi jää jaksanko vastailla, 15 minuutin kuluttajakysely on turhan pitkä.
 
PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mi...

Kiitos tiedosta, nähtäväksi jää jaksanko vastailla, 15 minuutin kuluttajakysely on turhan pitkä.

15 minuuttia on varsin alakanttiin arvioitu. Itselläni vierähti lähemmäs puoli tuntia vastailla monikymmensivuiseen kyselyyn.

Kiintoisaa kylläkin, kysely keskittyy kuluttajan vaikutelmiin Plus-palvelusta ja muista Pleikkarin verkkotoiminnoista. Tarkkaan kysellään myös vertailevia kokemuksia Xbox Livestä.

PS3-Storen toimimattomuuden, DriveClub- ja SingStar-fiaskojen sekä suunniteltujen että vahingossa tapahtuneiden toistuvien verkkokatkosten jälkeen ei kyllä tunnut annettua kovinkaan ruusuista palautetta...
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mi...

15 minuuttia on varsin alakanttiin arvioitu. Itselläni vierähti lähemmäs puoli tuntia vastailla monikymmensivuiseen kyselyyn.

Huh, tuo oikea kesto kyllä liian pitkä asiakastyytyväisyyskyselyyn. Toivottavasti jatkossa tekevät lyhyemmän kyselyn tai eivät saatekirjeessään maalaile kuvaa lyhyestä kyselystä. Kiitos kaikille vaivannäöstä.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Toimiikos ulkomailta nettikaupoista tilatut Plus-koodit suomalaisella käyttäjätunnuksellakin? Mietin ku nettikauppojen sivulla lukee esim. että US-koodi, mutta sitten itse pleikkarin nettisivuilla lukee, että koodin voi ostaa mistä vaan. Tässä oon vähitellen Xbox360:n puolelta PS4:lle siirtymässä, ja boksilla ainakin pysty tilaamaan liveaikaa ulkomailta. Koitin googletella asiasta muttei hirveästi apua löytynyt. n. 10e halvemmalla näyttäisi saavan tota Plus-aikaakin ulkomailta.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mi...

15 minuuttia on varsin alakanttiin arvioitu. Itselläni vierähti lähemmäs puoli tuntia vastailla monikymmensivuiseen kyselyyn.

Kiintoisaa kylläkin, kysely keskittyy kuluttajan vaikutelmiin Plus-palvelusta ja muista Pleikkarin verkkotoiminnoista. Tarkkaan kysellään myös vertailevia kokemuksia Xbox Livestä.

PS3-Storen toimimattomuuden, DriveClub- ja SingStar-fiaskojen sekä suunniteltujen että vahingossa tapahtuneiden toistuvien verkkokatkosten jälkeen ei kyllä tunnut annettua kovinkaan ruusuista palautetta...

Itsellä kesti jotain 2 minuuttia :confused:
Kysyttiin mitä laitteita käytän pelaamiseen. Sen jälkeen oli 2 sivua kysymyksiä. Näköjään erilaisia kyselyitä on.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Toimiikos ulkomailta nettikaupoista tilatut Plus-koodit suomalaisella käyttäjätunnuksellakin?
Ei. Plus-koodit ovat maakohtaisia, eli suomalaista PSN-tunnusta varten tarvitaan Suomesta ostettu Plus-aika.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Mitä pelleilyä nämä marraskuun pluspelit nyt oikein on? Eihän noita voi edes peleiksi sanoa, indieräpellyksiä! Joo en halua retropikselimössöä vuosimaksun vastineeksi. Vai onko Driveclub nyt sitten se AAA peli kaikille tuleville kuukausille kunnes voidaan antaa rahvaan pelattavaksi kun saadaan serverit pelittämään...
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Pakko sanoa, että ainakin steamworld dig on hyvä. Ostin sen pari viikkoa sitten alle 4e hintaan ja tuli vedettyä kerralla läpi ja aikaa meni hiukan alle 7 tuntia. Alunperin tuo ei kiinnostanut ollenkaan, mutta kun katsoin muutaman videon niin se näyttikin pirun hyvältä.
Escape plan on kiinnostanut myös pitkään, mutta hinta ollut liian kova riskiin nähden.

En tiedä mitä ihmiset aina odottaa. Itse ostan plussaa aina 3kk kerrallaan joten maksan 5e/kk ja tuolla saan pelata netissä, siirtää tallennukset pilveen joka on varsinkin vitalla kova juttu koska savet häviää koneesta samalla kun poistaa pelin ja lisäksi saan vielä alennusta joistakin peleistä ja ne muutamat pelit vielä ilmaiseksi. Joo ei ne ole ilmaisia, mutta kun ottaa tuon kaiken muun huomioon niin ei paljoa vaadita jotta tuntee saaneensa vitosen edestä sisältöä joka kuukausi.

Tosin minun tapauksessa auttaa se, että kämpästä löytyy ps3/ps4/vita.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Ei. Plus-koodit ovat maakohtaisia, eli suomalaista PSN-tunnusta varten tarvitaan Suomesta ostettu Plus-aika.
Okei. Onkos sitten mahdollista/kannattavaa tehdä itselleen esim. jenkkiläinen tunnus? Luottokorttimaksut tuntuvat ainakin aiheuttavan tällöin ongelmia. Jotain eroja on ilmeisesti Storeissakin?
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Pakko sanoa, että ainakin steamworld dig on hyvä. Ostin sen pari viikkoa sitten alle 4e hintaan ja tuli vedettyä kerralla läpi ja aikaa meni hiukan alle 7 tuntia. Alunperin tuo ei kiinnostanut ollenkaan, mutta kun katsoin muutaman videon niin se näyttikin pirun hyvältä.
Escape plan on kiinnostanut myös pitkään, mutta hinta ollut liian kova riskiin nähden.

En tiedä mitä ihmiset aina odottaa. Itse ostan plussaa aina 3kk kerrallaan joten maksan 5e/kk ja tuolla saan pelata netissä, siirtää tallennukset pilveen joka on varsinkin vitalla kova juttu koska savet häviää koneesta samalla kun poistaa pelin ja lisäksi saan vielä alennusta joistakin peleistä ja ne muutamat pelit vielä ilmaiseksi. Joo ei ne ole ilmaisia, mutta kun ottaa tuon kaiken muun huomioon niin ei paljoa vaadita jotta tuntee saaneensa vitosen edestä sisältöä joka kuukausi.

Tosin minun tapauksessa auttaa se, että kämpästä löytyy ps3/ps4/vita.

Odottaa pelejä joita pelata, eikä surkeita mukahyviä indieräpellyksiä ;) onhan nuo muut plusominaisuudet ihan käteviä, kun niistä kerta pitää maksaa. Esim viime ja edellis vuonna vita+ps3 tuli lähinnä "oikeita" pelejä pelattavaksi, nyt Vuodessa tullut suurinpiirtein 0 hyvää kunnollista peliä neloselle. Jos joku rakastaa indieitä niin hyvä sille, minulle nuo indiet on samanlaisia joita tuli joskus 80-luvulla jauhettua ihan tarpeeksi, ja senkin ajan peleissä on enemmän "sielua"

Esim battlefield 3 lego lotro gta ym isoja pelejä tuli plussana viime vuonna, niin kyllähän nuo stick manit, resogunit ym räpellykset joita ei jaksa paria kertaa enempää, kun sisältö on lähinnä jotain ennätysten tekoa tai mukahauskaa huumoria harmittaa.

Kaikkia olen koittanut ja yhtään hyvää ei ole vielä tullut, driveclubinkin mokasivat niin ei auta kuin odotella ensi vuotta :D

Kannattaa selata kaikkien ps+ pelien listaa niin näkee tämän vuoden tasonlaskun. Ennenhän plussaplein piti olla tietyn tason yläpuolella että se sinne pääsi, liekkö nyt riittää että joku ripuli pomppii ruudulla.

Edit: esim terraria tai minecraft kiinnostaisikin indiepeleistä, kun niissä on paljon ideaa ja sisältöä. Jopa octodad näyttää hauskalta, tuntuu vaan että indieistäkin valitaan ne halvimmalla tehdyt ja idealtaan köyhimmät pelit.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Mitä pelleilyä nämä marraskuun pluspelit nyt oikein on? Eihän noita voi edes peleiksi sanoa, indieräpellyksiä! Joo en halua retropikselimössöä vuosimaksun vastineeksi. Vai onko Driveclub nyt sitten se AAA peli kaikille tuleville kuukausille kunnes voidaan antaa rahvaan pelattavaksi kun saadaan serverit pelittämään...

Mielummin laadukasta indie pelattavaa kun sitä samaa tasapaksua AAA paskaa mitä on totuttu näkemään.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Outlastin aikoihin tuli otettua Plussa ja silloin sitä ajatteli että tässähän tarjotaan oikeesti hyviä pelejä! Sempä jälkeen ei ole tainnut yhtä peliä tulla jota olisi testausta pidemmällä jaksanut. Surkeaa kuraa, eikä tarvitse marraskuun tarjonnastakaan mitään ladata.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Marraskuun Plus-pelit ovat kuin ovatkin samat kuin US-puolella.

5th November: Binding of Isaac Rebirth (PS4/PS Vita Cross Buy)
5th November: Steamworld Dig (PS4/PS Vita Cross Buy)
5th November: Frozen Synapse Prime
5th November: Luftrausers (PS3/PS Vita Cross Buy)
5th November: The Hungry Horde
5th November: Escape Plan (PS4/PS Vita Cross Buy)

Samalla Euroopan PS.Blogissa paljastettiin joulu- ja tammikuunkin pelejä. Ennen kaikkea lämmittää, että suomalainen The Swapper saadaan tammikuussa. Ja joulukuun tarjonnassa oleva Injustice: Gods Among Us Ultimate Edition taitaakin olla ensimmäinen AAA-PS4-peli (vaikka onkin edellisen sukupolven pelin "FullHD-versio").

December
Injustice: Gods Among Us Ultimate Edition
Secret Ponchos

January
inFAMOUS: First Light
The Swapper

Ennenhän plussaplein piti olla tietyn tason yläpuolella että se sinne pääsi, liekkö nyt riittää että joku ripuli pomppii ruudulla.
Raja on edelleen 70 Metacritic-pistettä, joten tarkastellaanpa, kuinka "pahasti" tuosta ollaan lipsuttu. Boldatulla on merkitty kaikki rajan ylittäneet. Ensimmäisessä listassa pelit, jotka ovat tulleet Plus-jäsenille heti pelin julkaisupäivänä. Jälkimmäisessä listassa on PS4-pelit, jotka on joko julkaistu aiemmin tai julkaistu aiemmin jollain toisella konsolialustalla, mutta joista on sittemmin tullut PS4-versio Plus-jäsenille. Mahdollisia aiempia PC-julkaisuja en tähän nyt ruvennut kaivamaan.

Suoraan uusina peleinä tulleet:

Contrast = 59
Don't Starve = 78
Mercenary Kings = 70
Outlast = 78
Pix The Cat = 84
Resogun = 84
Road Not Taken = 70
Velocity 2X = 86

Aiemmat julkaistut:

Binding Of Isaac Rebirth = 84**
Doki-Doki Universe = 71
Dead Nation: Apocalypse Edition = 74
Dust: An Elysian Tail = 83*
Escape Plan = 73
Fez = 90
Pixeljunk Shooter Ultimate = 82
Spelunky = 83*
Sportsfriends = 82
Steamworld Dig = 82
Stick It To The Man = 75
Strider = 77
TowerFall Ascension = 87
Trine 2: Complete Story = 84

Eli tasan yksi peli on jäänyt alle 70 Metacritic-pisteen, ja sekin oli aivan ensimmäinen Plus-jäsenille tarjottu Plus-peli. Lisäksi tuo Contrast varmasti kärsi jonkin verran bugisesta arvosteluversiosta. Peliä päivitettiin julkaisun jälkeen ainakin pariin otteeseen ja pahimpia ongelmia korjattiin.

* XBLA-version arvosana, PS4-versiolla ei vielä MC-keskiarvoa.
** PC-perusversion arvosana, PS4-versiolla ei vielä MC-keskiarvoa.

Lähde: PS.Blog (EU)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom