Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Pleikkarin Storen tarjousssivulta voi käydä katsomassa näkyykö siellä tarjousta:
Tähän mielestäni on tullut päivitys jotta peli toimii myös ilman PSVR:ää.Elokuun PS Plus pelit:
- Here They Lie (PS Plus Bonus – PS VR required)
Pitää paikkansa.Tähän mielestäni on tullut päivitys jotta peli toimii myös ilman PSVR:ää.
Jos tarkoitat datalla pelin tallennuksia, niin kyllä pitäisi toimia (olettaen, että levyversio on EU-painos). Jos levyversio on vielä asennettuna, se pitää poistaa, ennen kuin sen voi diginä asentaa.Mulla on vieläkin tuo Mafia III levyllä toimiikohan sen Data suoraan tuohon Digi versioon jos sen käy lataamassa?
Onneks sentään sähköpostiin tulleessa mainosmeilissä kertoivat, että pelien arvo on 114,80 EUROA!
No, minuthan suurin piirtein kivitettiin reilut viisi vuotta sitten, kun kritisoin plus-pelejä.PSN store ja plussa systeemi alkaa tuntua jo aika antiikkselta.
Tämmöinen randon pelien "ilmaisuus" on aika kyseenalainen loppujenlopuksi, koska jos peli on mieleinen se löytyy jo, tai jos peliä ei vielä omista, niin harvemmin noista löytyy helmiä. Joitain poikkeuksia toki ollut vuosien aikana. PS3:sen aikana saadut pelit olivat todella hyviä.
Tästä olen kyllä eri mieltä. Tällöin joulupyhinä tuli isompi peli, samoin kesälomien aikaan, mutta muuten taso oli aika kaamea.5 vuotta sitten tilanne oli eri. Laitoinkin tuossa että PS3 aikaan pelit olivat todella hyviä ja myös ps4 alkuvaiheessa ok tasolla. Toisaalta plussa ei maksa enää juuri mitään, eli tuon 10€/vuosi voin maksaakkin.
Silti se tuntuu antiikkiselta, eritoten kun kilpailevilla storeilla on jo palatuskäytöntöjä ym. mukavaa.
No, minuthan suurin piirtein kivitettiin reilut viisi vuotta sitten, kun kritisoin plus-pelejä.
Kyllä, asia ei koskaan minua sen enempää jäänyt vaivaamaan, sen sijaan yksityisviesteissä saatujen haistattelujen ja ala-arvoisten viestien perusteella joillekin viestit kolahtivat.Voin antaa sulle halin jos joskus nähdään, siittä on tosin kymmenen vuotta aikaa ku oot kivityksen kohteeksi joutunut niin etköhän oo siihen mennessä päässy jo asian yli.
Kyllä, asia ei koskaan minua sen enempää jäänyt vaivaamaan, sen sijaan yksityisviesteissä saatujen haistattelujen ja ala-arvoisten viestien perusteella joillekin viestit kolahtivat.