Mutta, mikä siitä tekee laittoman toiminnan? Automaattisesti _ilman_ käyttäjän toimiahan se ei siirry, vaan käyttäjän pitää hyväksyä käyttöehdot. Ymmärrän kyllä, että itseänikin tämä asia harmittaisi, mutta käyttäjähän ne käyttäjäehdot hyväksyy, jonka jälkeen automaattimaksu taas kääntyy "On"-asentoon.
Veikkaan, että tuesta kysymällä selviää helpommin, kuin rikosilmoituksella.
Pointti mulla lähinnä se että jos olet vivun laittanut OFF asentoon, niin ei se saa todellakaan siirtyä ON asentoon missään tilanteessa, ellei asiakas sitä itse käy laittamassa. Tätä ei ole käyttöehtojen uudelleen hyväksyminen. Itselle tällä ei ole merkitystä kun sen kumminkin aina uusin. Mutta yleisesti tuo on kyllä niin siinä laillisen ja laittoman rajoilla.
Onkohan jenkkilässä sama homma, kun tunnetusti ovat tarkkoja tuommosesta, osaako kukaan sanoo?
Siihen saakka on tosiaan viisainta olla luovuttamatta luottokorttitietojaan Sonylle vaan maksaa ostokset ja jäsenyydet erikseen lunastettavilla koodeilla. Usein se on paitsi turvallisempaa, myös halvempaa.
Juurikin näin. Itse välillä käyttänyt PSNkortti.com kohtuu halvalla siellä välillä.