Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Onhan toki hienoa, että tuommoinen myönnetään mutta onhan tuo nyt aivan *aatanan ruma![]()
Tollasia mainos liirumlaarumeja ja nick..ei juma..
Ja tässä kohtaa saa kiittää itseään, jos on valinnut nickikseen jonkun Pyllykikkelin tai muun vastaavan...![]()
Heh, kiitos päivän nauruistaMahtokohan Tussukotka saada tollasen...
Mahtokohan Tussukotka saada tollasen...
Hetkinen hei!.. Mikäs vika Tussussa on? [emoji1]
Helldivers on cross-buy, joten onkin mielenkiintoista nähdä, mitä se sanoo pelin jo ennestään omistaville. Perusversiota ei ole voinut ostaa pitkään aikaan. Super-Earth Ultimate Editionia ei voi ostaa, jos on jo ennestään joku näistä vaihtuvista peruspeli + yksi lisäosa -seteistä. Ja mikähän versio sieltä sitten tulee.PS.Blog (EU)[/URL]
Olen miltei satavarma, että tulee tämä perusversio.Helldivers on cross-buy, joten onkin mielenkiintoista nähdä, mitä se sanoo pelin jo ennestään omistaville. Perusversiota ei ole voinut ostaa pitkään aikaan. Super-Earth Ultimate Editionia ei voi ostaa, jos on jo ennestään joku näistä vaihtuvista peruspeli + yksi lisäosa -seteistä. Ja mikähän versio sieltä sitten tulee.
Olen miltei satavarma, että tulee tämä perusversio.
Uudet Plus-pelit ovat ladattavissa, ja Helldiversista tuli juuri se versio, jota veikkasinkin. Alla linkit kaikkiin.
Helldivers
Nom Nom Galaxy
Grid Autosport
Persona 4 Arena Ultimax
Lemmings Touch
Nova 111
PS Plus members - Apologies for the slight delay, but you'll be able to download Lemmings Touch from midnight tomorrow.
Itse asiassa menee huomisen puolelle:Itselläni Lemmings oli vielä 2,95e. Pitää latailla se vasta hetken kuluttua.
PS Plus members - Apologies for the slight delay, but you'll be able to download Lemmings Touch from midnight tomorrow.