HideoMiyamoto
Well-Known Member
Gigantti myy nyt vuoden jäsenyyden 40egellä. Kävin hakee pari.
Joo jos käy hakee on ihan hyvä tarjous, tilaamalla 44€ vs storen 47€ ei paljoon säästä ellei tilaa useempaa kerralla.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
No kiva. Mulla ei oo store tarjonnut aikoihin kuin 1 ja 3kk vaihtoehtoa. Vuoden diiliä ei edes näy mulla puhelimella, eikä pleikalla.Joo jos käy hakee on ihan hyvä tarjous, tilaamalla 44€ vs storen 47€ ei paljoon säästä ellei tilaa useempaa kerralla.
Joo jos käy hakee on ihan hyvä tarjous, tilaamalla 44€ vs storen 47€ ei paljoon säästä ellei tilaa useempaa kerralla.
Olikos jollain tähän jotain kikkakutosta, vai onko tuo oikeasti mahdotonta?Testasin selaimellakin ostaa storesta, mutta sama homma. On se nyt merkillistä, että 3kk ja 12kk on mahdollista maksaa walletista, mutta 1kk on täysi mahdottomuus.
Noh, ollaan sitten ilman plussaa loppukuu, ei auta.
CAPMAN -koodilla ilmainen toimitus.
Pystyt. Aseta poitsun konsoli ensisijaiseksi, ota se pysyvästi irti netistä, deaktivoi kaikki konsolisi PSN-tilinhallintasivustolla, aktivoi oma konsolisi ensisijaisena. Järjestelyn huono puoli on siis tuo, että sitä pojan PS4:ää ei tosiaan saa enää koskaan kytkeä nettiin tai sen näennäinen ensisijaisuus poistetaan automaattisesti.Pystynkö mitenkään saamaan hommaa rokkaamaan niin, että voisin omallani pelailla kaikkea, saada latautumaan pelit ennakkoon, päivitykset automaattisesti ja savet pilveen automaattisesti. Mutta silti poika pelaisi mun tunnuksella ostamia pelejä toisella pleikalla?
Mutta kun tarkoitus olisi pelata pojan kanssa samoja pelejä ja esim Farming simu toimii moninpelinä vain netin yli.Pystyt. Aseta poitsun konsoli ensisijaiseksi, ota se pysyvästi irti netistä, deaktivoi kaikki konsolisi PSN-tilinhallintasivustolla, aktivoi oma konsolisi ensisijaisena. Järjestelyn huono puoli on siis tuo, että sitä pojan PS4:ää ei tosiaan saa enää koskaan kytkeä nettiin tai sen näennäinen ensisijaisuus poistetaan automaattisesti.
No siinä tapauksessa ei onnistu.Mutta kun tarkoitus olisi pelata pojan kanssa samoja pelejä ja esim Farming simu toimii moninpelinä vain netin yli.
No voihan...,No siinä tapauksessa ei onnistu.
Näin se valitettavasti menee.Ja olikos se niin, että jos pidän oman ensisijaisena, niin toisella ei voi pelata yhtään mitään muilla kuin mun tunnuksella?
Kyllä.Mut plussa täytyy ostaa tuplana?
Postikulut eivät ole postin hinnaston mukaiset.
Sama hakea prismasta kanta-asiakaspäivänä, jos kanta-asiakkuus löytyy, niitä 50€ seteleitä -15%. Ne käy samalla maksuvälineeksi spotifyhyn ja yleensäkin psn ostoksiin. Hintaa 50€ setelille kertyy 42,50€.
Koodilla CAPMAN saa gigantista ilmaisen toimituksen. Bongasin toiselta foorumilta
Ymmärsin muistaakseni asiakasomistajapäivänä (ei kanta-asiakaspäivä(t)!!!), että tuollaiset esimaksetut (eng. pre-paid) kupongit ja setelit eivät kuulu minkään alennusten piiriin. Konsolit olivat -5 %:a, pelit -15. Poikkeuksia oli pitkä luettelo mainoskylteissä. Olen täällä kuullut aiemminkin, että joku hakee noita asiakasomistajapäivinä. Ehkä on eroavaisuuksia alueen mukaan? Nuo Suomen Prismat kuuluvat moneen eri osuuskauppaan, siksi maanlaajuisia hintoja niille ei ole. Onhan siitä ollut joskus jotain juttuakin, että täällä pohjoisessa Arinan alueella oli järjestään ruokatuotteet kalliimpia kuin pääkaupunkiseudulla ja muuallakin Suomessa.