Tälläinen vastaus ,ei paljon auttanut..
Kiitos yhteydenotostasi PlayStation-tukeen, koskien PlayStation Plus.
Huhtikuun 21. päivästä alkaen ja uuden PlayStation Plus -palvelun julkaisun jälkeen useiden kuponkien ennakkomaksu tai pinoaminen poistetaan tilapäisesti käytöstä
Voit olla varma, että kuponkikoodisi on edelleen voimassa ja voit lunastaa koodisi joko kun nykyinen tilauksesi päättyy ja deaktivoituu tai kun uusi PlayStation Plus -palvelu julkaistaan alueellasi sen mukaan, kumpi tapahtuu ensin.
Jos et ole Playstation Plus tai Now palvelun jäsen, voit lunastaa kuponkisi PS4:llä, PS5:llä, Webillä ja mobiilisovelluksella. Jos liityt PlayStation Plus -palveluun ja sinulla on edelleen aktiivinen jäsenyys uuden PlayStation Plus -palvelun julkaisun jälkeen, siirryt PlayStation Plus Essentialiin. Jos liityt PlayStation Now -palveluun ja sinulla on edelleen aktiivinen jäsenyys uuden PlayStation Plus -palvelun julkaisun jälkeen, siirryt automaattisesti PlayStation Plus Premiumiin.
Aktiivisille PS Now- ja PS Plus -kuluttajille lähetetään sähköposti, jossa on tiedot tästä muutoksesta alla kuvatulla tavalla. PlayStation-blogin kautta löydät viimeisimmät tiedot palvelumuutoksesta.
Yksityiskohdat löytyvät täältä -
https://blog.playstation.com/2022/0...june-with-700-games-and-more-value-than-ever/
Pahoittelemme vielä aiheutunutta vaivaa.
Toivottavasti tämä auttaa, mutta jos sinulle tulee muuta kysyttävää, olethan yhteydessä PlayStation tukeen ja joku tiimeistämme auttaa sinua mielellään.
Kiitos,
The PlayStation Support Team