Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

No meidän taloudessa ainakin uppoaa hyvin nämä "turhat" pelit. Tämän kuun Pixeljunk ja tuleva Towerfall täyttää hyvin pelaamistarpeen aukot syksyn AAA-tulvaa odotellessa. Vaikka PS4 ei ole saanut samanlaista PS+ ilotulitusta osakseen kuin PS3, niin onhan tuolta saanut ihan hyvin vastinetta rahoille jo pelkkien pelien muodossa (Trine, Resogun, Pixeljunk etc...). Tilaus katkolla kesän lopulla ja pakkohan se on jatkaa. Muuten juniorille jää vain Lego peli pelattavaksi.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Towerfall Ascension, Metacritic 87. Olen valmis.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Elisalla ja Sonylla on kampanja, jossa Elisa Viihteen tilaaja saa PS+ kahdeksi vuodeksi kaupan päälle. Jos on laajakaistavaihdos suunnitteilla, niin tästä voi pientä taloudellista etua saavuttaa :)

http://elisa.fi/viihde/ps/
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Elisalla ja Sonylla on kampanja, jossa Elisa Viihteen tilaaja saa PS+ kahdeksi vuodeksi kaupan päälle. Jos on laajakaistavaihdos suunnitteilla, niin tästä voi pientä taloudellista etua saavuttaa :)

http://elisa.fi/viihde/ps/
No kiva, tänne tuli meinaan elisa viihde pari viikkoa sitte, ni jäi plussat saamatta :D
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

No kiva, tänne tuli meinaan elisa viihde pari viikkoa sitte, ni jäi plussat saamatta :D

Voineehan tuota yrittää kalastella vielä Elisan asiakastuesta? Noin tuore tilaus ja kaikkea :) Ystävällisyys ja pettymyksen ilmentäminen toimivat usein.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Mitä tuo season pass tarkoittaa The Walking Deadin 2. kauden tapauksessa? Vitalle olisi alle 9€ ja nyt kovasti kiinnostaa saako tuolla uudet episodit automaattisesti vai onko tuo vaan jokin lisäjuttu 1. episodeen?
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Mitä tuo season pass tarkoittaa The Walking Deadin 2. kauden tapauksessa? Vitalle olisi alle 9€ ja nyt kovasti kiinnostaa saako tuolla uudet episodit automaattisesti vai onko tuo vaan jokin lisäjuttu 1. episodeen?

Saa koko toisen kauden.
 
PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mi...

Mitä tuo season pass tarkoittaa The Walking Deadin 2. kauden tapauksessa? Vitalle olisi alle 9€ ja nyt kovasti kiinnostaa saako tuolla uudet episodit automaattisesti vai onko tuo vaan jokin lisäjuttu 1. episodeen?

Tuolla season passilla saat ladata kaikki episodit ilman muita maksuja, eli koko kausi tuolla hinnalla. Itsekin tuli eilen ostettua, kun halvalla sai.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Täytynee sitten hankkia itsellekin jos kokokauden saa noin halvalla. PS3:lle olisi vielä halvemmalla..Cross ominaisuutta tuosta ei ilmeisesti saa? Toinen mikä askarruttaa on Batman™: Arkham Origins Blackgate – Deluxe Edition. Onko tuossa koko Origins peli? Jos on niin todella halvalla sekin lähtisi.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Toinen mikä askarruttaa on Batman™: Arkham Origins Blackgate – Deluxe Edition. Onko tuossa koko Origins peli? Jos on niin todella halvalla sekin lähtisi.
Ei, kyseessä on eri peli. Blackgate on Vita-peli.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Sain eilen yllättäen sähköpostia, että Playstation PLUS jäsenyyteni on uusittu kolmeksi kuukaudeksi ja veloitettu Sony tililtäni, vaikka olin nimenomaan laittanut Sony Networks asetuksista että jäsenyyttä ei saa uusia.

Yritin tänään soitella Sony:n tukeen jahka saisin tämän oikaistua ja rahat takaisin. Sonyn asiakaspalvelu antoi numeron Playstation tukeen, josta taas vastaajasta neuvottiin soittamaan vielä toiseen numeroon (ja annettiin virheelliset aukioloajat palvelulle).

Lopulta kun pääsin Playstation tukeen, sanottiin vain että asiaa ei voida viedä eteenpäin koska olen liittyessäni PLUS jäseneksi hyväksynyt asiakasehdot ???

Yritin kysyä että voinko viedä tätä eteenpäin tai laittaa reklamaatiota, koska olin nimenomaan sieltä asetuksista laittanut, että PLUS jäsenyyttä ei saa uusia, ja sain vastaukseksi vain että ei tässä nyt voi mihinkään tästä valittaa.

Huvittavaa myös että esim Playstation tuen webbisivut ovat kokonaan alhalla:
PlayStation-tuotteiden tuki | Virallinen PlayStation-sivusto

Todella amatöörimäinen vaikutelma jää koko jutusta. En tiedä onkohan tässä jotain vaihtoehtoja valittaa jonnekkin asiasta, pitäisikö esim soittaa suoraan Playstationille jenkkeihin tai johonkin kuluttajavirastoon tai muuta vastaavaa, vai pitäisikö vaan hyväksyä 15 euron tappiot?
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Mä ainaki ite poistan aina kortin tiedot varmuuden vuoksi sen lisäks että ruksaan sen no renew vai mikä se uusimisen nimike olikaan. Hankaloituu meinaan toi autouusiminen edes vahingossa jos ei ole tiliä miltä veloittaa ;)
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Juuri tuon takia olen poistanut luottokorttitiedot sen yhden ainoan kerran kun luottokorttia käytin. Suosittelen muillekkin. Nykyään käytän Paypalia ja kaupasta ostettavia latauskortteja.

Mutta ei se 15 euroa nyt varmasti talouttasi kaada.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Todella amatöörimäinen vaikutelma jää koko jutusta. En tiedä onkohan tässä jotain vaihtoehtoja valittaa jonnekkin asiasta, pitäisikö esim soittaa suoraan Playstationille jenkkeihin tai johonkin kuluttajavirastoon tai muuta vastaavaa, vai pitäisikö vaan hyväksyä 15 euron tappiot?
Sanoisin, että menivät nyt oppirahoiksi. Kortti vaan pois palvelusta, jos se kerran on mahdollista.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Voit reklamoida perusteetton korttiveloituksen oman pankkisi kautta edelleen Luottokunnalle/NETSille. He puolestaan hoitavat asian SCEE:n kanssa. Valmistaudu todistamaan, että et ole palvelua tilannut (ja että no renew oli päällä) ja liitä mukaan tuen kanssa käymäsi keskustelu.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Voit reklamoida perusteetton korttiveloituksen oman pankkisi kautta edelleen Luottokunnalle/NETSille. He puolestaan hoitavat asian SCEE:n kanssa. Valmistaudu todistamaan, että et ole palvelua tilannut (ja että no renew oli päällä) ja liitä mukaan tuen kanssa käymäsi keskustelu.

Rahat ei mennyt luottokortilta, vaan sieltä Sony Walletista mihin olin laittanut rahaa erästä tulevaa pelijulkaisua varten.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Rahat ei mennyt luottokortilta, vaan sieltä Sony Walletista mihin olin laittanut rahaa erästä tulevaa pelijulkaisua varten.

Pahus :) Tee kirjallinen reklamaatio vielä erikseen Nordisk Filmille.. olettaen ettei asiakasehdoissa erikseen sanota, että PS+ jäsenyys uusituu automaattisesti riippumatta tuon renewal-asetuksen tilasta.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Pahus :) Tee kirjallinen reklamaatio vielä erikseen Nordisk Filmille.. olettaen ettei asiakasehdoissa erikseen sanota, että PS+ jäsenyys uusituu automaattisesti riippumatta tuon renewal-asetuksen tilasta.

Pitää kokeilla, soitan myös kuluttajaneuvontaan maanantaina.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Sain eilen yllättäen sähköpostia, että Playstation PLUS jäsenyyteni on uusittu kolmeksi kuukaudeksi ja veloitettu Sony tililtäni, vaikka olin nimenomaan laittanut Sony Networks asetuksista että jäsenyyttä ei saa uusia.
Yksi asia saattaisi selittää ilmiön; oletko käyttänyt Music Unlimited -palvelua Plus-jäsenyyden hankkimisen jälkeen? Se nimittäin kääntää tilauspalveluiden automaattisen jatkamisen takaisin päälle. (Se toki lukee MU:n käyttöehdoissa, mutta silti niin monelta tuo yksityiskohta jää huomaamatta.)

Vaikka tavallaan ymmärränkin Sonyn jäyhän "itsehän olet ehtoihin suostunut" -asenteen, on se silti kaikkea muuta kuin hyvää asiakaspalvelua. Tuollaisella liian byrokraattisella meiningillä vain karkottaa asiakkaita pidemmän päälle. Mutta se ei nyt tähän ketjuun enää varsinaisesti kuulu.
 
Ylös Bottom