cobalos
Well-Known Member
Ei nämä nyt ihan samassa sarjassa kilpaile.
Yksi hyvä/huono kuukausi on joillekin kokonainen trendi, joillekin vain sattuma.

Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ei nämä nyt ihan samassa sarjassa kilpaile.
Tuo Mad Max tais ratkaista sen ongelman että mitä mä pelaan ennen kun God of War tulee?Mad Maxia voin kyllä suositella kaikille open world peleistä pitäville.
Tyypillisesti Plus-tarjoukset on olleet -25 prosenttia, joten tuo Days Of Play'n -30 pinnaa on erittäin hyvä tarjous. Parempia tarjouksia kristallipallossani ei näy.Onko tuo Days of Play Plussa tarjous hyvä, vai onko jotain parempia tiedossa/tulossa?
Miten käy aiemmille plus peleille? Jos myöhemmin uusin jäsenyyteni, saanko aiemmin kirjastoon lisäämäni plus-pelit käyttöön taas vai katkaiseeko tämä "jäsenöttömyys" jotenkin tämän?
On se olemassa, mutta into sen päivittämiseen loppui jo vuosia sitten. Monet FAQin tiedoista eivät siis enää edes ole relevantteja.Pahoittelen kysymystä, mutten löytänyt enää FAQ täältä sivustolta ja aloitusviestin linkki ei vienyt minnekään, onko sitä olemassa?
Heti kun jäsenyys on taas voimassa, saat käyttöoikeuden kaikkiin niihin Plus-peleihin, jotka olet aikanaan lunastanut. Sillä ei ole väliä, onko peli joskus ollut asennettuna vai ei. Se riittää, että peli on ns. käytetty kassan kautta. Sen jälkeen sen voi ladata latauslistasta/PS4:n Librarysta aina, kun Plus-jäsenyys on voimassa.Miten käy aiemmille plus peleille? Jos myöhemmin uusin jäsenyyteni, saanko aiemmin kirjastoon lisäämäni plus-pelit käyttöön taas vai katkaiseeko tämä "jäsenöttömyys" jotenkin tämän?
Onko siellä jokin jäsenyys enää alennuksessa?Aamuvarhaisesta asti olen yrittänyt hyödyntää tuota PlayStation Plus -jäsenyyden alennusta
PS3:lla ja PS4:llä Storessa käytettävä näppäimistö on toden totta tässä vuosien varrella karsiutunut tollaiseksi perusnäppäimistöksi ilman mitään "erikoismerkkejä". Valistunut arvaukseni on, että skandit sun muut aiheuttivat niin paljon päänvaivaa noissa korttitietojen tarkistamisessa, että Sonylla päätettiin tehdä tuollainen simppeli purkkaratkaisu; ei erikoismerkkejä, ei ongelmia (heille - mutta päänvaivaa käyttäjille). Meidän skandit on vielä helppo juttu, mutta esim. Saksassa on näitä muita erikoisempia merkkejä.Ongelma tuli siitä, että konsolin näppäimistö ei tarjoa ääkkösiä, joten en voi kirjoittaa nimeäni kuin on luottokorttiin painettu. Aikaisemmin PS3:n kaupan syöttönäppäimistö on tarjonnut ääkkösiä nimenkirjoituksessa (muistan hyvin, koska niiden takia maksujani ei takavuosina hyväksytty, maksu meni läpi, kun poistin ne nimestäni, vastoin luottokorttiin painettua nimeä).
Olen tainnut laittaa "lääniksi" saman kuin kaupunki ja sillä on kelvannut. Mutta tässä on saattanut käydä se perinteinen homma, että kun liian monta on korttitietojen tarkistus (mistä syystä vaan) epäonnistunut, on se kortin lisäys vaivihkaa mennyt lukkoon. Jokainen uusi yritys vain pidentää tuota "bannia", ja minimissäänkin se on 24 tuntia.Osoitetietojani ei hyväksytä, koska eivät muka ole oikein (varmasti ovat, tarkistin myös pankista, että kaikki oli täydellisesti samalla tavalla). Kokeilin osoitetta sitten ilman ääkkösiä, taas tulee virhe (mutta eri virhesanoma). Pakollisena syötettävänä tietona PS3-konsolilla maksutapaa lisätessä on myös kohta "maakunta/lääni", vaikka pankin korttitiedoissa ei maakuntaa tai lääniä ole. Koetan laitaa siihen Pohjois-Pohjanmaa, Oulun lääni (ja laani) ja vastaavaa, ei toimi, ei, aina jokin kohta on muka virheellinen. Nimi ainakin on virheellinen, mutta kun järjestelmä ei anna syöttää oikeaa! Ei auta muu kuin luovuttaa.
Tuokin on tavallaan vanha vaiva, ja saattaa tulla minkä tahansa rahansiirron yhteydessä (jossa käytetään tuota verkkopankkitunnistaumista - eli ei koske PSN-maksukortteja tai PayPal-siirtoja). Ja koska Sonyhän ei tällaisista ongelmista tietoa julkisesti anna, on tämä jälleen vain omaa arvailuani; vian aiheuttaa Storen maksujärjestelmien hetkellinen ylikuormitus (jota tuntuu tapahtuvan erityisesti, kun on jokin iso ale alkamassa tai päättymässä jengin tehdessä raivolla ostoksia). Toinen (joskin epätodennäköisempi) potentiaalinen syy on, että selaimen cachessa, cookieissa, Local Storagessa ja/tai Session Storagessa on jotain vanhaa dataa, jonka takia sessio ikään kuin katkeaa. Näihin tepsii, kun poistaa kaiken, joka liittyy *.playstation.com- ja *.sonyentertainmentnetwork.com-domaineihin sekä tyhjentää noi em. storaget. (Kyllä, menee sen verran tekniseksi, että keskivertokäyttäjältä aivan kohtuutonta vaatia tuollaisia toimenpiteitä.)Mutta onnistuneen verkkopankkivarmistuksen jälkeen ei palaa Storeen, vaan jää tuohon tyhjään valkoiseen sivuun joka kerta.
Koska itsepalvelu on "kätevää" nykyaikaa, tulee tuolla PlayStation.comin tukisivuilla puhelinnumero eteen vasta "umpikujassa". Tosin kun pisti hakusanaksi "luottokortti" ja valitsi alustaksi PS3, oli heti ensimmäinen (ja ainoa) valinta Soita meille -linkki, josta tuen numero aukioloaikoineen löytyi. (Sitemapin Ota yhteyttä -linkki sen sijaan ei vie mihinkään, huoh...)Tukisivuilta ei saa mitään tukea, koska ei löydy oikeaa kohtaa eikä yhteystietoja. Muutenkin tuessa ovat aina olleet ihan pihalla ja kyvyttömiä auttamaan tällaisissa. Joka tapauksessa tarjous olisi ehtinyt vanhentua ennen kuin olisin saanut vastauksen.
Soita meille numeroon 09 424 50803
Autamme mielellämme. Palveluajat: ma–pe 10.00–18.00
Kysymyksesi mukaan pyydämme sinua antamaan joko PSN-tilin tiedot tai konsolin sarjanumeron. Selvitä nämä tiedot ennen puhelua.
Logieni perusteella törmäsin itse tuohon ensimmäisen kerran 28. marraskuuta 2016, eli on se jo jonkin aikaa siellä ollut.Mistä lähtien verkkoselain-Store on vaatinut verkkopankkitunnusvahvistusta?! Muistan, että ainakaan vielä 2015 ei vaatinut, kun ostin jäsenyyden (normaalilla hinnalla).