Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Store EU

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Nordea Mastercard?

Laama sanoi:
Jos joku on siis saanut siirrettyä Masterilla rahaa lompsaan niin vika lienee käyttäjässä:o

Valitettavasti tähän hätään en pysty kertomaan seikkaperäisesti miten fyrkkaa siirretään tuonne. Sammon Mastercardilla sinne oon aikaisemmin pari kyättiä siirtänyt onnistuneesti. Huomenna illalla laitan lisää fyffeä, kertoilen sitten miten se tapahtuu :).

Laama sanoi:
Onko joku onnistunut siirtämään rahaa kukkaroon Nordean Mastercardilla?
Jos on niin voisiko laittaa ohjeita pilkun tarkasti...
Verkkomaksu kytketty Solossa käyttöön eikä muissa webbi-kaupoissa ole ikinä ollut mitään ongelmia.

Minulla Nordean Mastercard on toiminut ongelmitta. Ekan kerran syötin vain normaalit tiedot, eli kortin numeron, voimassaolon ja sen tarkistenumeron, ja sen jälkeen olen ostanut ilman ongelmia. Itse olen siirtänyt rahaa vain ostosten yhteydessä, eli kun olen valinnut peli(t) mitä ostan ja mennyt "kassalle" jolloin store valittaa ettei ole rahaa ja haluatko lisätä sitä nyt. Eli en ole ennakkoon siirtänyt mitään. Oston yhteydessä siirtämisessä on se hyvä puoli että voi siirtää täsmäsumman eikä tilille jää roikkumaan mitään ylimääräistä.

hartzu sanoi:
Minulla Nordean Mastercard on toiminut ongelmitta. Ekan kerran syötin vain normaalit tiedot, eli kortin numeron, voimassaolon ja sen tarkistenumeron, ja sen jälkeen olen ostanut ilman ongelmia. Itse olen siirtänyt rahaa vain ostosten yhteydessä, eli kun olen valinnut peli(t) mitä ostan ja mennyt "kassalle" jolloin store valittaa ettei ole rahaa ja haluatko lisätä sitä nyt. Eli en ole ennakkoon siirtänyt mitään. Oston yhteydessä siirtämisessä on se hyvä puoli että voi siirtää täsmäsumman eikä tilille jää roikkumaan mitään ylimääräistä.

Täällä toimittu alusta lähtien samaan tapaan, Nordean VISA-kortilla.

Vastaus: PlayStation Store

Sony julkisti mitkä PS pelit tulevat ladattavaksi PS3 storeen tällä viikolla:

* Spectral Force (Idea Factory)
* R-Types (Irem)
* A.IV. Evolution Global (Artdink)
* Resident Evil Directors Edition (Capcom)
* Bishibashi Special (Konami)
* Arc the Land (Sony)
* Ore no Shi wo Koete Yuke (Sony)
* Gunners Heaven (Sony)
* Ganbare Morikawa-kun Ni-go (Sony)
* Marl Oukoku no Ningyou Hime (Nippon Ichi)
* Tekken 2 (Bandai Namco)

lähde: IGN

EDIT: Ei toisin mainintaa mihin storeen, toivottavasti kaikkiin yhtäaikaa

Japanin Storeen nuo ovat tulossa, mikä jäi Gantayatilta vaihteeksi mainitsematta.
PSone latauksia saadaan euro-Storeen toivottavasti ensi kuussa, mutta varmaan taas pitää selvitellä kaikki mahdolliset julkaisuoikeudet, ikärajat yms. joka maahan erikseen. Ja varmaan noi kielivammaiset keskieurooppalaisetkin aiheuttavat omat päänsärkynsä.:(

Viimeksi muokannut moderaattori:

USA Storeen tullu ps1-klassikot, Gauntlet II ja videoita. Jännityksellä odotan Suomen storea...

Gauntlet 2 on pakkohankinta, samaten tulee olemaan tuo Super Stardust HD traileri näytti niin mainiolta :cool: Ei muutakuin odottelua...

PoC HD traileri oli kyllä aika mukavaa katseltavaa :cool:
Pakko katsastaa sekin teatterissa..

Tänään oli tarkoitus mennä Spider-Man 3 katsomaan teattereihin, mutta kipeinähän sitä tietenkin ollaan :/

Rane^ sanoi:
Jännityksellä odotan Suomen storea...
Sama. PS3:n online-puoli voisi ottaa julkaisuissaan mallia Live Arcade -keskiviikoista ja Virtual Console -perjantaista: uutta pelimatskua ladattavaksi säännöllisin väliajoin!

feldon sanoi:
Sama. PS3:n online-puoli voisi ottaa julkaisuissaan mallia Live Arcade -keskiviikoista ja Virtual Console -perjantaista: uutta pelimatskua ladattavaksi säännöllisin väliajoin!
Uutta matskua pitäsi tulla PS Storeen aina perjantaisin. Tosin välillä on pitänyt tyytyä esim. Genjin asustelisäyksiin.

Jep, eli perjantaisin pitäisi uutta tavaraa tulla. Tuossa jäi välistä yksi täydennyskerta, kun Go! Puzzle ilmeisesti viime tingassa siirettiin ilmestyväksi myöhemmin. Hieman on tahmeaa ollut tuon tavaran lisäämisen kanssa, vaikka toki sitä on tullut ja ihan hyvällä laatutasolla. Saisi vain tulla paljon enemmän ja useammin. Nyt kovasti odotuksessa PSP:lle ilmestyvät vanhat PSX-klassikot.

Nisupulla sanoi:
Nyt kovasti odotuksessa PSP:lle ilmestyvät vanhat PSX-klassikot.
Jenkki storeenhan tuli tällä viikolla PS3:llakin toimivia versioita PSX-klassikoista (2Xtreme, Crash Bandicoot, Destruction Derby, Jet Moto, Jumping Flash, MediEvil, Rally Cross, Syphon Filter, Tekken 2 ja WipeOut).

sloxa sanoi:
minkä takia tämä eu store on niin paljon jäljessä?

Teh mäzik vört: Lokalisointi

Kun kaikki pitää kääntää eri kielille. Emmää ainakaan muuta syytä keksi.

ColdFire sanoi:
JenkkiStoresta lataamani pelit toimivat euro koneessa, mutta toimivatko psone pelit?

Mielestäni PS1 pelit eivät toimi koska ne ovat aluekoodattuja pelejä, kuten PS2 pelitkin:o

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom