Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Store EU

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Vieläkään oo mitään uutta tullu Storeen:confused: Olisi ihan mielenkiintoista päästä testimään tuota Armored Corea, jos siitä nyt demo edes tulee. Kaippa se ainakin yhdeksään mennes on päivittynyt:p
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

mano sanoi:
Vieläkään oo mitään uutta tullu Storeen:confused: Olisi ihan mielenkiintoista päästä testimään tuota Armored Corea, jos siitä nyt demo edes tulee. Kaippa se ainakin yhdeksään mennes on päivittynyt:p

Nyt (17:29) näkyvät mulla ainakin. Nuo Heavenly Sword -videot tulivat aikaisemmin, mutta tuo Armored Core 4:n demon huomasin vasta nyt.
Suht pettynyt olen tarjontaan tällä kertaa. Demo vanhasta pelistä ja ei yhtään uutta peliä yms. Nuo HS -kamat kyllä miellyttävät.
 
Pakko vai ei?

Niin että tarvitaanko vai ei? :)
En siis aio mittään ostella, mutta demoja olisi kiva päästä näpräämään.
 
Vastaus: Pakko vai ei?

player_fin sanoi:
Et tarvitse luottokorttia.
Loistavaa!!

Kaverin koneella yritimme luoda tiliä ja homma tyssäsi kohtaan, jossa tivattiin korttia, jollaista meidän talouksista ei löydy(eikä tule löytymään). Kohdasta ei pääse etenemään ilman korttitietoja.

Kuinka luomme tilin ilman korttia?
 
Vastaus: Pakko vai ei?

Mitä? sanoi:
Loistavaa!!

Kaverin koneella yritimme luoda tiliä ja homma tyssäsi kohtaan, jossa tivattiin korttia, jollaista meidän talouksista ei löydy(eikä tule löytymään). Kohdasta ei pääse etenemään ilman korttitietoja.

Kuinka luomme tilin ilman korttia?

Muistaakseni siten ettei mene syöttämään niitä tietoja ollenkaan, eli jossain välissä kun kysytään haluatko syöttää luottokorttiedot, niin vastaat ei.
 
Vastaus: Pakko vai ei?

hartzu sanoi:
Muistaakseni siten ettei mene syöttämään niitä tietoja ollenkaan, eli jossain välissä kun kysytään haluatko syöttää luottokorttiedot, niin vastaat ei.

Ei me kyllä hoksattu siinä mitään mahdollisuuksia kiertää korttien ohi. Onko teillä kortit? Jos joku on luonut tilin ilman korttia, niin sanokaa hep!
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Master Account muistaakseni vaatii kortin. Sub Accountin voi tehdä ilman korttiakin.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Oliver sanoi:
Master Account muistaakseni vaatii kortin. Sub Accountin voi tehdä ilman korttiakin.
Mutta eikös korttia kysytty vasta kun halutaan lisätä rahaa lompakkoon?
Ainakaan täällä ei tarvinnut laittaa mitään luottokorttitietoja kun master accountia luotiin.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Itse imuttelin demoja jonkin aikaa ennen kuin asetin luottokorttitiedot saadakseni kokoversioita.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Joo en itsekkään 23.3.2007 tarvinnut master accon luomiseen mitään korttitietoja, sittemmin lisäsin kyllä kun hommasin electronin ko. tiedot ja homma pelaa edelleen loistavasti.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Jaa! No hittolainen!

Pittää vissiin vielä katsoa tarkemmasti. Kaveri on aivan hikenä, kun sille toi demojen yms. latailu oli tärkeä pointsi konetta ostettaessa.

Olikos se niin, ettei sub accountia ole luominen ilman mestaritiliä?
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Joo master acco pitää tehdä ennen sub accoa. Itse en tarvinnut luottokorttia masterin tekoon, joten eiköhän sen teiltäkin pitäisi onnistua.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

player_fin sanoi:
Joo master acco pitää tehdä ennen sub accoa. Itse en tarvinnut luottokorttia masterin tekoon, joten eiköhän sen teiltäkin pitäisi onnistua.

Okei! Tattista vaan. Pitää koittaa.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

player_fin sanoi:
Joo master acco pitää tehdä ennen sub accoa. Itse en tarvinnut luottokorttia masterin tekoon, joten eiköhän sen teiltäkin pitäisi onnistua.

valitsee että ei halua kirjata maksutietoja tällä kertaa, niin eipä se mitään korttinumeroita edes kysele :)
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom