Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Se viisivuotispalkinto, olen melko pettynyt, ettei se ole tuon kummempi. Noh, eipä tarvitse olla enää katkera. [emoji4]
http://www.videogamer.com/news/ps_p...ee_limited_edition_gift_promised_in_june.html

Kohta joku tekee PSN rajapintaa hyödyntäen varmaankin vastaavanlaiset palvelun, josta voi jokainen tulostaa omat statsinsa kyseisen näköisenä infograafina.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Hyvityksenä taannoisesta PSN-käyttökatkoksesta Sony on lähetellyt Plus-jäsenille meilejä, joissa on ruhtinaallinen 1 päivän (!) Plus-koodi. No, eipä tuon kummempaa korvausta ollut mielestäni realistista edes olettaa alle vuorokauden mittaisesta katkosta. Silti pikkaisen ihmetyttää, miksi tuo on pitänyt hoitaa käyttäjän itsensä lunastettavalla koodilla, kun aiemmin nuo on PSN:n puolesta lisätty automaattisesti suoraan Plus-ajan jatkoksi.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Kyllä nämä hyvitykset osoittaa että Sony on nyt selvä ykkönen 36 miljoonalla myydyllä konsolilla, ja aina kun näin on ollut on Sony muuttunut ylimieliseksi. Eli plus pelit onkin enää indie pelejä, ja hyvitykset ovat niin pieniä kuin kehtaa antaa.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Kyllä nämä hyvitykset osoittaa että Sony on nyt selvä ykkönen 36 miljoonalla myydyllä konsolilla, ja aina kun näin on ollut on Sony muuttunut ylimieliseksi. Eli plus pelit onkin enää indie pelejä, ja hyvitykset ovat niin pieniä kuin kehtaa antaa.

Kun ihmiset maksavat plussasta, niin mitään ylimääräistä ei tarvitse tarjoilla. Sitten, kun plus-tilaukset alkavat hiipua, niin tarjottavaa voi parantaa. Sony tekee tällä bisnestä, ei hyväntekeväisyyttä.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Onko näitä meilejä ja tullut kellekään? Mietin että saankohan tuon kun katkesi Plussa 13.1. Jos sillä saa päivän aikaa vaikka ei ole aktiivista subia niin hyödynnön sen tiistaina World of Tanksiin kun Plussajäsenet saa premium tankin ;)
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Kun ihmiset maksavat plussasta, niin mitään ylimääräistä ei tarvitse tarjoilla. Sitten, kun plus-tilaukset alkavat hiipua, niin tarjottavaa voi parantaa. Sony tekee tällä bisnestä, ei hyväntekeväisyyttä.
Tietenkään heidän ei ole pakko antaa yhtään mitään ylimääräistä. Mutta jos haluaa pitää asiakkaat tyytyväisinä, on hyvä tarjota vähän ylimääräistä että he haluavat jatkossa jatkaa palvelua. Nyt tällänen päivän bonus tuntuu lähinnä vitsiltä, joka ei ainakaan houkuttele jatkamaan tilausta.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Anteeksi, mutta kuulostaa melko tyhmältä valittaa kun sai yhden päivän lisää plus jäsenyyttä jostain päivän kestäneestä katkosta. Olisiko kaksi päivää ollut yhtään parempi, vai kerralla koko kuukausi kun se oli hyvin tärkeä pelipäivä kaikille. Itsekkin jouduin kärvistelen tekemään kotitöitä kun olisin voinut tykittää raketti liigaa. Nyt kun tarkemmin mietin niin taidan olla Sonylle hyvin vihainen tästä yhden päivän plussasta, aivan kuin he haluaisivat vittuilla minulle. Harkitsen todella mahdollisuutta olla uusimatta jäsenyyttäni heinäkuussa.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Ei olisi tarvinnut hyvittää yhtään mitään yhden illan käyttökatkoksesta. Omituinen asenne olla heti vaatimassa lisää kun tilaisuus sen vain sallii. Jopa he, joita asia ei millään tavoin hetkauttanut ovat kärkkymässä käsi ojolla. Me kuluttajat sen kaiken lystin lopulta kustannamme piilohintoina ja korotuksina.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Tietenkään heidän ei ole pakko antaa yhtään mitään ylimääräistä. Mutta jos haluaa pitää asiakkaat tyytyväisinä, on hyvä tarjota vähän ylimääräistä että he haluavat jatkossa jatkaa palvelua. Nyt tällänen päivän bonus tuntuu lähinnä vitsiltä, joka ei ainakaan houkuttele jatkamaan tilausta.

Koska niin moni maksaa PS Plussasta, voidaan vetää yksinkertainen johtopäätös: asiakkaat ovat tyytyväisiä.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Kohta joku tekee PSN rajapintaa hyödyntäen varmaankin vastaavanlaiset palvelun, josta voi jokainen tulostaa omat statsinsa kyseisen näköisenä infograafina.

Tuohan olisi hieno veto, jos PSN:n rajapinnat sen sallivat. Microsoftin puolella tarjottiin vastaavaa palvelua ihan pyytämättä ja yllätyksenä vuodenvaihteessa:

http://www.xbox.com/en-US/year-in-review-2015/

Kirjautumalla Xbox.comiin näkee siis infograafin omista vuositilastoistaan: pelitunnit, ansaittujen pelaajapisteiden ja saavutusten määrä, prosenttisijoitus kaikkien käyttäjien joukossa, aktiivisin päivä, pelatuimmat pelit ja niiden tärkeimmät tilastot - ja useimmat näistä vielä niin omalta kohdalta, kaveripiiristä kuin koko käyttäjäkunnan osaltakin mitattuina.

Varsinkin tuo muihin vertailu on ihan hauska idea, vaikka tilastoinnin tarkkuudesta voikin tietty aina vääntää. Mielelläänhän tällaisia turhia tilastoja syynäilisi useammankin palvelun osalta.

Aiemmin Raptr.com täytti tämän tarpeen, mutta pulju kyllästyi konsoleiden verkkopalveluiden muuttuviin rajapintoihin ja tilastoi nykyään vain PC-pelaamista.

Muoks: Tosiaan, Tontsan mainitsemat TrueTrophies.com ja TrueAchievements.com taitavat olla konsolirintamalla parasta tällä saralla. Muitakin vastaavantyylisiä toki on, Plegelle ainakin PSNtrophyLeaders.com ja PSNProfiles.com. Ehkä ovelin veto oli nyttemmin lopettanut 360Voice.com, jossa oman Xbox 360:n sai pitämään blogia.

Kunpa vielä Nintendonkin verkkopalvelut saataisiin vastaavat palvelut mahdollistavalle tasolle NX:n myötä.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Kohta joku tekee PSN rajapintaa hyödyntäen varmaankin vastaavanlaiset palvelun, josta voi jokainen tulostaa omat statsinsa kyseisen näköisenä infograafina.
TrueTrophies.com-sivustolta on jo parin vuoden ajan saanut kaikenlaista hauskaa tilastoa - lähinnä tietysti Trophyihin liittyen. Esim. meikun statseja voi ihailla tästä.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

TrueTrophies.com-sivustolta on jo parin vuoden ajan saanut kaikenlaista hauskaa tilastoa - lähinnä tietysti Trophyihin liittyen. Esim. meikun statseja voi ihailla tästä.

Tiedän että kyseisiä sivustoja on, lähinnä tarkoitinkin että joku tekee palvelun, josta voi tulostaa itselleen ulkoasultaan täysin vastaavanlaisen plakaatin.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

En ollut nyt vaatimassa yhtään mitään. Yritin vain sanoa että olisi ollut hyvä veto Sony:lta antaa se kaksi viikkoa, jolloin kun seuraava katkos tulee (ja se tulee) niin se olisi voinut pehmentää sitä kritiikkiä. Mulla on plus jäsenyys juuri uusittu joten en tarvitse sitä päivää, enkä edes sitä kahta viikkoa. Siitä ei nyt ollut kyse!
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Ei olisi tarvinnut hyvittää yhtään mitään yhden illan käyttökatkoksesta. Omituinen asenne olla heti vaatimassa lisää kun tilaisuus sen vain sallii.

Totta kai palveluntarjoaja on velvollinen korvaamaan, ellei se toimita asiakkaan maksamaa palvelua luvatulla tavalla. Ellei yksi vuorokausi oikeuta korvauksiin, oikeuttaisiko viikko? Tai kuukausi? Entä pitäisikö kuluttajan vain nöyränä maksella täysimittaisia kuukausimaksuja myös Internet-yhteydestä, puhelinliittymästä tai sähkönsiirrosta, vaikka linjat olisivat aina toisinaan ihan vain pikkuisen poikki?

Omasta mielestäni omituinen asenne on pikemmin se, että nöyränä otetaan vastaan ihan minkätasoista palvelua palveluntarjoaja vain viitsii tarjota, kun kerran on erehdytty pistämään oma nimi sopimuspaperiin. Tuolla asenteella on turha yrittää saada aikaan kilpailua ja palveluiden kehittymistä. Jos asiakkaalle kelpaa luokaton palvelu, asiakkaalle myös toimitetaan luokatonta palvelua - siitähän tulee paremmat katteet.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Totta kai palveluntarjoaja on velvollinen korvaamaan, ellei se toimita asiakkaan maksamaa palvelua luvatulla tavalla. Ellei yksi vuorokausi oikeuta korvauksiin, oikeuttaisiko viikko? Tai kuukausi? Entä pitäisikö kuluttajan vain nöyränä maksella täysimittaisia kuukausimaksuja myös Internet-yhteydestä, puhelinliittymästä tai sähkönsiirrosta, vaikka linjat olisivat aina toisinaan ihan vain pikkuisen poikki?

Omasta mielestäni omituinen asenne on pikemmin se, että nöyränä otetaan vastaan ihan minkätasoista palvelua palveluntarjoaja vain viitsii tarjota, kun kerran on erehdytty pistämään oma nimi sopimuspaperiin. Tuolla asenteella on turha yrittää saada aikaan kilpailua ja palveluiden kehittymistä. Jos asiakkaalle kelpaa luokaton palvelu, asiakkaalle myös toimitetaan luokatonta palvelua - siitähän tulee paremmat katteet.

Menee aika monimutkaiseksi koska plussaan kuuluu kuukausittaiset ilmaiset pelit mitkä toimivat offlinessa tuon katkon aikana, eli käytännössä vain osassa maksamastasi palvelusta on häiriö. Nettiliittymissä taas en tunne ketään kuka olisi jotain korvauksia saanut jos netti on alle päivän poikki syystä tai toisesta. Sähkökatkojen korvaukset taas johtuvat niistä suuristakin taloudellisista menetyksistä joita pidemmistä katkoista seuraa, en rinnastaisi online pelipalvelun katkoa talon jäätymiseen.

Tuntuu että nykypäivänä kaikki systeemit oletetaan toimivan 100%:sti kokoajan ja kun jokin menee hetkeksi rikki aletaan vinkumaan korvauksia pää punaisena.
 
PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mi...

Mielestäni reklamointi kannattaa kyllä hoitaa asiapohjalta ihan vinkumatta ja päänseudun pigmentaatio entisellään. Jokainen toki omalla tyylillään.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mi...

Mielestäni reklamointi kannattaa kyllä hoitaa asiapohjalta ihan vinkumatta ja päänseudun pigmentaatio entisellään. Jokainen toki omalla tyylillään.

Tuolla linjalla saat kyllä päivät täytettyä reklamaatioilla. Vastoinkäymisiä tulee vastaan jatkuvasti.

Sähkökatkoista aletaan maksamaan korvauksia vasta 12 tunnin jälkeiseltä ajalta. Täällä pitäisi yhden illan verkkopelittömästä hetkestä jo jakaa hyvitystä. Sehän suorastaan kannustaa ddossittamaan joukolla palvelut nurin. Talkootyönä ja takuu palkalla.

DSC02434-775966.JPG
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Menee aika monimutkaiseksi koska plussaan kuuluu kuukausittaiset ilmaiset pelit mitkä toimivat offlinessa tuon katkon aikana, eli käytännössä vain osassa maksamastasi palvelusta on häiriö. Nettiliittymissä taas en tunne ketään kuka olisi jotain korvauksia saanut jos netti on alle päivän poikki syystä tai toisesta. Sähkökatkojen korvaukset taas johtuvat niistä suuristakin taloudellisista menetyksistä joita pidemmistä katkoista seuraa, en rinnastaisi online pelipalvelun katkoa talon jäätymiseen.

Tuntuu että nykypäivänä kaikki systeemit oletetaan toimivan 100%:sti kokoajan ja kun jokin menee hetkeksi rikki aletaan vinkumaan korvauksia pää punaisena.

Nettiliittymissä on tosiaan 48h "omavastuuaika" ja sen jälkeen korvaus on lakisääteisesti 20e per alkava viikko.

Netti on vain laskettu kriittiseksi yhteydeksi, joten korvaukset on luonnollinen asia. En myöskään ymmärrä sitä, että jos psn on alhaalla muutamankin päivän, miksi siitä juuri mitään hyviteltäisiin, kuin ehkä juuri plus aikaa pidennetään. Se on tosiaan vain pieni osa palvelua, eikä elämän pyörittämisen kannalta oleellinen palvelu.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Ei olisi tarvinnut hyvittää yhtään mitään yhden illan käyttökatkoksesta. Omituinen asenne olla heti vaatimassa lisää kun tilaisuus sen vain sallii. Jopa he, joita asia ei millään tavoin hetkauttanut ovat kärkkymässä käsi ojolla. Me kuluttajat sen kaiken lystin lopulta kustannamme piilohintoina ja korotuksina.

Jos tarkoitit minua niin olen ollut mukana nelisen vuotta :) Ja yritin aktiivisesti pelata myös tuon katkoksen aikana.

Totta kai palveluntarjoaja on velvollinen korvaamaan, ellei se toimita asiakkaan maksamaa palvelua luvatulla tavalla. Ellei yksi vuorokausi oikeuta korvauksiin, oikeuttaisiko viikko? Tai kuukausi? Entä pitäisikö kuluttajan vain nöyränä maksella täysimittaisia kuukausimaksuja myös Internet-yhteydestä, puhelinliittymästä tai sähkönsiirrosta, vaikka linjat olisivat aina toisinaan ihan vain pikkuisen poikki?

Omasta mielestäni omituinen asenne on pikemmin se, että nöyränä otetaan vastaan ihan minkätasoista palvelua palveluntarjoaja vain viitsii tarjota, kun kerran on erehdytty pistämään oma nimi sopimuspaperiin. Tuolla asenteella on turha yrittää saada aikaan kilpailua ja palveluiden kehittymistä. Jos asiakkaalle kelpaa luokaton palvelu, asiakkaalle myös toimitetaan luokatonta palvelua - siitähän tulee paremmat katteet.

Se menee vain niin että sinä olet pistänyt nimen sopimuspaperiin jossa palveluntarjoaja kertoo ettei ole velvollinen korvaamaan tuollaista katkosta. Ja näin ollen valittaminen asiasta on kuin työntäisi käden nuotioon ja valittaisi että se poltti.
Ihmiset eivät ymmärrä sopimusehtoja joihin sitoutuvat.
 
PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mi...

Onko näitä meilejä ja tullut kellekään?
Hetki sitten saapui meikulle. Koodi lunastettava 31.3. mennessä, eli sitä ei voi edes kauhean pitkäksi aikaa jemmata pahan päivän varalle.
 
Ylös Bottom