Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Store EU

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PlayStation Store

TJS sanoi:
Olen monesti mietiskellyt sitä, että onko todella kannattavaa, että kaikki pelijulkaisijat pistävät pelinsä ulos välillä elo-joulukuu. Joku ihan ok peli jää takuulla näitten GTA4:sten ja muiden totaalisen jyräämäksi, sillä ei ihmiset kovin montaa peliä kuussa osta. Samainen peli julkaistuna esim näin toukokuussa saisi takuulla suuremman yleisön. En tiiä, kai ne siellä tietävät mitä tekevät...

Näin kävi itselle viime talvena, kun Rainbow six ja COD3 jäi Gearsin jalkoihin totaalisesti. Nyt syksyllä jää moni peli GTAn alle itsellä valitettavasti, eikö UT näillä näkymin tule melkein yhtä aikaa...?Ja niiden pelien jälkeen ei peliaikaa enää muille riitäkään.

Vinnie sanoi:
kertokaapa onko tämä simppeli pohja, vai jatkojalostetaanko?

tarkoitus olisi kasata samanlainen lista USA ja JPN storeistakin, siten että jokaisessa olisi linkki,
josta saisi lisätietoa pelistä / videosta / lisäkilkkeistä.
HP!

Wiggers sanoi:
Kävin tänään avaamassa Sampoon tilin.

Alle puoli tuntia meni aikaa ja Visa Electron on ilmainen alle 26-vuotialle, samoin tilin avaus. Viikon sisällä pitäisi kortin tulla ja pääsen shoppaamaan Storeen :)
Jotkut pankit vaativat erikseen, että visa-erectionin verkkomaksupalvelu aktivoidaan. :)

pziuz sanoi:
Jotkut pankit vaativat erikseen, että visa-erectionin verkkomaksupalvelu aktivoidaan. :)

Ainakin Nordea ja OP, todennäköisesti kaikki muutkin nykyään.

Hele sanoi:
Onko kukaan ostanut ja ladannut noita Hong Kongin storessa olevia PS1:n pelejä, joiden ilmoitetaan olevan PS3/PSP-yhteensopivia? Tarkoittaako sitä, että toimii myös PS3:lla? Hinta näyttää olevan 33.00 HKD, eli noin 3 euroa.

Hookoosta ei tietoa, mutta latasin US Storesta Crash Bandicootin. Nopean testauksen jälkeen (avovaimon suorittama) peli toimii ok.

Rixa sanoi:
Hookoosta ei tietoa, mutta latasin US Storesta Crash Bandicootin. Nopean testauksen jälkeen (avovaimon suorittama) peli toimii ok.
Eh? Onko sinulla minkälainen PS3? Tai siis mistä ostettu? Ihan PAL-kone vai? Minä olen nimittäin kuullut joidenkin sanovan, että Valloista/Japanista ladatut PS1-pelit eivät toimisi Euro-PS3:ssa.

pziuz sanoi:
Kysyin tätä, että onhan Visa Electronin verkko-osto mahdollisuus aktivoituna ja vastaus tuli että on. Eli ilmeisesti Sampon Electroneissa valmiiksi aktivoitu

Myös Säästöpankin Electroneissa palvelu on valmiiksi päällä, ainut huono puoli on ettei se toimi :p

FamaZ sanoi:
Eh? Onko sinulla minkälainen PS3? Tai siis mistä ostettu? Ihan PAL-kone vai? Minä olen nimittäin kuullut joidenkin sanovan, että Valloista/Japanista ladatut PS1-pelit eivät toimisi Euro-PS3:ssa.

Juu kotomaasta Gamelifesta ostettu PAL konsoli. Eilen tein tunnarit USstoreen kun tuota Gauntlet II ei alkanut kuulumaan Eurooppaan. Samalla päätin testiä toimiiko noi Classicpelit lataamalla tuon Crash Bandicootin. Avovaimo oli kuin kotonaan sitä pelatessa, mitään ongelmia ensimmäisen tunteroisen aikana ei havaittu. Eli ainakin Classicpeleistä Crash Bandicoot toimii ok.

FamaZ sanoi:
Täältä löytyvästä listasta voi tarkastella myös PSone-pelien yhteensopivuuksia.

Rixa sanoi:
Juu kotomaasta Gamelifesta ostettu PAL konsoli. Eilen tein tunnarit USstoreen kun tuota Gauntlet II ei alkanut kuulumaan Eurooppaan. Samalla päätin testiä toimiiko noi Classicpelit lataamalla tuon Crash Bandicootin. Avovaimo oli kuin kotonaan sitä pelatessa, mitään ongelmia ensimmäisen tunteroisen aikana ei havaittu. Eli ainakin Classicpeleistä Crash Bandicoot toimii ok.

moi

miten muuten jos haluat ostaa jonkun pelin vaikka usa storessa niin miten se maksetaan mitä pitää tehdä käykö eurot vai pitääko se muutaa dollareiksi ja sitten maksaa vaikka visa electronilla kiitos

arit73 sanoi:
moi

miten muuten jos haluat ostaa jonkun pelin vaikka usa storessa niin miten se maksetaan mitä pitää tehdä käykö eurot vai pitääko se muutaa dollareiksi ja sitten maksaa vaikka visa electronilla kiitos

Wallettiin lisätään rahaa, samallalailla kuin eurostoressa. USstoressa raha vain on taaloina, mikä suosii meitä kun Eurohan on aikas vahvassa kurssissa dollariin nähden.

Itsellä käytössä Mastercard ja jotenkin tuntui hassulta kun osoitteeksi tosiaan pisti tuon Las Vegasin osoitteen ja sitten vain MC numerotiedot ja näin pääsi lisäileem dollareita lompakkoon. Laitoin kerralla 50 taalaa sinne, joten vielä olisi noin 24 taalaa käytössä USstoressa.

ShotcowS sanoi:
Vaihtelee hyvin paljon, mut n. keskimäärin siinä klo 18.00 paikkeilla.

jos saan kysyä niin mikä päivitys sinne storeen oikein tulee jotakin videoita ja demoja niikö ?

Nyt on ollut aika heikkoja päivityksiä, en edes muista milloin viimeisin demo tuli..
Toivotaan että tämä " kuivakausi " menee pian ohi.

Laittaisivat SM3:sta demon, ostaisin sen hyvinkin varmasti, mutta kun en pelkkien videoiden perusteella viitsi +60 viitsi laittaa menemään..

Rixa sanoi:
Wallettiin lisätään rahaa, samallalailla kuin eurostoressa. USstoressa raha vain on taaloina, mikä suosii meitä kun Eurohan on aikas vahvassa kurssissa dollariin nähden.

Itsellä käytössä Mastercard ja jotenkin tuntui hassulta kun osoitteeksi tosiaan pisti tuon Las Vegasin osoitteen ja sitten vain MC numerotiedot ja näin pääsi lisäileem dollareita lompakkoon. Laitoin kerralla 50 taalaa sinne, joten vielä olisi noin 24 taalaa käytössä USstoressa.

Juuh, hieman epäilyttävää tuo on ettei store tarkasta billing addressia ollenkaan. Itsekin lisäilin rahoja satunnaisella jenkkiosoitteella. Toisaalta rahaahan tässä säästää kun pystyy jenkkistorea käyttämään, joten ei se sinänsä huonoa minulle ole. Siltikin kuka tahansa joka pitää kädessään minun korttia, missä päin maailmaa vaan, pystyy lisäämään rahaa storeen.

BTW Rixa, sun Rampart high score on perseestä. ;)
Samoin on kyllä omakin.

Siinä on hauska systeemi, että näkee kaikkien kavereiden high scoret helposti. Typerää vaan, että kaverilistan maksimikoko on noin pieni.

Hurraa.. EuroStore päivittyi.
Saatiin Pirates 3 traileri ja Qbert peli..
Ärh.. Nukkumaan.

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom