Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Onhan toki hienoa, että tuommoinen myönnetään mutta onhan tuo nyt aivan *aatanan ruma
Tollasia mainos liirumlaarumeja ja nick..ei juma..
Ja tässä kohtaa saa kiittää itseään, jos on valinnut nickikseen jonkun Pyllykikkelin tai muun vastaavan...
Heh, kiitos päivän nauruistaMahtokohan Tussukotka saada tollasen...
Mahtokohan Tussukotka saada tollasen...
Hetkinen hei!.. Mikäs vika Tussussa on? [emoji1]
Helldivers on cross-buy, joten onkin mielenkiintoista nähdä, mitä se sanoo pelin jo ennestään omistaville. Perusversiota ei ole voinut ostaa pitkään aikaan. Super-Earth Ultimate Editionia ei voi ostaa, jos on jo ennestään joku näistä vaihtuvista peruspeli + yksi lisäosa -seteistä. Ja mikähän versio sieltä sitten tulee.PS.Blog (EU)[/URL]
Olen miltei satavarma, että tulee tämä perusversio.Helldivers on cross-buy, joten onkin mielenkiintoista nähdä, mitä se sanoo pelin jo ennestään omistaville. Perusversiota ei ole voinut ostaa pitkään aikaan. Super-Earth Ultimate Editionia ei voi ostaa, jos on jo ennestään joku näistä vaihtuvista peruspeli + yksi lisäosa -seteistä. Ja mikähän versio sieltä sitten tulee.
Olen miltei satavarma, että tulee tämä perusversio.
Uudet Plus-pelit ovat ladattavissa, ja Helldiversista tuli juuri se versio, jota veikkasinkin. Alla linkit kaikkiin.
Helldivers
Nom Nom Galaxy
Grid Autosport
Persona 4 Arena Ultimax
Lemmings Touch
Nova 111
PS Plus members - Apologies for the slight delay, but you'll be able to download Lemmings Touch from midnight tomorrow.
Itse asiassa menee huomisen puolelle:Itselläni Lemmings oli vielä 2,95e. Pitää latailla se vasta hetken kuluttua.
PS Plus members - Apologies for the slight delay, but you'll be able to download Lemmings Touch from midnight tomorrow.